cropped Festa Junina Instagram Post 8

Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα στο σχολείο μας και δώρα σε όλους από τον Άγιο Βασίλη!

Κάλαντα 1

Σήμερα στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη του Καθηγητή Βιολιού κ. Αντώνη Πρέκα με τη συνοδεία του πατέρα του κ. Κυριάκου Πρέκα Φαρισαίου (λαούτο) και του κ. Ιωακείμ Βάλβη (βιολί) με πολύ όμορφο σκοπό να παίξουν στη μαθητική μας κοινότητα τα κάλαντα των Χριστουγέννων και παραδοσιακά τραγούδια και τους ευχαριστούμε θερμά. Στη συνέχεια υπήρξε η ευχάριστη έκπληξη της επίσκεψης και του Άη Βασίλη στο σχολείο μας,  ο οποίος έφερε δώρα για όλα τα παιδιά και το εκπαιδευτικό προσωπικό και μοίρασε στιγμές χαράς και ενθουσιασμού σε όλους μας, μικρούς και μεγάλους! Μετά τα κάλαντα,  όλοι μαζί, μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί και γονείς/κηδεμόνες χορέψαμε με την ψυχή μας. Τίμησαν με την παρουσία τους το σχολείο μας, η πρώην Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας κ. Άννα Γαβαλά και η Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Φηρών Θήρας η κ. Αρτεμία Πελεκάνου και τις ευχαριστούμε θερμά. Επίσης, ευχαριστούμε πολύ τα μέλη του Προσωρινού Προεδρείου του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας που προσέφεραν γλυκίσματα και κεράσματα προς όλους καθώς επίσης ευχαριστούμε πολύ και τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας  για την προσφορά κερασμάτων και χυμών. Τέλος, ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες  “Ηλιαχτίδα” του Δήμου Θήρας και τον Πρόεδρο κ. Ιωάννη Κουλελή για τα δώρα των μαθητών/τριών και του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου μας.

Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!

Θεατρική Παράσταση: Τα ξωτικά του Άη Βασίλη & Επίσκεψη μαθητών/τριών Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θήρας στο σχολείο μας

Τα ξωτικά του Άη Βασίλη 1

Σήμερα στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Φηρών Θήρας υποδεχτήκαμε τους φίλους μας, τις μαθήτριες και τους μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Θήρας ~ Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θήρας με τη συνοδεία της Διευθύντριας κ. Γεωργίας Συνάθη και του Εκπαιδευτικού Προσωπικού του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θήρας και τους ευχαριστούμε πολύ που αποδέχτηκαν με ιδιαίτερη χαρά την πρόσκλησή μας με κοινό στόχο: οι μαθητές/τριες και των δύο σχολείων να παρακολουθήσουν την διαδραστική θεατρική παράσταση της ομάδας του Λώτινου Ήλιου με τίτλο: Τα ξωτικά του Άη Βασίλη.

Λίγα λόγια για την υπόθεση της θεατρικής παράστασης:

“Δύο καλικάντζαροι μπαίνουν σε ένα τσαγκαράδικο για να φάνε γλυκά και να κάνουν ζημιές και σκανταλιές. Η γνωριμία τους, όμως με τον τσαγκάρη – Άη Βασίλη, θα αλλάξει τη ζωή τους: μεταμορφώνονται από άτακτοι καλικάντζαροι σε ξωτικά – βοηθοί του. Μαζί του τυλίγουν τα παπούτσια σε δώρα και τα μοιράζουν στα παιδιά που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη.”

Η θεατρική παράσταση πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας και ευχαριστούμε θερμά την Διευθύντρια του σχολείου κ. Φωτεινή Μητριτζάκη. Η θεατρική παράσταση και η προσφορά χυμών προς τη μαθητική κοινότητα των σχολείων υλοποιήθηκε με την ευγενική δωρεά του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες “Ηλιαχτίδα” Δήμου Θήρας και ευχαριστούμε πολύ τον Πρόεδρο κ. Ιωάννη Κουλελή και τα μέλη του Συλλόγου “Ηλιαχτίδα” Δήμου Θήρας. Για το κέρασμα της σημερινής ημέρας της επίσκεψης των φίλων μας, ευχαριστούμε θερμά τον κ. Πέτρο Πρέκα (Φούρνος Σβορώνος) για την αφιλοκερδή προσφορά του προς την σχολική κοινότητα και των δύο σχολείων.

