Αγαπητοί γονείς,
Το ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου μας ξεκινά την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021.
Οι μαθητές σχηματίζουν σειρές στο ισόγειο ανά τάξη, τηρώντας τις αποστάσεις και με υποχρεωτική χρήση μάσκας. Μετά την απολύμανση των αιθουσών (Δ2, Ε1, Ε2 ) και με τη συνοδεία των υπεύθυνων εκπ/κών , οδηγούνται στον 1ο όροφο, όπου θερμομετρούνται. Στη συνέχεια μεταβαίνουν στο τμήμα τους.
Την ώρα της σίτισης χρειάζονται:
- μεταλλικό σκεύος με καπάκι που ασφαλίζει για να ζεσταίνεται στον θερμοθάλαμο (συμπληρωμένο με ανεξίτηλο μαρκαδόρο το όνομα και η τάξη του παιδιού στο καπάκι)
- μια μικρή πάνινη πετσέτα φαγητού
- πιρούνι ή κουτάλι και μερικές χαρτοπετσέτες
- παγούρι νερού
Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά!
Ο Σύλλογος Διδασκόντων



