Ποιος; Πού; Πότε; Γιατί; Είναι όλα αριθμοί; Οι μαθητές ερευνούν…

Στο πλαίσιο του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας (project) της Α’ Λυκείου, κατά το σχολικό έτος 2014-2015, αποφασίσαμε να διεξάγουμε μία πλήρη στατιστική έρευνα και στη συνέχεια να μελετήσουμε τη γραμμική συσχέτιση μεταξύ ποσοτικών μεταβλητών.

 

Η έρευνα που κάναμε, επιλέξαμε να έχει για πληθυσμό όλους τους μαθητές του σχολείου μας (Γυμνασίου – Λυκείου) και τρεις κύριους άξονες:

  • την ταυτότητα των μαθητών του σχολείου μας
  • τις εισαγωγικές εξετάσεις για τα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία
  • τις δραστηριότητες των μαθητών και τον ελεύθερό τους χρόνο.

Στη συνέχεια μελετήσαμε τη συσχέτιση μεταξύ του ύψους των μαθητών της ομάδας μας και του ανοίγματος των χεριών τους και τη σχέση του ύψους τους με το νούμερο παπουτσιού που φοράνε.

Στην εργασία αυτή, παραθέτουμε αναλυτικά το θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο εργαστήκαμε, την ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήσαμε, την πορεία της έρευνας, τις κατανομές συχνοτήτων με τα αντίστοιχα διαγράμματα και τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξαμε. Στη συνέχεια περιγράφουμε τις συσχετίσεις μεταξύ των μεταβλητών που κάναμε. Ως επίλογο, καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας από αυτήν την έρευνα και κάποιες παρατηρήσεις. Τέλος, στο παράρτημα υπάρχει το ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους μαθητές του σχολείου μας.

Εδώ μπορείτε να δείτε την εργασία ( project_Α_στατιστική_εργασία ) και την παρουσίαση ( project_Α_στατιστική_παρουσίαση ) του project.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση