Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΗΛΩΣΗ ΣΕΛΦ ΤΕΣΤ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ EDUPASS.GOV.GR

Αγαπητοί γονείς,

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σας ενημερώνουμε:

Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ιδία ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα.

Επισημαίνεται ότι το self-test που πρέπει να δηλωθεί στις 28-29/10/2021 από τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες  θα δηλωθεί -για τελευταία φορά- στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr. 

Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: (α) οι μαθητές/τριες, (β) το εκπαιδευτικό προσωπικό και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), (γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.

Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.

Α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και

Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται ότι το edupass.gov.gr σε πρώτη φάση ενεργοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) και στόχος του είναι να συμβάλει στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και στην απλούστευση των διαδικασιών ελέγχου για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Η νέα πλατφόρμα συνιστά αποτέλεσμα της συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και είναι προσβάσιμη από το gov.gr. Υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ η άντληση των στοιχείων πραγματοποιείται από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την ΗΔΙΚΑ.

https://www.minedu.gov.gr/news/50530-26-10-21-i-leitourgia-tou-edupass-gov-gr-epekteinetai-stis-sxolikes-monades-tis-dimosias-protovathmias-defterovathmias-ekpaidefsis-kai-eidikis-agogis

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΟΡΤΗΣ 27/10/2021 ΚΑΙ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ 28/10/2021

Αγαπητοί γονείς,

Με την ευκαιρία του εορτασμού της «Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου», θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:

  • Την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021, στον αύλειο χώρο του  Σχολείου μας, θα πραγματοποιηθεί η παράδοση της Σημαίας  (αν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες) και η σχολική γιορτή, χωρίς την παρουσία γονέων. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έχει μεριμνήσει για τη βιντεοσκόπηση της ενδοσχολικής εκδήλωσης Την ημέρα αυτή δε θα πραγματοποιηθούν μαθήματα και το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει. Οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά το πρωί 08:15 και θ’ αποχωρίσουν στις 09:45.
  • Την Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021 το Σχολείο μας θα συμμετάσχει στον εορτασμό της εθνικής επετείου, με παρέλαση στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου.

Πρόγραμμα:

  • Ο σημαιοφόρος και οι παραστάτες θα πρέπει να βρίσκονται στον αύλειο χώρο του Σχολείου στις 09:15 απ’ όπου θα τους παραλάβει η εκπ/κός κ. Κατερίνα Νικολαΐδη για να τους συνοδεύσει στον Ι. Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου, όπου θα πραγματοποιηθεί η δοξολογία. Στη συνέχεια θα μεταβούν στο Ηρώο των Πεσόντων για την επιμνημόσυνη δέηση και την κατάθεση στεφάνων συνοδευόμενοι από την Αναπληρώτρια Διευθύντρια κ. Βασιλική Κριαρά και την Αναπληρώτρια Υποδιευθύντρια κ. Αγγελική Καλογερίδη.
  • Την ίδια μέρα οι μαθητές, -τριες που παίρνουν μέρος στην παρέλαση (Ε΄,  Στ΄ τάξεις) θα προσέλθουν στον χώρο του Σχολείου στις 10:15 ( η έναρξη της παρέλασης έχει οριστεί στις 11:30). Από κει με τη συνοδεία των εκπ/κών κ. Ευφροσύνης Λιάσκα και Στεφανίας Τσιρονίδου θα μεταβούν στον χώρο της παρέλασης. 

Μετά το τέλος της παρέλασης θα παραλάβετε τα παιδιά σας από το Πνευματικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου στην οδό Ε. Πεντζερίδη , αφού ενημερώσετε τους συνοδούς εκπ/κούς.

Οι μαθητές θα πρέπει να φορούν χειρουργική μάσκα κατά την προσέλευση και την αποχώρησή τους, αλλά όχι κατά τη διάρκεια της παρέλασης εφόσον είναι στοιχισμένοι. 

Τέλος, επισημαίνεται ότι, λόγω των μέτρων που λαμβάνονται για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού, οι εορταστικές εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με τις ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις για λόγους Δημόσιας υγείας.

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

 

Ενημέρωση γονέων για παρέλαση

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο OKTOBERFEST- ΜΑΘΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Συγχαρητήρια στην εκπαιδευτικό της γερμανικής γλώσσας κα Αγάθου Ντόρα και στους μαθητές της Ε’ και Στ΄ τάξης για την υλοποίηση δραστηριοτήτων στα πλαίσια τoυ Oktoberfest!!

IMG_8835

Ακολούθησε “ΓΛΕΝΤΙ” στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας!!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ – ΠΑΡΕΛΑΣΗ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

Το Σχολείο μας λαμβάνει μέρος στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Πραγματοποιήθηκε κλήρωση μεταξύ των αριστούχων μαθητών και μαθητριών για να οριστούν οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες, σύμφωνα α) με την παρ. 5 του άρθρου 3 του Π.Δ.79/2017 (Α’109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 41, του ν. 4633/2019 (Α’ 161) β) με τη με αρ. πρωτ. Φ.10/ΦΜ/162655/Δ1/17-10-19 Υ.Α. (Β’ 3847) και γ) με τη με αρ. πρωτ. Φ 20/158235 /Δ1/9-10-2019 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με θέμα «Επιλογή σημαιοφόρων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» παρουσία του Συλλόγου Διδασκόντων και της Προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κυρίας Γιώτα Τσολάκου.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους μαθητές μας!!!! 