Ιδιαίτερα τιμητική ήταν και η παρουσία των γονέων/κηδεμόνων της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής και των δύο νεοσύστατων Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας και του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Θήρας αντίστοιχα, κ. Άννας Αργυρού, κ. Βαλεντίας Δαμίγου, κ. Άννας Φύτρου και τις ευχαριστούμε θερμά.

Η θεατρική παράσταση ολοκληρώθηκε με επιτυχία και με έναν δυνατό χορό με κέφι και εορταστική διάθεση από όλους τους μαθητές/τριες και των δύο σχολείων και η ευχή μας είναι να συνεχίσουμε την όμορφη φιλία μας και σε άλλες μελλοντικές εκπαιδευτικές και συνεργατικές δράσεις.

Συγχαρητήρια τέλος, στην εξαιρετική ομάδα των ηθοποιών της θεατρικής ομάδας του Λώτινου Ήλιου που προσέφεραν στιγμές ονείρου στα παιδιά των δύο σχολείων και μέσα από την θετική τους ενέργεια στη θεατρική σκηνή ενίσχυσαν την πίστη όλων μας στην καλοσύνη της προσφοράς και της αγάπης!

 

Στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου!

Χριστουγεννιάτικο δέντρο σχολείου

Χριστουγεννιάτικο δέντρο

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας στόλισαν σήμερα το 🎄 Χριστουγεννιάτικο δέντρο🎄 ! Χρόνια πολλά και καλή πρόοδο σε όλα τα παιδιά! Και του χρόνου με υγεία! 🎄

Δράση Συμπερίληψης με τους μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου Μεγαλοχωρίου Θήρας

Δράση Συμπερίληψης με τους μαθητές τριες του Νηπιαγωγείου Μεγαλοχωρίου Θήρας

Στα πλαίσια της κοινής δράσης της Συμπερίληψης του σχολείου μας με το Νηπιαγωγείο του Μεγαλοχωρίου Θήρας για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) , πραγματοποιήθηκε σήμερα επίσκεψη του Νηπιαγωγείου Μεγαλοχωρίου Θήρας στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Φηρών Θήρας , όπου οι μαθητές/τριες και των δύο σχολείων είχαν την ευκαιρία να συνυπάρξουν και να αλληλεπιδράσουν μέσα από μουσικοκινητικά παιχνίδια και χορούς με την υποστήριξη και την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού και των δύο σχολείων.
Οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου Μεγαλοχωρίου Θήρας προσέφεραν στους μαθητές/τριες του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών Χριστουγεννιάτικα μπισκότα που έφτιαξαν τα ίδια τα παιδιά με μεγάλη αγάπη για τα παιδιά του σχολείου μας και μάς συγκίνησαν πολύ για την όμορφη και δημιουργική τους ιδέα προς τιμήν των μαθητών/τριών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών και τους ευχαριστούμε πολύ.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Πέτρο Πρέκα ( Φούρνος Σβορώνος) για την γενναιόδωρη προσφορά των κερασμάτων προς τη σχολική μας κοινότητα και στη σημερινή μας δράση καθώς επίσης και τον Σύλλογο “Ηλιαχτίδα” Δήμου Θήρας, τον Πρόεδρο κ. Ιωάννη Κουλελή και τα μέλη του Συλλόγου για την προσφορά των χυμών προς τη σχολική μας κοινότητα.
Ευχαριστούμε θερμά την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Μεγαλοχωρίου Θήρας κ. Μαρία Κοτταρίδου για την εξαιρετική συνεργασία ως προς την υλοποίηση της δράσης Συμπερίληψης και με μεγάλη χαρά αποδεχομάστε την πρότασή τους να υπάρξει και συνέχεια μελλοντικά με την επίσκεψη των μαθητών/τριών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών στο Νηπιαγωγείο του Μεγαλοχωρίου Θήρας.
Ο στόχος της δράσης Συμπερίληψης σημείωσε επιτυχία για άλλη μια φορά με ολοφώτεινα και χαμογελαστά πρόσωπα σε όλα τα παιδιά και των δύο σχολείων και ελπίζουμε πάντα, κάθε ημέρα -όχι μόνο 3 του Δεκέμβρη, να ζούμε τη ζωή με ισχυρή ενσυναίσθηση και να είμαστε υποστηρικτικοί σε κάθε μαθητή/τρια με ή χωρίς αναπηρία.

