Τα τελευταία 50 χρόνια στεκόταν αγέρωχος και δυνατός στο προαύλιο του Σχολείου, μεγάλωνε μαζί με τις γενιές των μαθητών και τους εκπαιδευτικούς! Σημείο αναφοράς για όλους μας και επιβλητικό στοιχείο της εικόνας και της αρχιτεκτονικής του κτιρίου του σχολείου μας. Κι όλα αυτά μέχρι πριν λίγες μέρες, γιατί ο Φοίνικας…