Η εργοθεραπεία στοχεύει στην ενίσχυση της ανεξαρτησίας και της αυτονομίας των μαθητών/τριών σε όλες τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Οι δραστηριότητες αυτές προσαρμόζονται στις ανάγκες και τους στόχους του κάθε μαθητή/τριας.
- Δραστηριότητα με το μήλο “Foodplay” 🥳~ Στόχος 🎯η εξοικείωση του παιδιού με τροφές που δεν τρώει και επιδιώκουμε να έρθει σε επαφή με αυτές με παιγνιώδη τρόπο και να προχωρήσουμε σταδιακά βήμα βήμα στη δοκιμή.
- Δραστηριότητα με το σκαρφάλωμα και τα παζλ 🧩 ~ Στόχος 🎯 η ενίσχυση του κινητικού συντονισμού, της ισορροπίας και του οπτικοκινητικού συντονισμού, τη βελτίωση του στασικού ελέγχου, την οπτική διάκριση και έγινε η χρήση του παζλ που του αρέσουν πολύ του παιδιού ως κίνητρο.
- Τεχνική χαλάρωσης και στρατηγικής ρύθμισης 🫠 ~ Στόχος 🎯η βελτίωση της συγκέντρωσης, ρύθμιση συναισθημάτων με τη χρήση της εργοθεραπευτικής κούνιας και της μπαλοπισίνας ως κίνητρο.
- Δραστηριότητα απευαισθητοποίησης για τροφές (φωτογραφία: αυγό και μήλο) για τα παιδιά που παρουσιάζουν τροφική επιλεκτικότητα ή αισθητηριακές αφοβίες στο φαγητό, συχνά λόγω δυσκολιών στην αισθητηριακή επεξεργασία😋 ~ Στόχος 🎯 όχι η πίεση να φάει το παιδί αλλά να το βοηθήσει να ανεχθεί και τελικά να αποδεχτεί νέες γεύσεις, υφές, μυρωδιές και εικόνες φαγητού, με έναν τρόπο ασφαλή.
🌻Εργοθεραπευτικές Δραστηριότητες:
Μάγια Αλαφούζου ΠΕ29 & Εμμανουέλα Σοφίου ΠΕ29 & Μελίνα Μπούζι ΠΕ29




Μαρία Αργυρού
Καλή σας ημέρα.
Αξιεπαινες οι προσπάθειες μαθητών και εκπαιδευτικών!!!!
Πάντα με δύναμη και μεράκι να προσφέρετε το καλύτερο σε αυτούς τους μαθητές!!
Με εκτίμηση
Μαρία Αργυρού