Σχολική εκδρομή στον Παιδότοπο “Ατακτούληδες”

Πρώτη του Δεκέμβρη σήμερα και πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας σχολική εκδρομή! Ο προορισμός ιδιαίτερα αγαπημένος σε όλους τους μαθητές/τριες του σχολείου μας: παιδότοπος “Ατακτούληδες” στο Μεγαλοχώρι Θήρας. Εκεί μας υποδέχτηκε με ένα μεγάλο χαμόγελο η ιδιοκτήτρια του παιδότοπου κ. Έλλη Φουστέρη και την ευχαριστούμε θερμά για την δωρεάν φιλοξενία στον χώρο του παιδότοπου των μαθητών/τριών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας καθώς επίσης και για το κέρασμα προς τη σχολική μας κοινότητα.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας στον χώρο του παιδότοπου, τα παιδιά τήρησαν το πρόγραμμα της σίτισής τους στο χώρο της τραπεζαρίας και στη συνέχεια έπαιξαν με χαρά και ενθουσιασμό στην αίθουσα των φουσκωτών παιχνιδιών.

Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου που υποστήριζαν σημαντικά τα παιδιά σε όλη τη διάρκεια της σχολικής εκδρομής.

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες “Ηλιαχτίδα” Δήμου Θήρας, τον Πρόεδρο κ. Ιωάννη Κουλελή και τα μέλη του Συλλόγου “Ηλιαχτίδα”, για την ευγενική τους χορηγία των εισιτηρίων μεταφοράς των μαθητών/τριών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας με το ΚΤΕΛ Θήρας.

Τέλος, ευχαριστούμε πολύ το ΚΤΕΛ Θήρας για την ασφαλή μεταφορά στην σχολική μας εκδρομή.

Καλό μήνα και καλό χειμώνα με πολλά χαμόγελα! 🙂

Δράση Συμπερίληψης με τους μαθητές/τριες της Γ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οίας

