Μια πολύ όμορφη και σεμνή γιορτή παρουσίασαν σήμερα στο Αμφιθέατρο οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης με την καθοδήγηση της κ. Κατερίνας. και τη βοήθεια του κ. Κώστα. Μια τελετή όπως θα ταίριαζε σε όλους εκείνους που πάλεψαν για τη Δημοκρατία και τα ιδανικά της Ελευθερίας και παρέμειναν σιωπηλοί…