Στο 1ο Ολοήμερο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Μουρικίου θα ταξιδέψουμε στη χώρα του παραμυθιού, του ονείρου και της φαντασίας με ούριο άνεμο τους Παραμυθάδες!!!!!!! Τα παραμύθια άλλοτε φοράνε τα απλά τους ρούχα, άλλοτε τα γιορτινά κι άλλοτε τα βασιλικά με τα στέμματα και τους μανδύες. Άλλοτε κάνουν ταξίδια μακρινά σε χώρες που μόνο στα όνειρα έχουμε συναντήσει κι άλλοτε γυρνάνε γύρω-γύρω από το χωριό που έχουμε μεγαλώσει. Άλλοτε τρέχουν με καθαρόαιμα άλογα, άλλοτε περπατάνε πεζά σε μονοπάτια δύσβατα κι άλλοτε μένουν κλεισμένα σε δωμάτια σπιτιών. Πάντα μα πάντα όμως, επιστρέφουν έστω για μια μέρα, στο Εμπόριο της Κοζάνης, το μέρος που αγάπησαν και λάτρεψαν εξαιτίας των όμορφων και καλοσυνάτων ανθρώπων.
Στις 28 Ιανουαρίου, ημέρα Σάββατο, γύρω στις 6 το απόγευμα, τα παραμύθια δίνουν ραντεβού και πάλι στο στο 1ο Ολοήμερο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Μουρικίου.
“Οι Παραμυθάδες”, https://paramythades.org/ , θα αναλάβουν να μας ταξιδέψουν, μικρούς και μεγάλους σε άλλα μέρη και σ’ άλλους τόπους.
Να είστε όλοι εκεί.
ΠΟΛΙΚΟ EXPRESS
Το ΠΟΛΙΚΟ EXPRESS έφτασε και περιμένει να επιβιβαστείτε όσοι θέλετε να διασκεδάσετε με την καρδιά σας!!!!! Μικροί και μεγάλοι να έρθετε με το χαμόγελό σας για εισιτίριο και να συμμετέχετε σε 10 διαφορετικούς σταθμούς μέχρι να συναντήσετε τον Άγιο Βασίλη!!! Το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου να είστε στο Πρώτο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Μουρικίου για το μεγάλο ταξίδι μας!!!!!!!!!!!!
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!
« Ένας Ηρακλής ανάμεσά μας» …ταξίδεψε μέχρι την Πάτρα στο 3ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας Γούλα Μαρία και Ευγενία Κατσάλη παρουσίασαν στο 3ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning στις 26/11/2016 το εθνικό έργο « Ένας Ηρακλής ανάμεσά μας» το οποίο υλοποίησαν την περσινή σχολική χρονιά .
Στο συνέδριο παρουσίασαν τα τρία ηχητικά παραμύθια που εκδώσαν με τα παιδιά τους και τις δράσεις που πραγματοποίησαν . Στην εισήγησή τους τόνισαν την άμεση συνεισφορά όλων των τοπικών- κοινωνικών φορέων για την επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος.
Οι 550 σύνεδροι χειροκρότησαν τις εκπαιδευτικούς μας και ζήτησαν μια μελλοντική συνεργασία με το σχολείο μας.
Σημαντικό είναι και πρέπει ν’ αναφερθεί ότι η κυρία Μαρία και η κυρία Ευγενία έγιναν γνώστες δράσεων τις οποίες και θα μεταλαμπαδεύουν στους μικρούς μας μαθητές αλλά και σε εκπαιδευτικούς μας για άμεση εφαρμογή στο σχολείο μας.
Στην εισήγηση συμμετείχε και η κυρία Δέσποινα Μποτσιφάρα εκ μέρους του Νηπιαγωγείου Λεχόβου .Στο πρόγραμμα συμμετείχαν και οι εκπαιδευτικοί Αλεξάνδρα Χρηστοφορίδου Υπεύθυνη Πληροφορικής στο σχολείο μας και Ναταλία Τσιλίκα με το Δημ. Σχ. Αρχιλόχου – Μάρπησσας Πάρου.
Ευχόμαστε και άλλες τέτοιες συμμετοχές στους εκπαιδευτικούς μας με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της σχολικής μονάδας μας.