Δράση Συμπερίληψης με το Δημοτικό Σχολείο Οίας 1

Δύο σχολεία, ένας μεγάλος κύκλος, μια όμορφη ιδέα ενός μουσικοκινητικού παιχνιδιού με στόχο τη συμπερίληψη αρκούν για να δημιουργηθεί μια νέα φιλία! Έτσι λοιπόν, σήμερα Παρασκευή 24/11/2023 υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τους μαθητές/τριες της Γ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οίας με την συνοδεία των δασκάλων: κα. Εύη Ταμπούρη και κα. Μαρία Κασαπίδου.
Οι μαθητές/τριες και των δύο σχολείων συμμετείχαν με την υποδειγματική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών και των δύο σχολείων σε ένα μουσικοκινητικό παιχνίδι και χορό σχηματίζοντας έναν μεγάλο κύκλο. Το μουσικοκινητικό παιχνίδι στο πρώτο μέρος είχε την ονομασία της “Καυτής πατάτας”, όπου μετά μουσικής τα παιδιά δίνουν τη μπάλα ο ένας στον άλλο και σε όποιον σταματήσει η μουσική, “καίγεται” από την “καυτή πατάτα” και βγαίνει εκτός παιχνιδιού. Η μουσική συνεχίζεται μέχρι τον επόμενο τυχερό της “καυτής πατάτας” μέχρι την τελική αναμέτρηση για τον έναν τυχερό νικητή του παιχνιδιού! Σίγουρα, πέρα από τη νίκη του ενός παιδιού που ο τυχερός ήταν μαθητής του Δημοτικού Σχολείου της Οίας, στο τέλος όλα τα παιδιά και των δύο σχολείων κέρδισαν στο παιχνίδι τη χαρά της ισότιμης συμμετοχής, όπως το βιώσαμε όλοι μας, μικροί μεγάλοι, πολύ δυνατά σήμερα στην αυλή του σχολείου μας. Στο δεύτερο μέρος, οι μαθητές/τριες χόρεψαν με τον συντονισμό όλων των παιδιών ακολουθώντας ένα μοτίβο κινήσεων σε πολύ γρήγορους χρόνους. Συντονιστές του πρώτου και δεύτερου μέρους της δράσης, ήταν τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού του σχολείου μας: κ. Δήμητρα Μαυροκεφάλου (Σχολική Νοσηλεύτρια ΠΕ25) και κ. Γιάννης Φαρρούκου (Εργοθεραπευτής ΠΕ29), οι οποίοι οργάνωσαν τις λεπτομέρειες του παιχνιδιού και του χορού και τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια! Πολλά συγχαρητήρια επίσης, σε όλα τα παιδιά και των δύο σχολείων που συμμετείχαν δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό αλλά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς και των δύο σχολείων που υποστήριζαν σημαντικά όλους τους μαθητές/τριες κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής και συμπεριληπτικής δράσης. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Οίας κ. Αντώνιο Μπουντώλα για την συνεργασία και επικοινωνία ως προς τον προγραμματισμό της επίσκεψης του σχολείου τους στη δική μας σχολική μονάδα.
Τα κεράσματα της ημέρας ήταν δωρεάν προσφορά από τον κ. Πέτρο Πρέκα (Φούρνος Σβορώνος) και τον ευχαριστούμε θερμά για κάθε στήριξή του προς τη σχολική μας κοινότητα και οι χυμοί και τα γλυκίσματα ήταν δωρεά από τον Σύλλογο “Ηλιαχτίδα” Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων με Ειδικές Ανάγκες Δήμου Θήρας  και ευχαριστούμε θερμά τον Πρόεδρο του Συλλόγου “Ηλιαχτίδα” κ. Ιωάννη Κουλελή.
Σημαντική και ενθαρρυντική τέλος, ήταν η παρουσία των μελών της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής του νεοσύστατου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Φηρών Θήρας, του Προέδρου κ. Ιωάννη Κουλελή και της γραμματέως κ. Άννας Αργυρού έπειτα από πρόσκληση της Διεύθυνσης του σχολείου και τους ευχαριστούμε πολύ.
Αποχαιρετήσαμε τους νέους φίλους μας, δίνοντας την υπόσχεσή μας ότι θα προγραμματίσουμε  και τη δική μας εκπαιδευτική επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο της Οίας και ελπίζουμε η σημερινή μας γνωριμία και συνάντηση να φωτίζει πάντα στις ζωές όλων των παιδιών με ή χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρίες ότι όλοι έχουν δικαίωμα στο Ταξίδι, όσο μακρύς και αν είναι ο δρόμος…

20/11 Παγκόσμια ημέρα για τα Δικαιώματα του παιδιού

20 11 Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του παιδιού

20 Νοεμβρίου σήμερα και γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού, μία ημέρα αφιερωμένη σε όλα τα παιδιά του κόσμου. 🎈

Οι εκατό γλώσσες των παιδιών – του Ιταλού Παιδαγωγού Λόρις Μαλαγκούτσι

Το παιδί αποτελείται από εκατό.
Το παιδί έχει εκατό γλώσσες,
εκατό χέρια,
εκατό σκέψεις,
εκατό τρόπους σκέψης,
παιχνιδιού, ομιλίας.

Εκατό, πάντα εκατό
τρόπους να ακούει,
Να θαυμάζει, να αγαπά,
εκατό χαρές
να τραγουδά και να καταλαβαίνει,
εκατό κόσμους να ανακαλύπτει,
εκατό κόσμους να ονειρεύεται.

Το παιδί έχει εκατό γλώσσες
(και εκατό, εκατό, εκατό ακόμα)
αλλά του στερούν τις ενενήντα εννιά
το σχολείο και ο πολιτισμός
διαχωρίζουν το κεφάλι από το σώμα.

Λένε στο παιδί
να σκέφτεται χωρίς χέρια,
να τα καταφέρει χωρίς το κεφάλι,
να ακούει και να μη μιλάει,
να κατανοεί χωρίς να χαίρεται,
να αγαπάει και να θαυμάζει
μόνο το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.

Λένε στο παιδί
να ανακαλύψει τον κόσμο που ήδη υπάρχει
και από τις εκατό του κλέβουν ενενήντα εννέα.

Λένε στο παιδί
ότι η εργασία και το παιχνίδι,
η πραγματικότητα και η φαντασίωση,
η επιστήμη και η φαντασία,
ο ουρανός και η γη,
η λογική και το όνειρο,
είναι πράγματα που δεν πάνε μαζί.

