“Η διεπιστημονικότητα στην εκπαιδευτική πράξη”

Του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Αρχή της σχολικής χρονιάς σήμερα. Ας σκεφτούμε κάποτε σοβαρά, στη διδακτική μας πράξη να εφαρμόσουμε διεπιστημονικές μεθόδους διδασκαλίας, όποιο μάθημα κι αν διδάσκουμε. Κι αυτό, κατά την ταπεινή μου άποψη, στηρίζεται σ’ ένα βασικό θα ‘λεγα παιδαγωγικό αξίωμα· σύμφωνα με τον μεγάλο παιδαγωγό  J. Dewey: “δεν έχουμε μια σειρά από χωριστούς κόσμους, ένας από τους οποίους είναι μαθηματικός, άλλος φυσικός, άλλος ιστορικός κ.λπ. Ζούμε σ’ έναν κόσμο όπου όλες οι πλευρές συνδέονται».

Το παρακάτω άρθρο του  Κωνσταντίνου Γ. Μπίκου, Καθηγητή του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής Α.Π.Θ., με τίτλο: “Η διεπιστημονικότητα στην εκπαιδευτική πράξη”, δημοσιευμένο στο διαδικτυακό περιοδικό Πολιτισμός και Έρευνα, 4 (2015), νομίζω ότι αξίζει να διαβαστεί…

Η διεπιστημονικότητα στην εκπαιδευτική πράξη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *