Κουραστήκαμε αλλά περάσαμε πολύ όμορφα την Τετάρτη 29 Απριλίου σε μια από τις πιο όμορφες εκδρομές που έχει κάνει το Σχολείο μας! Ξεκινήσαμε πρωί στις 7 για την Αθήνα και το ραντεβού μας με την ξεναγό ήταν στις 9.30 κάτω από την Ακρόπολη. Όταν φτάσαμε ανεβήκαμε προς τον βράχο με…