Γιορτή Κάστανου!

Τα παιδιά του 1ου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Μουρικίου παρευρέθηκαν στην εκδήλωση <<Γιορτή του Κάστανου>>  η οποία πραγματοποιήθηκε για 8η χρονιά στο Εμπόριο του Δήμου  Εορδαίας! Στα πλαίσια ενός   Ευρωπαϊκού Προγράμματος   etwinning  “Το σεντούκι με τους κρυμμένους θησαυρούς” το οποίο πραγματοποιείτε από τους μαθητές της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του Δημοτικού μας καθώς και τους μικρούς  μαθητές του  Νηπιαγωγείου μας,  η μασκότ του έργου αναζητεί θησαυρούς του τόπου!  Η μασκότ του έργου, ένας σκίουρος ανακοίνωσε στα παιδιά ότι χρειάζεται τη βοήθειά τους για να ανακαλύψουν τους θησαυρούς του τόπου τους. Ένας από αυτούς είναι τα κάστανα που είναι σε πληθώρα στο δάσος του χωριού, το Καστανόδασος. Εκεί παρευρέθηκαν μαζί μας όλες οι γυναίκες από το Σύλλογο Γυναικών ” Άγιος Μηνάς” και έδειξαν στα παιδιά τη διαδικασία για το βράσιμο των κάστανων. Στη συνέχεια μίλησε στα παιδιά η κυρία  Φρειδερίκη Μαγούλα Κοράφτσα για το συγκεκριμένο έθιμο και παρότρυνε τα παιδιά να αναπαραστήσουν τη διαδικασία. Η δράση έκλεισε με παραδοσιακό χορό γύρω από τη φωτιά με τους ήχους της Μπάντα Της Φλώρινας Των Αδελφών Βαλκάνη και  όλες τις γυναίκες από το Σύλλογο Γυναικών.
Ευχαριστούμε όλες τις γυναίκες από το Σύλλογο Γυναικών “Ο Άγιος Μήνας” που μας προσκάλεσαν στην υπέροχη εκδήλωση την οποία οργάνωσαν !!!!

 

Γιορτή για την 28η Οκτωβρίου!

Την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή της 28ης Οκτωβρίου. Τα παιδιά της Δ΄ τάξης μάς παρουσιάσανε ένα χρονικό για την ιστορική αυτή ημέρα και δύο θεατρικά δρώμενα. Στη χορωδία της Δ΄ τάξης συμμετείχαν και τρεις μαθήτριες της ΣΤ΄: η Αντωνία , η Στεριανή και η Σοφία ! !  Την ίδια μέρα έγινε και η απονομή της σημαίας στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης! Ευχόμαστε σ’  όλη σας τη ζωή να κρατάτε και να στέκεστε το ίδιο περήφανοι μπροστά στο Ιερό μας Σύμβολο όπως το κάνατε τη μέρα αυτή!! Πολλά συγχαρητήρια στους μικρούς μας μαθητές και στους δασκάλους τους κυρίους  Κετσίδη Παντέλη και Ξανθόπουλο Κωνσταντίνο για την προσπάθεια και για το όμορφο αποτέλεσμά της!!!!

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο θεματικό πάρκο: Οι 12 Άθλοι του Ηρακλή!

Ένα συναρπαστικό, διασκεδαστικό, εκπαιδευτικό και βιωματικό ταξίδι στο μακρινό παρελθόν έζησαν οι μικροί μας μαθητές!! Οι 12 Άθλοι του Ηρακλή, ένα από τα σημαντικότερα τμήματα της Ελληνικής Μυθολογίας, με τους θεούς, τους ημίθεους, τις νύμφες, τα θηρία, τους θνητούς, τις πλεκτάνες, τις διαμάχες, τα κατορθώματα ζωντάνεψαν μπροστά στα μάτια  μικρών και μεγάλων!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι μικροί ντετέκτιβ!!! ( eTwinning )

