“Δόντια γερά… καλύτερη υγεία”

Οι μαθητές της Α΄ Τάξης με τη δασκάλα τους Παναγιωτακοπούλου Όλγα, υλοποίησαν πρόγραμμα πεντάμηνης διάρκειας σχετικό με τη Στοματική Υγιεινή, με τίτλο: “Δόντια γερά… καλύτερη υγεία”.

Αφήστε μια απάντηση