ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ!!!!
Στο 1ο Ολοήμερο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Μουρικίου είμαστε έτοιμοι για ένα ακόμη ταξίδι!!!!!! Στις αποσκευές μας έχουμε τα βαλιτσάκια ρομποτικής που μας έκανε δωρεά η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΜΙΛΟΥ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ. και απίστευτη διάθεση για δουλειά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μας αλλά και στους ανθρώπους που κινητοποιήθηκαν για να γίνει αυτή η δωρεά.
Οι μυστικοί κόσμοι του Ευγένιου Τριβιζά!
Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου οι μικροί και μεγάλοι εξερευνητές του σχολείου μας «επιβιβαστήκαμε » στο «Τρένο που πάει παντού» και ανακαλύψαμε τους μυστικούς κόσμους του Ευγένιου Τριβιζά. Οι Σταθμάρχες μας έδωσαν τα διαβατήρια μας και έτσι ταξιδέψαμε στο «Μουσείο της Φαντασίας» , γυρίσαμε πίσω στον χρόνο στη «Γειτονιά των μυστικών κόσμων», λύσαμε γρίφους, απαντήσαμε στα αινίγματα και αποδράσαμε από τα «Δωμάτια του παραμυθένιου Μυστηρίου». Οι πιο φανταστικές ιστορίες ξεδιπλώθηκαν μπροστά μας, στην «Αίθουσα αφήγησης» και αγαπημένα παραμύθια ζωντάνεψαν στην πιο μαγική διαδρομή…
…από το μυστικό εργαστήρι του Φραγκίσκου του φραγκόσυκου (πόσο μας έκανε να γελάσουμε), του περιβόητου εφευρέτη της Φρουτοπίας που με το μυστικό όπλο του μεταμορφώνει τους μανάβηδες σε βίδες, στο πανέμορφο αλλά ευάλωτο λουλουδένιο σπιτάκι που χτίζουν τα τρία μικρά λυκάκια για να προστατευθούν από τον Ρούνι- Ρούνι το ύπουλο κακό γουρούνι!
…από το στοιχειωμένο κάστρο της μάγισσας Φρικαντέλας που κλέβει φωνές παιδιών και τις φυλακίζει σε μπαλόνια, στο ονειρικό ζαχαροπλαστείο όπου ο κύριος Ζαχαρίας συναντάει την κυρία Γλυκερία και της χαρίζει ένα λαχταριστό μπακλαβαδάκι! Το Νησί των Πυροτεχνημάτων ήταν η τελευταία στάση αυτού του μαγικού ταξιδιού!!!
Συνεχίσαμε όμως τη βόλτα μας στην όμορφη παραλία της Θεσσαλονίκης και στον Λευκό τον Πύργο.
Αναχωρούν οι πολυεθνικές κούκλες!!!
Το πολυεθνικό κουκλοθέατρο θα είναι ο τελευταίος σταθμός του ταξιδιού για τις κούκλες, που μέσω του προγράμματος E- twinning- κατασκευάζουν σχολεία από την Ελλάδα, την Ρουμανία, Γεωργία, Μολδαβία και Αρμενία, μεταφέροντας τον Πολιτισμό της κάθε χώρας, στην προοπτική, οι κούκλες αυτές να αποτελέσουν τον συνδετικό κρίκο της φιλίας και της γνώσης, μεταξύ μαθητών της προσχολικής και σχολικής ηλικίας.
Ήδη τα σχολεία που συμπράττουν στην δράση « Μια κούλα ψάχνει φίλους από μακριά»- 1ο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Μουρικίου, 8ο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας, Δημοτικό Σχολείο Αρχιλόχου Μάρπησσας Πάρου, αντίστοιχες εκπαιδευτικές δομές από χώρες των Βαλκανίων και της Ν Α Ευρώπης,- έχουν σχεδόν ολοκληρώσει τις κατασκευές τους, ενσωματώνοντας στον «κορμό» της κάθε κούκλας στοιχεία της παράδοσης του κάθε τόπου. Τις επόμενες ημέρες οι κούκλες όλων των συνεργαζόμενων Σχολείων, θα ξεκινήσουν το ταξίδι ανταλλαγών στο διαδίκτυο, και θα συναντηθούν το ερχόμενο Καλοκαίρι σε χώρα που θα συναποφασίσουν οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα μαθητές
ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ- ΣΥΝΤΑΞΗ: Μαίρη Κεσκιλίδου
Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!!1
Η Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο σχολείο μας, όπως την παρουσίασαν οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης με τη δασκάλα τους την κυρία Πετρούλα , οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄τάξης με τον κύριο Κώστα και η χορωδία της Δ΄τάξης με την δασκάλα τους την κυρία Ξένια!!!! Η γιορτή ήταν εξαιρετική και τα παιδιά ανέδειξαν το ταλέντο τους!!! Μπράβο σας !!!
Δώσε κλώτσο να κινήσει παραμύθι ν’ αρχινήσει!!!!
Ένα ταξίδι τελείωσε. Ώρα να οραματιζόμαστε το επόμενο!!!!!! Οι Παραμυθάδες έφτασαν με έναν σάκο γεμααααατο!!!! Παραμύθια. Τον άνοιξαν και από μέσα ξεπήδησαν ήρωες και περιπέτειες!!!!!! Οι ήρωες ζωντάνεψαν και μας πήγαν σε τόπους μακρινούς, μαγικούς, παραμυθένιους. Εκεί που ο νους του ανθρώπου δε βάζει….. Με το καλό να ανταμώσουμε πάλι. Η βραδιά παραμυθιού έγινε γλυκιά ανάμνηση αλλά και γλυκιά προσμονή για να ανταμώσουμε πάλι εδώ στο 1ο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Μουρικίου.
Λόγια καρδιάς!!!!

