Μαθητές του σχολείου μας τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα κάλαντα στα καταστήματα της περιοχής μας και στον Πρόεδρο της Κοινότητας.
Μαθητές του σχολείου μας τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα κάλαντα στα καταστήματα της περιοχής μας και στον Πρόεδρο της Κοινότητας.
Μαθητές του σχολείου μας ενόψει των Χριστουγέννων επισκέφθηκε το ΚΑΠΗ του χωριού, τραγούδησε κάλαντα, χριστουγεννιάτικα τραγούδια και πρόσφερε μελομακάρονα στους ηλικιωμένους.
Με αίσθημα αλληλεγγύης και αγάπης, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια σημαντική δράση ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων, προσφέροντας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης στον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Μαθητές, γονείς, και εκπαιδευτικοί ένωσαν τις δυνάμεις τους, συγκεντρώνοντας μια εντυπωσιακή ποικιλία από τρόφιμα μακράς διαρκείας, όπως ζυμαρικά, όσπρια, ρύζι, κονσέρβες και βασικά είδη καθημερινής ανάγκης, καθώς και είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας. Όλα τα είδη παραδόθηκαν στις εγκαταστάσεις του οργανισμού, με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών και των οικογενειών που στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Η πρωτοβουλία αυτή αποδεικνύει έμπρακτα την κοινωνική ευαισθησία και τη δύναμη της συλλογικής δράσης. Μέσα από αυτή την κίνηση, το σχολείο μας θέλησε να συμβάλει στη δημιουργία ενός ζεστού και ελπιδοφόρου κλίματος για τα παιδιά που χρειάζονται τη στήριξή μας. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συμμετείχαν και υποστήριξαν αυτή την πρωτοβουλία. Οι γιορτές αποκτούν μεγαλύτερη αξία όταν συνοδεύονται από πράξεις αγάπης και προσφοράς. Ας συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους συνανθρώπους μας και να μεταδίδουμε το μήνυμα της ελπίδας και της αλληλεγγύης.
Με μεγάλη επιτυχία και πληθώρα κόσμου πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη Γιορτή του Σχολείου μας το πρωί της Πέμπτης 19/12/2024. Το σχολείο μας γέμισε με τη μαγεία των Χριστουγέννων! Με χαρά υποδεχθήκαμε γονείς, μαθητές και φίλους σε μια μοναδική χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που συνδύασε δημιουργικότητα, συγκίνηση και γιορτινή διάθεση. Οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων μάς βοήθησαν να ανακαλύψουμε τον πραγματικό θησαυρό των Χριστουγέννων: την αγάπη, την προσφορά, τη χαρά, τη συνεργασία, τη μουσική και την καλή παρέα. Η χορωδία μας, με τις μουσικές επιλογές της, μάς υπενθύμισε ότι το χριστουγεννιάτικο μήνυμα είναι πάντοτε επίκαιρο και αληθινό. Τέτοιες γιορτινές μέρες γεμίζουν με ιδιαίτερη χαρά οι παιδικές ψυχές και μεγαλώνει η ελπίδα κάθε ανθρώπου για έναν καλύτερο κόσμο.
Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετέχοντας σε πρόγραμμα ” Μαθαίνω για τα οικοσυστήματα και τα δάση” κλήθηκαν να φέρουν σε πέρας αποστολή που τους ανατέθηκε και να φτιάξουν στολίδι-λιχουδιά για πουλιά. Οι μαθητές χρησιμοποίησαν μέλι και καρπό για πουλιά πάνω σε χαρτόνι και έφτιαξαν στολίδια-ταΐστρες για τα πουλιά, τα οποία και τοποθέτησαν στα δέντρα της σχολικής αυλής. Οι δράσεις τέτοιου είδους προγραμμάτων βοηθούν όλους τους συμμετέχοντες στην εκπαιδευτική διαδικασία να αναπτύσσουν δεξιότητες απαραίτητες για τους ενεργούς πολίτες του 21ου αιώνα.
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος E-twinning με θέμα: «Our daily bread as a part of cultural heritage, wellbeing and sustainability», με μεγάλη χαρά οι μαθητές της Α΄ τάξης αντάλλαξαν δωράκια, χριστουγεννιάτικες κάρτες και ευχές με τους μαθητές της Στ΄ τάξης του 16ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας.
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος E-twinning με θέμα: «Our daily bread as a part of cultural heritage, wellbeing and sustainability», δημιουργήθηκε από όλους τους εταίρους ένα συνεργατικό βίντεο. Απολαύστε τα παιδιά της Α’ τάξης του σχολείου μας καθώς τραγουδούν τα ‘’Κάλαντα της Πρωτοχρονιάς’’ υπό την καθοδήγηση της κ. Μαρίας Τσάκα, μουσικό του σχολείου μας.
https://drive.google.com/file/d/1Vv6jLk9gI9Go_7iUdiIU8DaSBmLo_jyB/view?usp=sharing
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος E-twinning με θέμα: «Our daily bread as a part of cultural heritage, wellbeing and sustainability», οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών Καλλιόπη Δουδούκα και Νίκη Δαούλα που συντονίζουν το πρόγραμμα δημιούργησαν την παρακάτω κατασκευή προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως λογότυπο για το πρόγραμμά μας.
Οι μαθητές της ΣΤ΄, Γ΄ και Β΄ τάξης επισκέφτηκαν τον οικισμό του Κεφαλόβρυσου του Δήμου Ελασσόνας και συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κ.Π.Ε. όπου περιηγήθηκαν και γνώρισαν τη λίμνη και τις νεροτριβές-δριστέλλες του χωριού.
Οι μαθητές μελέτησαν γενικά θέματα για το νερό, καθώς και ειδικά θέματα για τις χρήσεις του, τους τρόπους και τις κατασκευές διαχείρισης του, τα προβλήματα σχετικά με τη ρύπανση και τη μόλυνση των νερών, καθώς και τη μείωση των νερών στη Θεσσαλία.
Στόχοι του προγράμματος:
Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία τα παιδιά των Α’, Δ’ και Ε΄ τάξεων μαζί με τους δασκάλους και τις δασκάλες τους επισκέφτηκαν την Τρίτη 10/12/2024 το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Γαλανόβρυσης Ελασσόνας. Πραγματοποιήθηκαν βιωματικές δράσεις με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του ειδικού σχολείου, μέσα από τις οποίες οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν τις δυσκολίες που συναντούν τα άτομα αυτά στις καθημερινές δραστηριότητες, προβληματίστηκαν, γνώρισαν τη «διαφορετικότητα του άλλου» και ενημερώθηκαν για τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εκπαιδευτικούς του Ειδικού Σχολείου που μας έδωσαν την ευκαιρία να επισκεφτούμε το σχολείο και για τη φιλοξενία που μας παρείχαν.