Ενημέρωση

Σας γνωρίζουμε ότι την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση γονέων για ενημέρωσή τους σχετικά με την πρόοδο των παιδιών τους και για παράδοση βαθμολογίας, από 11.30 έως 13.15.

Τα λεωφορεία για τις Α΄και Β΄τάξεις, θα αναχωρήσουν στις 12.25 ενώ για τις Γ΄, Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄ τάξεις στις 13.15.

Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

Αφήστε μια απάντηση