Διδασκαλία καθαριότητας
H πρώτη αξία που αποφασίσαμε να διδάξουμε στα παιδιά είναι η καθαριότητα. Τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο καθιερώσαμε ρουτίνες μέσα στην τάξη, ώστε να διατηρείται καθαρός και τακτοποιημένος ο χώρος της.
Η παραπάνω αφίσα αναρτήθηκε σε κάθε τάξη και ανά εβδομάδα τα παιδιά εξοικειώνονταν σε νέες ρουτίνες.
Κάναμε, επίσης, την παρακάτω ζωγραφιά για να υπενθυμίζουμε στα παιδιά ότι δεν πετάμε τίποτα κάτω, αλλά φροντίζουμε να το ρίξουμε στον κατάλληλο κάδο.
Δημιουργήσαμε γωνιά στην είσοδο του σχολείου με ειδικούς κάδους, συνεργαστήκαμε με την οικογένεια και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ώστε τα παιδιά να φέρνουν από το σπίτι υλικά που ανακυκλώνονται και να μαθαίνουν να κάνουν σωστή διαχείριση των απορριμμάτων.




