Καλώς ήλθατε στο σχολείο μας!

Οι μουσικοί του Ε’2

Στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ενότητας “Μουσική της Γλώσσας” στην Ε’ τάξη του σχολείου μας, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη σχέση μεταξύ μουσικής και γλώσσας με έναν δημιουργικό τρόπο. Η ενότητα αυτή συνδύασε τη θεωρητική γνώση με την πρακτική εφαρμογή, καθώς οι μαθητές κατασκεύασαν τα δικά τους αυτοσχέδια μουσικά όργανα.

Με τη βοήθεια απλών υλικών, όπως κουτιά, λάστιχα, ξύλα και άλλα ανακυκλώσιμα υλικά, τα παιδιά δημιούργησαν κιθάρες, τύμπανα, και άλλα μουσικά όργανα, μαθαίνοντας ταυτόχρονα για τις βασικές αρχές του ήχου και της μουσικής παραγωγής. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη μουσική ως μορφή επικοινωνίας και έκφρασης, ενώ συνειδητοποίησαν πόσο κοντά είναι η γλώσσα και η μουσική, τόσο ως τέχνες όσο και ως εργαλεία για τη μετάδοση συναισθημάτων και ιδεών.

Η διαδικασία αυτή ενίσχυσε την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών, ενώ τους πρόσφερε μια ευχάριστη και πρακτική εμπειρία που συνδύαζε τη μάθηση με τη διασκέδαση.

eikona Viber 2025 03 30 13 44 39 041 eikona Viber 2025 03 30 13 45 19 933 eikona Viber 2025 03 30 13 44 38 813 eikona Viber 2025 03 30 13 44 38 649 eikona Viber 2025 03 30 13 44 38 552 eikona Viber 2025 03 30 13 44 38 355 eikona Viber 2025 03 30 13 44 38 257 eikona Viber 2025 03 30 13 44 38 169 eikona Viber 2025 03 30 13 44 38 104 eikona Viber 2025 03 30 13 44 37 996 eikona Viber 2025 03 30 13 44 37 930 eikona Viber 2025 03 30 13 44 37 714 eikona Viber 2025 03 30 13 39 40 599 1

Ο βυζαντινός περίπατος της Ε’ τάξης

Στις 13 Φεβρουαρίου 2025, οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια αξέχαστη εκπαιδευτική εκδρομή στην πόλη της Θεσσαλονίκης, με σκοπό να εξερευνήσουν και να γνωρίσουν τα σημαντικότερα Βυζαντινά και Ρωμαϊκά μνημεία της περιοχής.

Η επίσκεψη ξεκίνησε με ξενάγηση στους σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους. Επίσης,  επισκέφθηκαν τη Ρωμαϊκή Αγορά, το μνημείο της Ροτόντα και τον Άγιο Δημήτριο, μαθαίνοντας για τις πολιτιστικές και θρησκευτικές επιρροές των διαφορετικών εποχών που διαμόρφωσαν την πόλη. Εντυπωσιαστήκαν από την αρχιτεκτονική των μνημείων και τον τρόπο που αυτά διασώζουν στοιχεία του παρελθόντος.

Η ξενάγηση ολοκληρώθηκε με την περιήγηση μέχρι την Αψίδα του Γαλερίου, μέρη που αποτέλεσαν σημαντικούς σταθμούς στην ιστορία της πόλης. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν στοιχεία που συνδέουν το Βυζάντιο και τη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία με τη σύγχρονη Θεσσαλονίκη.

Η εκδρομή αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους μαθητές να έρθουν σε επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό της πόλης τους και να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις για τη σημασία αυτών των μνημείων στην ιστορική εξέλιξη της Θεσσαλονίκης.

eikona Viber 2025 03 30 13 39 40 360 eikona Viber 2025 03 30 13 39 40 497 eikona Viber 2025 03 30 13 39 40 599 eikona Viber 2025 03 30 13 39 40 680 eikona Viber 2025 03 30 13 39 40 729

Επίσκεψη στη Χ.Α.Ν.Θ. από τους μαθητές της Α΄ τάξης

Τα παιδιά της Α΄ τάξης, την Τετάρτη 6 Μαρτίου, επισκέφθηκαν τη Χ.Α.Ν.Θ. για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα “Πολιτισμοί της αρχαίας Ελλάδας και κεραμική τέχνη”.

Στόχος του προγράμματος ήταν η γνωριμία των παιδιών με τον πολιτισμό και την τέχνη της αρχαίας Ελλάδας. Το πρώτο μέρος με παιγνιώδη τρόπο, περιελάμβανε τη γνωριμία τους με χαρακτηριστικά στοιχεία του πολιτισμού ανά τους αιώνες, μέσα από βιωματικά παιχνίδια, κολάζ και δημιουργία αφίσας. Το δεύτερο μέρος ήταν αφιερωμένο στην κεραμική τέχνη και τις πληροφορίες που αυτή μας δίνει για κάθε εποχή.

0 02 05 5f514f30e1b1920cafbc477e9710d4e480de9ddadeefae1a0b9a271f8efb8548 e78ace270fcddaa

Οι μαθητές μας φιλοτέχνησαν μικρά πήλινα ανάγλυφα με το πρόσωπο του Μινώταυρου. Αυτές τις δημιουργίες τις πήραν μαζί τους ως αναμνηστικό της επίσκεψής τους. Ένιωσαν τη χαρά της δημιουργίας και φανταζόμαστε ότι με μεγάλη χαρά και περηφάνια παρουσίασαν τα έργα τους στους γονείς τους.

0 02 05 ec935de6f2f0e17fe0f9dc448b4828478c6d52bb02a416483379b5a23a7c3164 37aa5ef508b3ee3f0 02 05 d4959fa713e7119915a17a69748c805ebee8dce28562bab75643c9f418745d07 5c57fb2585e5b9b90 02 05 7617e8f76032f32902e5a28c42f124a71b37518d83e3c414277560c1727e0ff9 a9c174c65163a13d0 02 05 4fc5294c2db3edcdec602eb94125dbcaa2a22034226c3feddd73bb2c87360a59 3c04c495721e47f6

 

Οι δασκάλες των τάξεων:

Γυμνοπούλου Χριστίνα

Ιακωβίδου Φανή

Μαθαίνουμε πως να επικοινωνούμε στο διαδίκτυο!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και Έκφοβισμού (6 Μαρτίου), το Ε’2 επεκτείναμε τις δραστηριότητες μας και στον τομέα του διαδικτυακού εκφοβισμού, μελετώντας μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και το σχετικό εργαστήρι πώς να επικοινωνούμε σωστά και ευγενικά στο διαδίκτυο με τους φίλους μας.

Έτσι, ασχοληθήκαμε πιο αναλυτικά με το netiquette, και αφού παρακολουθήσαμε τις αντίστοιχες παρουσιάσεις στον διαδραστικό πινακα, στη συνέχεια αναλάβαμε ενεργό ρόλο μπαίνοντας στη θέση των παιδιών που επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω εφαρμογών εκτός
σχολείου. Παίξαμε παιχνίδια ρόλων και συμπληρώσαμε τα αντίστοιχα φυλλάδια δραστηριοτήτων.

εικόνα Viber 2025 03 10 20 11 39 862 εικόνα Viber 2025 03 10 20 11 54 524 εικόνα Viber 2025 03 10 20 11 54 634 εικόνα Viber 2025 03 10 20 11 54 777

Οι μαθητές/τριες του Ε’2

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Νούλα Ελένη

Δράσεις από τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού

                                                                         Στους μεγαλύτερους μιλάμε

                                                                          για να μας βοηθάνε

                                                                           με τη βία που περνάμε.

                                                                          Φύγε βία, έλα φιλία.

                                                                           Όλοι μαζί μια παρέα

                                                                            για να μην υπάρχει bullying

                                                                            και να περνάμε ωραία.