17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Τα παιδιά της Ε΄ τάξης μαζί με τον δάσκαλό τους Χρήστο Σαουλίδη μας παρουσίασαν την γιορτή για την 17η Νοεμβρίου. Την γιορτή έντυσαν με όμορφα τραγούδια η χορωδία της Δ΄ τάξης και σ’ αυτή συμμετείχαν μαθητές της Β΄ τάξης με ένα μουσικοχορευτικό δρώμενο.
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά μας και στους εκπαιδευτικούς μας για αυτή την όμορφη γιορτή .
Στα παλιά τα χρόνια……
Παλιές φωτογραφίες που ξυπνούν μνήμες και μας δείχνουν την σχολική και κοινωνική ζωή των κατοίκων της περιοχής μας. Οι φωτογραφίες αυτές είχαν παρουσιαστεί στο μουσείο που είχε οργανώσει το σχολείο μας. Ευχαριστούμε όσους μας βοήθησαν να συγκεντρώσουμε αυτό το υλικό.
Η γιορτη της 28ης Οκτωβρίου!
Αφιερωμένο σε όσους αγωνίστηκαν πριν από εμάς για εμάς……..
Την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄, της Δ΄ και της ΣΤ΄ τάξης μαζί με τα παιδιά του 1ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Μουρικίου μας χάρισαν μια εξαιρετική και συγκινητική γιορτή αφιερωμένη στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά, στις κυρίες Μαρία, Ξένια Ευγενία , Χρυσούλα, και τον κύριο Παντελή για αυτή την υπέροχη εκδήλωση !!!!
Ζητώ ΣΥΓΝΩΜΗ……
Το eTwinning πάει στο… Μποδοσάκειο!!!
-
1ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Μουρικίου,
-
1ο Νηπιαγωγείο Μουρικίου,
-
Νηπιαγωγείο Λεχόβου,
-
Δημοτικό σχολείο Αρχιλόχου-Μάρπησσας Πάρου
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ETWINNING ΣΤΟ ΜΟΥΡΙΚΙ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ETWINNING ΣΤΟ ΜΟΥΡΙΚΙ
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Την Πέμπτη 14 Απριλίου 2016 στις 6:30μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενώνα Άψης στο Εμπόριο Εορδαίας πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning. Γονείς και μαθητές είχαν την ευκαιρία να περάσουν ένα ευχάριστο και δημιουργικό απόγευμα με κοινές δράσεις, καθώς ο θεσμός του eTwinning είναι μία καινοτόμα δράση που προάγει τη συνεργασία και το δημιουργικό πνεύμα. Τη φετινή χρονιά οι μαθητές του 1ου Νηπιαγωγείου Μουρικίου και του 1ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ένας Ηρακλής ανάμεσά μας….» αναπτύσσοντας ποικίλες συνεργατικές δράσεις με το Νηπιαγωγείο Λεχόβου και το Δημοτικό Σχολείο Αρχιλόχου – Μάρπησσας Πάρου.
Η εκδήλωση περιλάμβανε Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων για το πρόγραμμα eΤwinning και παρουσίαση του έργου ”Ένας Ηρακλής ανάμεσά μας….” που βρίσκεται σε εξέλιξη. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε βιωματικό εργαστήρι με δράσεις, παιχνίδια, τραγούδια και χορό με τη συμμετοχή γονέων και παιδιών. Ό,τι δηλαδή πραγματοποιούν καθημερινά οι μαθητές κατά την ενασχόληση με το πρόγραμμα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε βράβευση των νηπίων του 1ου Νηπιαγωγείου Μουρικίου που πήραν ετικέτα ποιότητας για το έργο της προηγούμενης σχολικής χρονιάς στο έργο «Ας ζήσουμε ένα ταξίδι με τους Μινωίτες!!!». Τη βράβευση πραγματοποίησαν ο διευθυντής και δάσκαλοι του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μουρικίου, οι πρόεδροι: των Δημοτικών Διαμερισμάτων Αναρράχης – Εμπορίου, του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων νηπιαγωγείου και δημοτικού και όλων των συλλόγων των δύο Δημοτικών Διαμερισμάτων. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η Πρεσβευτής eTwinning Δυτικής Μακεδονίας Βαρσαμίδου Αθηνά η οποία βράβευσε τη νηπιαγωγό Κατσάλη Ευγενία.
Το φετινό πρόγραμμα υλοποιείται από τους εκπαιδευτικούς : Χριστοφορίδου Αλεξάνδρα, Μποτσιφάρα Δέσποινα, Τσιλίκα Ναταλία, Γούλα Μαρία και Κατσάλη Ευγενία.









