Το μηδέν: ένα… τίποτα;

Στο πλαίσιο του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας (project) της Β’ Λυκείου, κατά το σχολικό έτος 2016 – 2017, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με το “μηδέν”.

 

Αρχικά, αναρωτηθήκαμε πώς θα επικοινωνούσαμε αν δεν είχαμε τους αριθμούς ή αν είχαμε τους υπόλοιπους αριθμούς, αλλά όχι το μηδέν. Στη συνέχεια, μελετήσαμε την ιστορία του μηδενός τόσο σαν έννοια, όσο και σαν σύμβολο, και μετά περάσαμε στη χρησιμότητά του στις μέρες μας: στις τέχνες (λογοτεχνία και κινηματογράφος), τη φιλοσοφία και, φυσικά, τις θετικές επιστήμες (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Πληροφορική). Τέλος, ασχοληθήκαμε με κάποια παράδοξα που έχουν να κάνουν με αυτόν τον αριθμό.

 

Εδώ μπορείτε να δείτη την εργασία ( project_B_zero-εργασία ) και την παρουσίαση (project_B_zero-παρουσίαση ).

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση