ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΜΕ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΟΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΜΕ ΤΟ 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ!!!
(Ζωγραφιά από τη μαθήτρια Βασιλική Ντέμσια)
Μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια! Η Γ’ τάξη του σχολείου μας, με τη δασκάλα τους κυρία Αλεξάνδρα Τσολάκη, κατέκτησαν την 1η θέση στην ηλικιακή ομάδα στον 9ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα:
«Τα φεγγαροπαπούτσια και η κόρη του Ήλιου!» που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης δια της Διευθύντριάς της, Δρ. Ευαγγελίας Μπούτσκου σε συνεργασία με το 5ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων δια της Διευθύντριάς του, Δρ. Βιργινίας Αρβανιτίδου και το Δημοτικό Σχολείο Λητής δια της Διευθύντριάς του, κυρίας Κυριακής Μιζαμίδου (συγγραφέως, MSc στη δημιουργική γραφή).
Στον διαγωνισμό συμμετείχαν σχεδόν 400 ομάδες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, και όμως… το παραμύθι των παιδιών μας ξεχώρισε!
Μπράβο στους μικρούς μας συγγραφείς που έβαλαν φαντασία, καρδιά και αγάπη σε κάθε λέξη!
Είμαστε περήφανοι για εσάς! Συνεχίστε να ονειρεύεστε και να γράφετε… τα καλύτερα παραμύθια είναι αυτά που γράφονται με την καρδιά!
(Ζωγραφιά από τη μαθήτρια Δέσποινα Τσιρογιάννη)
(Ζωγραφιά από τον μαθητή Ιωάννη Λιανό)
ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ
Εργαστήριο Δεξιοτήτων – “Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”
Απολογισμός σχολικής χρονιάς: 48 βραβεία «Βιβλιοφάγου»
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια απονείμαμε φέτος 48 βραβεία «Βιβλιοφάγων» στους/στις μαθητές/τριές μας που ξεχώρισαν για τη φιλαναγνωσία τους! Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι μικροί μας αναγνώστες αγκάλιασαν τα βιβλία και αγάπησαν την ανάγνωση.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας! Είμαστε περήφανοι για κάθε σελίδα που διάβασαν!
20 ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ – ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη δωρεά 20 βιβλίων σε άριστη κατάσταση στη σχολική μας βιβλιοθήκη. Ευχαριστούμε θερμά τη συνάδελφο και εκπαιδευτικό του σχολείου μας, κα Παναγιώτα Γιώτη για την πολύτιμη αυτή προσφορά, που εμπλουτίζει σημαντικά το υλικό της βιβλιοθήκης μας και ενισχύει τις προσπάθειες για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στους μαθητές και τις μαθήτριές μας.
ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ
Στον τέταρτο κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με τους μαθητές της Δ΄ τάξης χρησιμοποίιήσαμε «την τέχνη ως εργαλείο μάθησης», στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Δημιουργώ και Καινοτομώ». Η τέχνη φώτισε τη μαθησιακή διαδικασία και συνδέθηκε δημιουργικά με έννοιες από τον φυσικό κόσμο, τη γεωμετρία, τη φυσική και τη βιολογία. Οι μαθητές μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παρατήρηση και πειραματισμό με χρώματα και σχήματα, ήρθαν σε επαφή με βασικές αρχές του STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) μέσα από την εικαστική έκφραση.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, η τέχνη λειτούργησε ως γέφυρα ανάμεσα στα γνωστικά αντικείμενα, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα, την παρατηρητικότητα και τη φαντασία των παιδιών. Με απλές, αλλά ουσιαστικές δραστηριότητες, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, πειραματισμού και κριτικής σκέψης, βιώνοντας τη γνώση με τρόπο ουσιαστικό και παιγνιώδη.