Ενημέρωση γονέων-Επίδοση βαθμολογίας Α΄Τριμήνου

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

σας ενημερώνουμε ότι η βαθμολογία του Α΄τριμήνου θα δοθεί την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου στις 13:15 μ.μ. Την ίδια ώρα θα πραγματοποιηθεί  η ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών της Α΄τάξης και η ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

Θα σας κοινοποιηθεί με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ο ακριβής χώρος συνάντησης.