Διαδικτυακό μάθημα 7

Γεια σας και πάλι!

Ελπίζω να είστε καλά!

Πώς τα πήγατε με τις προηγούμενες δραστηριότητες; Χαίρομαι που μου στέλνετε μέιλ με τις ασκήσεις και τις δημιουργίες σας!

 

Πάμε τώρα για αυτοδιόρθωση! Προσοχή!

 

  • Ο καθηγητής της πληροφορικής τούς συμβούλεψε να μην ασχολούνται πολλές ώρες τη μέρα με τον υπολογιστή.
  • “Μάριε, μπορείς να με βοηθήσεις με την άσκηση της Γλώσσας;”, ρώτησε η Σοφία.
  • “Αλέξη, αυτό το απόγευμα δε θα βγω έξω, γιατί θα πάω σε μια δουλειά με τους γονείς μου”, ανέφερε/είπε ο Γιώργος.
  • Η Ιερωνύμη φώναξε στον Νεκτάριο να σταματήσει να την ενοχλεί.

 

Τα πρόσωπα στις ασκήσεις είναι παλιοί μου μαθητές/ριες.

 

Εργασία 1

Ας γράψουμε μια ιστορία…
Θα σας βοηθήσω κι εγώ με τον τρόπο μου…
Αρχίζουμε με μια εικόνα…
Παρατηρήστε την καλά για λίγο. Τι παρατηρείτε;
Αυτή η εικόνα θα μας δώσει το κεντρικό θέμα!
H εικόνα δεν είναι δική μου. Μπορεί να βρεθεί στο Pinterest  στη διεύθυνση:  https://gr.pinterest.com/pin/503629170815177233/
Παρακάτω ακολουθούν κάποιες βασικές ερωτήσεις για να σας βοηθήσουν.
Τις απαντήσεις σήμερα θα τις δίνει ένα ηλεκτρονικό “ζάρι” που έφτιαξα για εσάς. (Για όσους δεν μπορείτε να μπείτε, έχω λύσεις παρακάτω).
Πατήστε το κουμπί “roll  again” (ρίξε ξανά) και δείτε το αποτέλεσμα. (Μπορείτε να πατήσετε το ζάρι παραπάνω από μία φορές δοκιμαστικά).
1)Ποια θα είναι τα κύρια πρόσωπα (πρωταγωνιστές) αυτής της ιστορίας;
Μπείτε στο ηλεκτρονικό ζάρι χαρακτήρων:
2) Από ποια μέρη θα περάσουν οι πρωταγωνιστές;
(Διαλέγω ένα ή δύο).
Μπείτε στο επόμενο ηλεκτρονικό ζάρι και θα μάθετε:
3)Ποιος θα είναι ο θησαυρός που θα πρέπει να βρουν οι πρωταγωνιστές;
Η απάντηση εδώ:
Για όσους δεν μπαίνετε από υπολογιστή και δυσκολεύεστε, μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο με τις διαθέσιμες επιλογές εδώ:
Αν γράψετε την ιστορία στο Word, μπορείτε να μου τη στείλετε στο μέιλ για να τη διαβάσω κι εγώ! Εννοείται ότι μπορείτε να τη διακοσμήσετε! Τι;! Δεν έχετε χρόνο; Χαχαχα!
Εργασία 2
Στα μαθηματικά-σας το έχω ξαναπεί- προσέχουμε πώς μιλάμε!
Οι λέξεις έχουν μεγάλη σημασία!
Ας κάνουμε, λοιπόν, ένα σταυρόλεξο για να εξασκηθούμε στο λεξιλόγιο των μαθηματικών!
Για όσους δεν μπορούν να δουν σωστά τη σελίδα υπάρχουν δύο εναλλακτικές:

 

  • Ή Παραλλαγή της άσκησης:

Τι είναι; Απαντήστε με μια λέξη (με μολύβι και χαρτί).

Το αποτέλεσμα της πρόσθεσης. ___________

Το σύμβολο της αφαίρεσης. _______

Λέγεται και υποδιαστολή.  ________

Αριθμός με κόμμα.    _________

Το αποτέλεσμα της αφαίρεσης.   ________

Αυτό που μένει από μια διαίρεση.   __________

Σε μια διαίρεση γράφεται πρώτος. __________

Μπορώ να το διαγράψω στο 5,30 χωρίς να αλλάξει ο αριθμός.     __________

Το αποτέλεσμα της διαίρεσης. _____________

Το αποτέλεσμα του πολλαπλασιασμού.  _____________

Το αποτέλεσμα της αφαίρεσης.  ___________

Ο αριθμός που γράφεται δεύτερος σε μια διαίρεση.   _________

Έχει τέσσερις ορθές γωνίες και όλες τις πλευρές του ίσες. ___________

Το σχήμα που δεν έχει καθόλου γωνίες. _____________

Σχήμα με οκτώ γωνίες.  __________

Λέγεται η θέση πριν τα εκατοστά. ___________

Όχι μονάδες, όχι δεκάδες, αλλά…   ___________

Ξέχασα να βάλω… στο 10200.  _____________

Είναι το 0,5 και το 1/2 (ένα δεύτερο). ____________

Το τρίγωνο που έχει όλες τις πλευρές του ίσες. __________

Το βρίσκω αν προσθέσω όλες τις πλευρές ενός σχήματος.  ___________

Ο αριθμός που γράφεται πρώτος σε μια αφαίρεση.  ___________

Ο αριθμός που γράφεται δεύτερος σε μια αφαίρεση. ___________

Καλή επιτυχία!

Οι απαντήσεις για το σταυρόλεξο αύριο!

Σας ενημερώνω ότι τα μαθήματα θα συνεχίσουν να αναρτώνται κανονικά και εδώ.

Να είστε καλά!

Επικοινωνία: a_brousal@sch.gr

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση