Η μέρα που τα παιδιά της Ε΄ και Στ΄ τάξης περίμεναν με πολύ αγωνία έφτασε! Κι έτσι στις 28 Μαΐου το πρωί ξεκινήσαμε για το ΚΠΕ Κρεστένων στα πλαίσια της συμμετοχής του Σχολείου μας στο πρόγραμμα “Ολυμπιακές διαδρομές”! Όλη τη χρονιά τα παιδάκια μας αγωνιούσαν για το αν μας δεχθούν…