Πες το με μια κάρτα

Screenshot 20240112 133231 Messenger 2 1

Το σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στη χριστουγεννιάτικη δράση Πες το με μια κάρτα, μια πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Με τη βοήθεια και τον συντονισμό της Κεσίδου Ελένης, εικαστικού του σχολείου μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας δημιούργησαν όμορφες κάρτες με μηνύματα αγάπης, ελπίδας και αισιοδοξίας. Τις κάρτες παρέδωσε στην Ογκολογική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης η εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής του σχολείου μας, Μαραντίδου Πολυχρονία.

Screenshot 20240112 133231 Messenger 2 1 20231220 091804 1 20231220 091439 1 1 20231220 091233 1 1

Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς για την όμορφη δράση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών μας για τον συνάνθρωπό τους. Οι ευχές μας ας χαρίσουν χαμόγελα, ελπίδα, φως, στήριξη στους ασθενείς, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου.

Το μαγικό φίλτρο των Χριστουγέννων

IMG d0f32fd60007878044b1294e8f5b5986 V

Το σχολείο μας ολόκληρο έγινε για μια μέρα καλλιτεχνικό εργαστήρι και κάθε τάξη είχε τις δικές της εκπλήξεις! Η δική μας τάξη της έκτης φιλοξένησε το μαγικό φίλτρο των Χριστουγέννων και η ατμόσφαιρα είχε κάτι από μαγεία με μια δυνατή δόση αγάπης που μοιραστήκαμε όλοι, μαθητές, μαθήτριες, δάσκαλοι, δασκάλες και μανούλες αγαπημένες που με τη δημιουργική τους φαντασία έδωσαν πολλές χαρούμενες στιγμές και χαμόγελα σε όλους μας. Σας ευχαριστούμε που είσαστε δίπλα μας και μας αγαπάτε!