Εκπαιδευτική επίσκεψη σε θεατρική παράσταση και στη μεσαιωνική πόλη

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου παρακολούθησαν στο Δημοτικό Θέατρο Ρόδου την παράσταση «Το αστερόπαιδο» (του Όσκαρ Ουάιλντ) μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Δαματριάς. Μία παράσταση για την ενσυναίσθηση, την αγάπη και την προσφορά που αποτελούν την πραγματική ομορφιά.

θεατρο παρασταση

 

Η καταπληκτική εξόρμηση ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη των παιδιών στον «Κήπο του Μάρκου» του ιδρύματος Marc de Montalembert, που βρίσκεται στη μεσαιωνική πόλη. Εκεί πληροφορηθήκαμε την ιστορία του νεαρού Γάλλου Marc de Montalembert και για την ιδιαίτερη αγάπη που είχε στη Ρόδο ενώ λάβαμε πληροφορίες για τα φυτά που φύονται στον κήπο και που αποδεδειγμένα από συγγράμματα υπήρχαν στο νησί από την εποχή των Ιπποτών.

Καταγραφήπαρκο

 

 

Μαθαίνω μουσική διασκεδάζοντας!

Σήμερα παρέα με την Α΄ και Β΄ τάξη του Δημοτικού Δαματριάς γνωρίσαμε ήχους και όργανα της μουσικής μέσω του Εκπαιδευτικού Προγράμματος για παιδιά των χωριών της Ρόδου με τίτλο: «Μαθαίνω μουσική διασκεδάζοντας!» της Διεύθυνσης ΔΟΠΑΡ του Δήμου Ρόδου.

Ευχαριστούμε την υπεύθυνη του προγράμματος κ. Μίκα Τριανταφύλλου, καθηγήτρια πιάνου, αρμονίου και ανώτερων θεωρητικών, με έδρα τη Ρόδο, η οποία στη διάρκεια των 90 λεπτών του προγράμματος «Ελάτε να Γνωριστούμε» μας έφερε σε επαφή με ήχους και με όργανα της μουσικής, με στόχο την εξερεύνηση των ηχητικών πηγών και την παραγωγή ήχων με μουσικά όργανα. Ακόμα, πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες ενεργοποίησης και δεσίματος της ομάδας παίζοντας μουσικά ρυθμικά παιχνίδια και διδάχτηκαν βασικά στοιχεία της μουσικής μέσα από παιχνίδια μίμησης κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας με τη μορφή εξιστόρησης παραμυθιού.ΜΙΚΑ 2ΜΙΚΑ 1

 

Υγιεινή Διατροφή

Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το Δημοτικό  Σχολείο Δαματριάς, μετά από πρόσκλησή τους,  ενημερωθήκαμε  από την κ. Μαρία Τσισιμοίρη, Διαιτολόγο- Διατροφολόγο για την υγιεινή διατροφή. Μ’ αυτό τον τρόπο, μας δόθηκε η ευκαιρία να ολοκληρώσουμε το θέμα της υγιεινής διατροφής με το οποίο καταπιαστήκαμε το τελευταίο διάστημα, συλλέγοντας και συμπληρώνοντας κι άλλες πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πληροφορίες-γνώσεις, από κάποια ειδικό.  Σας ευχαριστούμε πολύ κ. Τσισιμοίρη για τον πολύτιμο χρόνο σας που μας διαθέσατε και τις πολύτιμες πληροφορίες που αποκομίσαμε.

DSC07986

Εβδομάδα κώδικα

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024 διεξήχθη από τις 14 έως τις 27 Οκτωβρίου 2024, με υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Πρόκειται για μια εθελοντική πρωτοβουλία που προωθεί τον ψηφιακό εγγραμματισμό και τη συνεργασία, ενθαρρύνοντας άτομα όλων των ηλικιών να εκφράσουν τις ιδέες τους μέσω του προγραμματισμού. Κατά τη διάρκεια αυτών των δύο εβδομάδων,  οργανώθηκαν χιλιάδες δραστηριότητες σε σχολεία, βιβλιοθήκες και άλλους φορείς σε όλη την Ευρώπη. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος για την κωδικοποίηση και τις ψηφιακές δεξιότητες σε όλη τη διάρκεια του έτους.

Το σχολείο μας, όπως κάθε χρόνο  έλαβε και φέτος μέρος στην εβδομάδα του κώδικα με ποικιλία  δραστηριοτήτων. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εμπλακούν σε  δραστηριότητες προγραμματισμού με το αγαπημένο μας ρομποτάκι beebot, με τη χρήση παιδαγωγικού υλικού, με χρήση διαδικτυακών εφαρμογών, με δυαδικό κώδικα και με φυσικές δραστηριότητες  προγραμματισμού. Η συμμετοχή μας στην εβδομάδα του κώδικα αποκορυφώθηκε με τα μετάλλια που μοιράστηκαν και με το πιστοποιητικό συμμετοχής τους.