Τα μάθατε τα νέα;;;;  Την Παρασκευή 12/10 οι μικροί μας μαθητές από το Νηπιαγωγείο , την Α΄, τη Β΄ και τη Γ΄ τάξη του Δημοτικού μας, επισκέφθηκαν το Δημοτικό Κατάστημα Εμπορίου! Ο Πρόεδρος ζήτησε τη βοήθειά μας γιατί παρατηρήθηκε μια παράξενη κινητικότητα στο Δήμο Μουρικίου!!!! Τα παιδιά μας ορίσθηκαν ντετέκτιβ και θα προσπαθήσουν να λύσουν το μυστήριο!!!! Αναμένετε εξελίξεις………..

 

 

 

Μαρία Δαύκα

 

Μόνο απίστευτη συγκίνηση μπορούν να νιώσουν οι δάσκαλοι ενός σχολείου όταν μια από τις μαθήτριές τους επιστρέφει σ΄ αυτό για να μοιραστεί μαζί τους λίγο από το αστείρευτο ταλέντο της. Αυτό νιώσαμε όλοι , μικροί και μεγάλοι , όταν η μαθήτριά μας Μαρία Δαύκα λίγο πριν επιστρέψει στη Γερμανία για τη συνέχιση των σπουδών της στο  Πανεπιστήμιο Μουσικής και Θεάτρου του Μονάχου,  ήρθε στο σχολείο μας και μας χάρισε μοναδικές στιγμές !!Σ ευχαριστούμε πολύ Μαρία , συνέχισε τον όμορφο αγώνα σου,  μας κάνεις όλους πολύ, πολύ υπερήφανους !!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ημερήσια εκδρομή στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αιανής και στο Βελβεντό!

 Την Παρασκευή 8/6 το σχολείο μας  πραγματοποίησε  την  ημερήσια εκδρομή του στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αιανής . Ξεκούραση και παιχνίδι στον υπέροχο χώρο του Άλσους Βελβεντού!

 

 

 

Το ποτάμι του Αγίου Νικολάου στο Εμπόριο!

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού  προγράμματος  eTwinning << Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά>> οι μαθητές της Δ΄ τάξης μαζί με την δασκάλα τους κυρία Γούλα Μαρία έφτιαξαν ένα βίντεο με το οποίο γνωρίζουμε και μαθαίνουμε καλύτερα το ποτάμι του Αγίου Νικολάου στο Εμπόριο!!

Tριήμερη εκδρομή στην Αθήνα.

Στις 4 Μαΐου 2018 η Ε’και ΣΤ’ τάξη πραγματοποίησαν  την προγραμματισμένη τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα. Πρώτα επισκεφτήκαμε το  Πλανητάριο, όπου είδαμε μια καταπληκτική παράσταση. Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε  το Πολεμικό Μουσείο και την Βουλή των Ελλήνων.


Δείτε στο Slide.ly

Το βράδυ περπατήσαμε   στα σοκάκια της  Πλάκας και στο Μοναστηράκι. Την τελευταία μέρα επισκεφτήκαμε το Θωρηκτό Αβέρωφ  και τέλος πήγαμε στο εντυπωσιακό Μουσείο της Ακρόπολης, όπου θαυμάσαμε τα διάφορα γλυπτά και αγάλματα. Μετά πήραμε το δρόμο της επιστροφής και γυρίσαμε κουρασμένοι στα σπίτια μας. Πιστεύουμε πως ήταν μια φανταστική εμπειρία, μάθαμε πολλά πράγματα και δεν θα  την ξεχάσουμε ποτέ!!!


Δείτε στο Slide.ly

Οι μαθητές  της Ε’ και ΣΤ’ τάξης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Λίμνη Πολυφύτου!

Η λίμνη Πολυφύτου μέσα από τα μάτια των μαθητών της Β΄ τάξης του 1ου Δημ. Σχ. Μουρικίου και του βοηθού τους , του διάσημου  δράκου Καρδένιου!!!!!!