Ντομάτες, αγγούρια, μαρούλια, μπρόκολο και λάχανο… αυτά φυτέψαμε για φέτος στο θερμοκήπιο του σχολείου μας! Αφού πρώτα σκάφτηκε και καθαρίστηκε ήταν η ώρα των παιδιών να φυτέψουν για τη νέα σοδειά! Η χαρά τους και η διάθεση μεγάλη, βλέπετε πλέον διαθέτουν και την…εμπειρία! Κι όταν η κούραση τους καταπονούσε ήταν…
-
-
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
Όχι, όχι δεν πρόκειται για το γνωστό τραγούδι του Λοΐζου ούτε για ιδανικά, όνειρα και άλλα τέτοια σχετικά! Είναι ο τίτλος του προγράμματος που σχεδίασαν τα παιδιά του Ολοήμερου μαζί με τη δασκάλα τους την κ. Κωνσταντινιά. Ένα πρόγραμμα ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης παλιών και «άχρηστων» υλικών όπως άδεια μπουκάλια, βάζα,…