 

Η Προσαρμογή στο Νηπιαγωγείο- Ευχαριστήριο

Οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την ψυχολόγο κ. Κωστοπούλου, για την επίσκεψή της στο σχολείο μας στις 17 Οκτωβρίου 2024. Η παρουσίασή της σχετικά με την προσαρμογή των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον ήταν εξαιρετικά χρήσιμη και διαφωτιστική για τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς μας.  Η συνεισφορά σας κ. Κωστοπούλου είναι πολύτιμη για την ευημερία της σχολικής μας κοινότητας.

Επίσης και στους γονείς των παιδιών μας που έδειξαν τόσο ενδιαφέρον.  Η καθολική συμμετοχή σας συμβάλλει στην ανάπτυξη ισχυρών δεσμών συνεργασίας και ομαδικότητας. Κατ΄επέκταση στην καλλιέργεια θετικών σχέσεων μεταξύ μας και μεταξύ των παιδιών σας.

Σας ευχαριστούμε ειλικρινά και ελπίζουμε να συνεργαστούμε ξανά στο μέλλον.

Με εκτίμηση,

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου Δαματριάς

ΠΑΜΕ…ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ- Το νέο πρόγραμμα σπουδών στο νηπιαγωγείο.

Στα πλαίσια της συνεργασίας σχολείου- οικογένειας, ο  Σύλλογος Διδασκόντων ευχαριστεί θερμά τους γονείς των μαθητών μας για την καθολική συμμετοχή τους την 14/10/2024 στην παρουσίαση τόσο του Νέου προγράμματος όσο και ειδικότερα του προγράμματος του δικού μας σχολείου, θέτοντας έτσι τις βάσεις για μια ουσιαστική επικοινωνία και συνεργασία.

φωτο παρουσιασης

Παγκόσμια ημέρα αθλητισμού

Την Παρασκευή, 27/9/2024, στα πλαίσια του εορτασμού της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού , με κοινό σύνθημα: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» , υλοποιήσαμε αθλητικές δραστηριότητες  οι οποίες   διεξήχθησαν εντός και εκτός της σχολικής τάξης καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου. Προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής παρακολουθήσαμε ένα βίντεο, στη συνέχεια γνωρίσαμε κάποια αθλήματα  αποφασίσαμε να παίξουμε κάποια από αυτά και τέλος να φτιάξουμε τα ατομικά μας μετάλλια. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν  από τις κινητικές δραστηριότητες  αφού κέρδισαν  ¨όλοι μαζί¨ μια μέρα γεμάτη κίνηση ,χαρά και συνεργασία.12DSC07759DSC07763DSC07777DSC07783

Ετήσιος Σχεδιασμός της Σχολικής Μονάδας αναφορικά με τα Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Έχοντας υπόψη το ΦΕΚ, Τεύχος Δεύτερο, Αρ. φύλλου 3791, 13 Αυγούστου 2021, “Εργαστήρια δεξιοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση”, με ομόφωνη απόφαση ο σύλλογος διδασκόντων του Νηπιαγωγείου κατά το σχολικό έτος 2024-2025, συνέταξε το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας αναφορικά με τα  Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ανά θεματικό κύκλο ως εξής:

  • 2ος θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον

Υποθεματική  1.Οικολογία-Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά

Τίτλος: «1.Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

«Οι Νερο…εξερευνητές! η σημασία της σωστής διαχείρισης νερού»

QualityNet Foundation/ η εκπαιδευτική ομάδα του QualityNet

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος

  • 3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υποθεματική  3.Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Τίτλος: «Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο»

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος

  • 1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Υποθεματική 1. Υγεία: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

Τίτλος: «Ιππότες της Οδικής Ασφάλειας, Ιππότης Ευγένιος»

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος- Μάρτιος

  • 4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ –

Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία

Υποθεματική  STE(A)M /Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: «STEAM και η ΓΗ γυρίζει…».

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος

 

 

 

Αγιασμός σχολικού έτους 2024-2025

Το  νηπιαγωγείο μας και το δημοτικό σχολείο Δαματριάς  γέμισαν το πρωί της Τετάρτης,11/09/2024,για τον καθιερωμένο αγιασμό, με μαθητικά χαμόγελα και χαρούμενες φωνές μετά από την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών. Η διεύθυνση και ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου υποδέχθηκαν τα παιδιά με αγάπη, ιδιαίτερα αυτά που θα φοιτήσουν πρώτη φορά στο σχολείο μας…Οι γονείς ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα των επόμενων ημερών ,τον κανονισμό του σχολείου και αντάλλαξαν ευχές για μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.DSC07704DSC07708

«Εγγραφές Νηπίων-Προνηπίων στα Νηπιαγωγεία για το σχολ. έτος 2024-2025»

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6,

του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025  θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την

έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής (άρθρ. 34 του ν. 4704/2020). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 .

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής 

παιδείας γίνονται  μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Από το σχολικό έτος 2020-2021, η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας. Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου-προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία
  • «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών
  • Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδοςστη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν

αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό,

όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται:

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό

 Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση 

εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα 

φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας  της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια

 Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

Όλοι οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να εισέλθουν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου: 

https://dipe.dod.sch.gr/ όπου υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για όλα τα παραπάνω και για τα εξής:

– ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΗΣ 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑIΤΗΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕIΟ

  • ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

 ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ       ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

  • ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

– ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