Στην παρέλαση, στην οποία συμμετέχουν οι μαθητές της Ε΄  κι Στ΄  τάξης, η ενδυμασία των μαθητών είναι:

Αγόρια: μπλε υφασμάτινο παντελόνι, λευκό πουκάμισο, μπλε σκούρα πλεκτή μακρυμάνικη μπλούζα με V και παπούτσια μαύρου χρώματος

Κορίτσια: μπλε υφασμάτινη φούστα, λευκό  πουκάμισο, μπλε σκούρα πλεκτή μακρυμάνικη μπλούζα με V, καλσόν στο χρώμα του δέρματος και μαύρα παπούτσια (τύπου μπαλαρίνας)

 

Τα γάντια του σημαιοφόρου και των παραστατών, καθώς και οι κονκάρδες όλων των μαθητών δίδονται από το σχολείο την ημέρα της παρέλασης.

Όλοι μεριμνούμε για την αξιοπρεπή εμφάνιση των μαθητών μας στην παρέλαση.

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΤΟΥ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ

mail: goneisprotou@gmail.com

ΕΞ: 35-10/2021

Αγαπητοί Γονείς,

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Υγιεινής Διατροφής στις 16/10/2019, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στα παιδιά μας την αξία της υγιεινής διατροφής, μέσω δράσης, που θα πραγματοποιηθεί εντός του σχολικού συγκροτήματος την Δευτέρα, 18/10/2021. Κάθε χρόνο προσφέραμε στα παιδιά μια ποικιλία από φρούτα, που τα κόβαμε το πρωί στο σχολείο. Φέτος, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών, covid-19, θα προσφέρουμε ένα ολόκληρο φρούτο στα παιδιά, τηρώντας  όλα τα απαιτούμενα μετρά. Για  οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση, μπορείτε  να επικοινωνήσετε με τις κ. Τσολάκου Παναγιώτα 6977209724, Παπαγεωργίου Αγγελική 6974390643  καθώς και Ζαμπούρη Ελένη  6932301111.

 ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εάν κάποιο παιδάκι παρουσιάζει τροφική αλλεργία στις μπανάνες, παρακαλούμε να ενημερωθούμε σχετικά ή ενημερώστε τον εκπαιδευτικό του τμήματος.

Το Δ.Σ του Συλλόγου

 ______________________________________________________________________________________________________________ 

 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΤΟΥ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ

mail: goneisprotou@gmail.com

 

ΕΞ: 35- 14/10/2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 Σε συνέχεια της δράσης που θα πραγματοποιήσουμε την Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021 , στο σχολείο μας, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Υγιεινής Διατροφής, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε  τη «Φρουτεμπορική Πέππας», οι οποίοι δώρισαν τις μπανάνες που θα προσφέρουμε στα παιδιά.

Για ακόμη μια χρονιά η «Φρουτεμπορική Πέππας» , βρίσκεται δίπλα μας και συνεχίζει να μας στηρίζει προσφέροντας όλα τα φρούτα που χρειαζόμαστε για τις δράσεις μας.

 

Το Δ.Σ του Συλλόγου

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ

Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση της Περιφέρειας την Παρασκευή 15/10/2021 το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό , όπως και όλα τα σχολεία της Αττικής.

Με εκτίμηση,

η Αναπληρώτρια Διευθύντρια

Βίκυ Κριαρά

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ 11-10-2021

Τη Δευτέρα 11-10-2021 το σχολείο μας συμμετέχει στην απεργία που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ.

  • Δε θα λειτουργήσουν οι τάξεις Α, Γ και Στ2.
  • Δε θα λειτουργήσει το Ολοήμερο για τις τάξεις Α, Γ, Δ και Στ.

Το ωράριο των υπόλοιπων τμημάτων διαμορφώνεται ως εξής:

  • Η Β τάξη θα έρθει στις 10.45 πμ
  • Η Ε2 θα έρθει στις 09.00 πμ
  • Οι τάξεις Δ2 και Στ1 θα σχολάσουν στις 12.25 μμ.
  • Το Ολοήμερο θα λειτουργήσει μόνο για τις τάξεις Β και Ε.

Με εκτίμηση,

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ – Προστατεύοντας το Περιβάλλον: Οι τοπικές κοινότητες αναλαμβάνουν δράση
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΑΡΞΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Αγαπητοί γονείς,

Το ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου μας ξεκινά την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021.

Οι μαθητές σχηματίζουν σειρές στο ισόγειο ανά τάξη, τηρώντας τις αποστάσεις και με υποχρεωτική χρήση μάσκας. Μετά την απολύμανση των αιθουσών (Δ2, Ε1, Ε2 ) και με τη συνοδεία των υπεύθυνων εκπ/κών , οδηγούνται στον 1ο όροφο, όπου θερμομετρούνται. Στη συνέχεια μεταβαίνουν στο τμήμα τους.

Την ώρα της σίτισης χρειάζονται:

  • μεταλλικό σκεύος με καπάκι που ασφαλίζει για να ζεσταίνεται στον θερμοθάλαμο (συμπληρωμένο με ανεξίτηλο μαρκαδόρο το όνομα και η τάξη του παιδιού στο καπάκι)
  • μια μικρή πάνινη πετσέτα φαγητού
  • πιρούνι ή κουτάλι και μερικές χαρτοπετσέτες
  • παγούρι νερού

Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά!

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΑΘΗΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

Η γυμνάστρια του σχολείου μας, κα Κυριακή Σταύρου, οργανώνει αθλητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες με τους μαθητές της:

Ψυχοκινητική αγωγή:

Εκμάθηση zumba:

Ψυχοκινητική -γνωριμία με συμμαθητές:

Εκμάθηση χάντμπολ: