Επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο

Την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄και Β΄τάξεων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Συκεών επισκέφτηκαν το Ολυμπιακό Μουσείο και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ” Υγιεινή Διατροφή και Μαγειρική”.
Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τις ομάδες τροφίμων και έπαιξαν με την Πυραμίδα της υγιεινής διατροφής τοποθετώντας τα τρόφιμα/μαγνητάκια στη σωστή τους θέση. Επίσης, φόρεσαν τις άσπρες ποδιές μαγειρικής και, χωρισμένα σε ομάδες, προετοίμασαν τη ζύμη για την υγιεινή τους πίτσα!
Στόχος της διδακτικής επίσκεψης: Να μάθουν τα παιδιά να υιοθετούν νέες, νόστιμες και υγιεινές διατροφικές συνήθειες στην καθημερινότητά τους!!!
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Καρακούτα Ευαγγελία, Βελενίδου Αυγή,