Θεατρική σκηνή;; Μουσείο;; Ξενώνας;; Παιδότοπος;;;
Όχι. Απλά ένα σχολείο !!!
Ναι, υπάρχει !!!
Είναι το 1ο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Μουρικίου !!
Ναι, είναι εδώ, στην Ελλάδα!!! Και έχει ΨΥΧΉ, ανασαίνει, γελάει, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΊ !!!
Αδελαΐς Ράπτη, μέλος της ομάδας των παραμυθάδων!




Οι παραμυθάδες στο σχολείο μας!!

Όλα έτοιμα για σήμερα!!!!! Το τζάκι άναψε ,τα χαλιά στρώθηκαν ,το ζεστό τσάι με την κανέλα μύρισε και εμείς σας περιμένουμε σήμερα 28 Ιανουαρίου και 6:00 μ.μ. στο 1ο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Μουρικίου για να μεταφερθούμε σε μέρη μαγικά…..με μυθικούς ήρωες και ιστορίες από παλιά….με τους παραμυθάδες που έρχονται από την όμορφη Καβάλα!!!!! Και πάλι ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων Κηδεμόνων Πρώτου Μουρικίου που ειναι πάντα δίπλα μας!!!

Προσεχώς: Με τα παραμύθια μας στο 1ο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Μουρικίου!

Το Σάββατο 28 Ιανουαρίου θα γεμίσουμε το σάκο μας με παραμύθια και θα ταξιδέψουμε για τα γραφικά και υπέροχα χωριά Εμπόριο και Αναρράχη της Κοζάνης. Το απόγευμα της ίδιας μέρας θα αφηγηθούμε από καρδιάς τις αγαπημένες μας ιστορίες σε μικρούς και μεγάλους στο 1ο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Μουρικίου.
Για την εκδήλωσή μας, η ανάθεση των γραφιστικών δόθηκε στους πιο κατάλληλους…τους ίδιους τους μαθητές. Έτσι, χειροποίητες αφίσες θα κολληθούν σε μαγαζιά της περιοχής που θα ανακοινώνουν την ταυτότητα της εκδήλωσης.
Ευχαριστούμε τον σύλλογο εκπαιδευτικών καθώς και τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για την πρόσκλησή τους!
Πάρτε μια γεύση από τους μικρούς δημιουργούς…






Από την περσινή επίσκεψη των παραμυθάδων στο σχολείο μας!









![FB_IMG_1488103881587[1]](https://blogs.sch.gr/dimanarr/files/2017/02/FB_IMG_14881038815871-300x225.jpg)





