Και έτσι, λένε στο παιδί
ότι οι εκατό (γλώσσες) δεν υπάρχουν.
Τα παιδιά λένε:
Αποκλείεται. Οι εκατό υπάρχουν!

Σαν σήμερα…

20/11: Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, που αποτελεί το πλέον αποδεκτό κείμενο για τα ανθρώπινα δικαιώματα παγκοσμίως, υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 20 Νοεμβρίου του 1989. Την έχουν επικυρώσει 191 κράτη, εκτός των ΗΠΑ και της Σομαλίας, και τα 54 άρθρα της καλύπτουν όλα τα δικαιώματα των παιδιών που χωρίζονται σε 4 τομείς: Δικαιώματα Επιβίωσης, Ανάπτυξης, Προστασίας και Δικαιώματα Συμμετοχής.

Το σχολείο μας τιμά την 50η επέτειο του Πολυτεχνείου

50η Επέτειος Πολυτεχνείου

Το σχολείο μας τιμά όλους όσοι αγωνίστηκαν στη Νομική Σχολή της Αθήνας και στο Πολυτεχνείο πριν από 50 χρόνια για να ξαναέρθει στην Ελλάδα μας το φως της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας. 🏛🥀

Μικρός Τύμβος, 17 Νοεμβρίου 1973

Δίχως τουφέκι και σπαθί, με τον ήλιο στο μέτωπο,

υπήρξατε ήρωες και ποιητές μαζί. Είστε το Ποίημα.

Απλώνοντας το χέρι μου δεν φτάνει ως εκεί

που ωραία λουλούδια τις μορφές σας

λιτανεύει ο αέρας της αρετής. Ω παιδιά μου,

Μπροστά σ’ αυτό το ποίημα μετράει μόνο η σιωπή.

Νικηφόρος Βρεττάκος ~ Παραλειπόμενα, Β’ τόμος

Επίσκεψη παιδιάτρου στο σχολείο μας

Επίσκεψη παιδιάτρου στο σχολείο μας

Ευχαριστούμε θερμά και την συνάδελφό μας,  κ. Δήμητρα Μαυροκεφάλου Σχολική Νοσηλεύτρια ΠΕ25 για την φροντίδα της στους μαθητές/τριες του σχολείου μας κατά την διάρκεια της εξέτασης από τον παιδίατρο κ. Στέλιο Κατινάκη.

Ενημερωτική δράση “Water matters” και μουσικοκινητικό παιχνίδι για την αειφορική χρήση του νερού και την εξοικονόμηση του νερού

 

Water matters

Σήμερα στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική δράση για την αειφορική χρήση του νερού σε νησιά του Αιγαίου και την εξοικονόμηση του νερού με την ονομασία του προγράμματος “Water matters”. H παρουσίαση της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την σωστή χρήση του νερού έγινε  από την κα. Μαρία Κουτσοδήμου  και την κα. Σοφία Γιακουμή, οι οποίες υποδειγματικά καθοδήγησαν τα παιδιά του σχολείου μας μέσω ενός διαδραστικού μουσικοκινητικού δρώμενου με στόχο την ενημέρωση ως προς την ορθή χρήση του νερού και της σημαντικής του δράσης στη ζωή μας.

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με επιτυχία, με μεγάλα χαμόγελα και με πολύ δυνατό χειροκρότημα από όλα τα παιδιά του σχολείου μας που συμμετείχαν στη δράση.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αργυρώ Ανδριοπούλου για την όμορφη συνεργασία ως προς τον προγραμματισμό της δράσης με τη σχολική μας μονάδα. Ευχαριστούμε επίσης για την προσφορά της αφίσας ενημέρωσης που ήδη έλαβε τη θέση της ως σημαντική υπενθύμιση στον κεντρικό διάδρομο του σχολείου μας καθώς και για το δώρο που προσέφεραν στο σχολείο μας: ένα παιχνίδι ταύτισης εικόνων/καρτών σχετικά με ζώα του γλυκού νερού.

 

Σημείωση 🙂

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την δράση ενημέρωσης & ευαισθητοποίησης “Water matters” μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: Αρχική σελίδα – Το νερό μας αφορά (hcmr.gr)

 

Σελίδα 24 από 52

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση