Εκμάθηση γραμμάτων με αξιοποίηση εποπτικού υλικού

Πολλές φορές η αντιγραφή μέσω φύλλων εργασίας δεν επαρκεί για την εκμάθηση των γραμμάτων της αλφαβήτας. Πολλοί μαθητές/τριες, ειδικά το πρώτο διάστημα, είτε δυσκολεύονται να αφομοιώσουν τον σωστό τρόπο γραφής του κάθε γράμματος, είτε συγχέουν γράμματα μεταξύ τους. Σε κάθε περίπτωση, η αξιοποίηση διάφορων εποπτικών μέσων (γλωσσοπίεστρα, πλαστελίνη, κλπ) μπορεί να λειτουργήσει θετικά στην πιο ουσιαστική και πολύπλευρη κατάκτηση της νέας γνώσης από πλευράς μαθητών/τριών.

Στις φωτογραφίες παρουσιάζονται ενδεικτικές δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στην Α΄τάξη για την «κατάκτηση» των γραμμάτων της αλφαβήτας.

462542075 876939144579505 3774051448223774944 n 462544145 2272538229776454 442386694974755616 n 462551425 910177137129242 6164349466976687293 n 462553985 1259641218727714 4923239020094321260 n 462566902 1815471388860510 5484465621267887203 n

Αφήστε μια απάντηση