Καλά Χριστούγεννα

Με τις ευχές από τους μαθητές της Α΄και Β΄τάξης, έκλεισε το σχολείο μας για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές.

Οι μαθητές της Α΄τάξης μας παρουσίασαν το θεατρικό “Όνειρο στο χιόνι”. Οι μαθητές της Β΄τάξης παρουσίασαν τον Ρούντολφ το ελαφάκι, με συνοδεία μπαλέτου από μαθήτριες της Γ΄τάξης. Συνέχισαν με το μουσικό θέμα “Άγια Νύχτα” και το θεατρικό “Νύχτα χριστουγεννιάτικη”.

Ακούστηκαν χριστουγεννιάτικα και πρωτοχρονιάτικα τραγούδια και στα Αγγλικά και η γιορτή ολοκληρώθηκε με τα κάλαντα που έψαλλαν όλοι οι μαθητές.

Στο τέλος έφυγαν όλοι ευχαριστημένοι (μικροί και μεγάλοι) από το θέαμα, αλλά  και τον μπουφέ που ετοίμασε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

Αφήστε μια απάντηση