Εκκλησιασμός

Την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου το πρώτο δίωρο θα πραγματοποιηθεί ο εκκλησιασμός των μαθητών/τριών και του εκπαιδευτικού προσωπικού ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων στον Ιερό Ναό Αγίου Χαραλάμπους.
Όποιο παιδί επιθυμεί, μπορεί να συμμετάσχει στο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, αρκεί να ενημερώσει ο γονέας/κηδεμόνας του τον εκπαιδευτικό της τάξης με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Από τη Διεύθυνση του σχολείου
