6 Οκτ 2021

ΕΝΑΡΞΗ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Συντάκτης: 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ | Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Αγαπητοί γονείς,

Το ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου μας ξεκινά την Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021.

Οι μαθητές σχηματίζουν σειρές στο ισόγειο ανά τάξη, τηρώντας τις αποστάσεις και με υποχρεωτική χρήση μάσκας. Μετά την απολύμανση των αιθουσών (Δ2, Ε1, Ε2 ) και με τη συνοδεία των υπεύθυνων εκπ/κών , οδηγούνται στον 1ο όροφο, όπου θερμομετρούνται. Στη συνέχεια μεταβαίνουν στο τμήμα τους.

Την ώρα της σίτισης χρειάζονται:

  • μεταλλικό σκεύος με καπάκι που ασφαλίζει για να ζεσταίνεται στον θερμοθάλαμο (συμπληρωμένο με ανεξίτηλο μαρκαδόρο το όνομα και η τάξη του παιδιού στο καπάκι)
  • μια μικρή πάνινη πετσέτα φαγητού
  • πιρούνι ή κουτάλι και μερικές χαρτοπετσέτες
  • παγούρι νερού

Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά!

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Τα σχόλια είναι κλειστά.