ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Σας γνωρίζουμε ότι την Παρασκευή 13-03-2015 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση γονέων για ενημέρωσή τους σχετικά με την πρόοδο των παιδιών τους και για παράδοση βαθμολογίας από 11.30 έως 13.15.
Τα λεωφορεία για τις Α΄και Β΄ τάξεις, θα αναχωρήσουν στις 12.25 ενώ για τις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις, στις 13.15. Το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.
Ο Διευθυντής του Σχολείου
Πανουτσόπουλος Παναγιώτης