Πες το με μια κάρτα

Το σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στη χριστουγεννιάτικη δράση Πες το με μια κάρτα, μια πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Με τη βοήθεια και τον συντονισμό της Κεσίδου Ελένης, εικαστικού του σχολείου μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας δημιούργησαν όμορφες κάρτες με μηνύματα αγάπης, ελπίδας και αισιοδοξίας. Τις κάρτες παρέδωσε στην Ογκολογική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης η εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής του σχολείου μας, Μαραντίδου Πολυχρονία.
Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς για την όμορφη δράση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών μας για τον συνάνθρωπό τους. Οι ευχές μας ας χαρίσουν χαμόγελα, ελπίδα, φως, στήριξη στους ασθενείς, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου.











