22 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Νερού ! Δράσεις eTwinning ευρωπαϊκού έργου με τίτλο «Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά»

22 Μαρτίου. Παγκόσμια Ημέρα Νερού.
Τα παιδιά κι ο Δράκος μας έκαναν πάλι το θαύμα τους!!!
Συνεργάστηκαν στα πλαίσια του eTwinning ευρωπαϊκού έργου με τίτλο «Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά» και δημιούργησαν φυλλάδιο, αφίσα, ένα ραδιοφωνικό σποτάκι για το νερό ( https://youtu.be/5vwLZL-CoEs ) και μια Έκπληξη για να ευαισθητοποιήσουν αυτή τη φορά τους κατοίκους των περιοχών τους σχετικά με τη λειψυδρία, τα αποτελέσματα σπατάλης νερού σε ανθρώπους και φύση και τους τρόπους εξοικονόμησης του νερού.
Ευχή όλων μας είναι η αντιμετώπιση της υπόθεσης ΝΕΡΟ – ΥΔΑΤΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ – ΥΔΡΟΒΙΟΤΟΠΟΙ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ με υπευθυνότητα και σεβασμό από όλους.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετέχουν στο έργο!!!
Πολλά ευχαριστώ σε όλες τις συναδέλφισσες εκπαιδευτικούς!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ξέρεις ότι…(περίεργα για το νερό)

γράφουμε περίεργα πράγματα που θα βρούμε στο διαδίκτυο για το νερό

1. Ξέρεις ότι…είμαστε 70%νερό;

2. Χωρίς νερό δεν ζούμε πάνω από μία εβδομάδα.

3. Το 70% της Γης καλύπτεται από νερό (ωκεανοί, λίμνες, ποτάμια, πάγοι).

4. Μόνο το 1% του νερού της Γης είναι πόσιμο.

5. Πάνω από το 1/5 του γλυκού νερού παγκοσμιώς βρίσκεται σε μια λίμνη (λίμνη Βαϊκάλη-Νότια Σιβηρία).

6. Το σώμα ενός παιδιού αποτελείται κατά 85% από νερό. Αυτό το ποσοστό μειώνεται κάτω του70% σε έναν ενήλικα.

7. Σε κάποια όργανα στο σώμα μας όπως ο εγκέφαλος η περιεκτικότητα σε νερό φτάνει στο 85%.

8.Αν δεν πίνουμε νερό παθαίνουμε αφυδάτωση με αποτέλεσμα τη διαταραχή των λειτουργιών του οργανισμού μας. Η αφυδάτωση είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην πρόκληση παχυσαρκίας.

Με τα λογια των παιδιών

1. Όταν δεν βρέχει για πολλές μέρες,ξεραίνεται το χώμα και δεν έχουμε νερό για να πιούμε.

2. Όταν κάποιοι άνθρωποι ξοδεύουν το νερό της λίμνης, η λίμνη γίνεται λακούβα και μπορεί να πεθάνουν και τα ψάρια.

3. Όταν αφήνουμε τη βρύση ανοιχτή, η στάθμη της λίμνης είναι πολύ κάτω ή μπορεί να τελειώσει και το νερό της.

4. Όταν σκάει το έδαφος, ανοίγει το χώμα και η γη πονάει…. Δεν έχει κανείς να πιεί νερό και όλοι διψάνε.

5. Όταν δε βρέχει δεν έχει νερό και ξεραίνεται το χώμα και τα φυτά.

6. Όταν δεν έχει νερό δεν υπάρχουν λουλούδια και ψοφάνε τα ψάρια και τα ζώα.

Οι ομάδες που συνεργάστηκαν:

1Η ΟΜΑΔΑ:  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “Τα Δρακονέα της Λίμνης”

1. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΟΣΣΑΣ
2. 8ο Νηπιαγωγείο Κιλκίς
3. 2ο Νηπ/γείο Παναιτωλίου
4. 4ο Νηπιαγωγείο Ν.Ιωνίας Βόλου
5. 7o Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων

Δ΄τάξη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2Η ΟΜΑΔΑ: ΦΥΛΛΑΔΙΟ “…Θα τα μάθουμε νεράκι”…

1. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  ΑΛΙΑΡΤΟΥ
2. NΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΝΤΡΙΟΥ
3. 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ

Δ΄ΤΑΞΗ , Β ΄ΤΑΞΗ

4. 1ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
5. 6o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3Η ΟΜΑΔΑ: ΑΦΙΣΑ”Τι να κάνω τι, το νερό για να σωθεί”

1. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
2. 14ο Νηπιαγωγείο. Χανιων
3. 11ο Νηπιαγ.Έδεσσας
4. 1o -8o Νηπ/γείο Καστοριάς
5. 29ο Νηπιαγωγείο Σερρών

 

 

 

 

 

 

 

 

4Η ΟΜΑΔΑ: ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ  ΣΠΟΤ “Μη χάνεις σταγόνα”

1. 2o Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών
2. 1ο Νηπιαγωγείο Λητής
3. Δημόσιο Νηπιαγωγείο Αρεδιού
4. 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας
5. 20ο Νηπιαγωγείο Καρδίτσας

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *