Σύστημα Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς-Όραμα
Μετά την απόφαση για τις αξίες που θα διδάξουμε φέτος στους μαθητές και στις μαθήτριές μας συζητήσαμε και αποφασίσαμε από κοινού το όραμα της σχολικής μονάδας σε ό,τι αφορά την εφαρμογή του προγράμματος “ΠΡΟ-ΘΕ-ΣΥ”.
“Νοιάζομαι…άρα μπορώ να ζω σ΄ένα σχολείο καθαρό με υπευθυνότητα και σεβασμό”
Η εικαστικός του σχολείου μας, Κεσίδου Ελένη, έκανε μια όμορφη ζωγραφιά σε κεντρικό σημείο του σχολείου, ώστε τα παιδιά να βλέπουν καθημερινά τις τρεις αξίες που θα διδαχθούν και θα προσπαθήσουν να εφαρμόσουν.

