Την ίδια μέρα που οι μεγάλες τάξεις μας πήγαν στην Αθήνα, εμείς –οι μικρές τάξεις (Α, Β, Γ)- επισκεφθήκαμε το Κεφαλάρι Αργολίδας. Ενώ τα μεγάλα παιδιά θαύμασαν την κοιτίδα του αρχαίου πολιτισμού μας, εμείς απολαύσαμε την υπέροχη ελληνική φύση στις πηγές του ποταμού Ερασίνου, κάτω από τη σκιά της εκκλησίας…