                                                                                                  (ποίημα γραμμένο από τους μαθητές της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης)

Η 6η Μαρτίου είναι αφιερωμένη στην ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την πρόληψη της βίας και του σχολικού εκφοβισμού. Είναι μια ημέρα που μας υπενθυμίζει ότι το σχολείο πρέπει να είναι ένας χώρος ασφάλειας, σεβασμού και αποδοχής για όλους τους μαθητές.

Ο σχολικός εκφοβισμός δεν είναι απλώς μια δυσάρεστη εμπειρία. Είναι ένα σοβαρό κοινωνικό φαινόμενο που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων. Ο φόβος, η απομόνωση και η ανασφάλεια που νιώθουν τα θύματα του bullying δεν πρέπει να μένουν αόρατα. Γι’ αυτό, η δράση όλων μας – μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων – είναι απαραίτητη.

Με αφορμή λοιπόν την ημέρα αυτή οι μαθητές της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν σε δράσεις όπως συζητήσεις, παρουσιάσεις  και βιωματικά εργαστήρια που στόχο είχαν την κατανόηση του προβλήματος και την αναζήτηση λύσεων. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, οι μαθητές είδαν πόσο σημαντικό είναι να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, να αναγνωρίζουν περιστατικά εκφοβισμού και να αντιδρούν με θάρρος και αλληλεγγύη.

εικόνα Viber 2025 03 17 20 56 23 885εικόνα Viber 2025 03 17 21 01 54 093

Με συνεργασία, αλληλοσεβασμό και ενεργή συμμετοχή οι μαθητές κατάφεραν να παράγουν πολύ όμορφα έργα γεμάτα με μηνύματα για τη μέρα αυτή και κατανόησαν πόσο ουσιαστική είναι η συμβολή του καθενός για ένα σχολικό περιβάλλον όπου κυριαρχούν η καλοσύνη, η φιλία και η συνεργασία.

0 02 05 8b815b5f3c8b427ccafc6bf011d5ec36307447cd45b14ad5f2bfaf038a9d7df2 21096adeae919cf6 1 0 02 05 21b4472df21bcfb3f38445ce29cdc570db9f02c74e9fa3bee67f41be8030eec6 a66b2a758e6ba6d50 02 05 0679ff0ae964428c30a2cf37f592e0ef96c6a6910f8de084499dcbf92e8e0100 2b13b2d6093f70d20 02 05 b627d8395d2aae4cd7080afb27939ae421fd956859405c4238a8a81a4b38b58b 6ca70352522a1b0d0 02 05 7e11e86cbf2d1591774417d6712cd53d0bbe3481db5489aa6f9a595c49305b88 86e1a32c665658ea0 02 05 d59a86e264a344daf52173e2c13dc6362fe4e7740a1653d6564aceff82a50202 b0f8cf63af0a0cef0 02 05 651d8d1db54af59794bf3e1e956c60969bacb292c4fba57e57706046883bd7d8 306c1cb54bcb928f0 02 05 e6f31d2e5c08ebadef8b75df5fe2a58eed3fd5fb93c58cfc2d7e7aeae41c3267 5bcd723fc6711a810 02 05 f4af3099aa001920925efcddafdd2ddbc8998a91ab2a7485491433687ec3e7d5 357b88f0fd4931300 02 05 8df1f57f76822a77b5820dea106135b5fe509ad7fbcf52b00181be393fd04b6c e57ba4c10d7334fa0 02 05 5e03c22272c299c10f67e211fb597a4b4ddf7e28bc5cdf611db1a0fdf625fefe 1c49232cf5276a520 02 05 77c24d91a7f07b2ccef7fc493ea74ed60d683aa91b8b0b1faf221ca9d8f9438e 3060cdfff13bfc7b 10 02 05 3ee3ae0c731f116a75680f408e5c3100cdc0fdb3a54c4eb0f169f9f6383d4bbc b3c26ae9463857fe

Οι δασκάλες της Ε΄ τάξης

Ευδοξία Μεταλλίδου και Νούλα Ελένη

Οι δασκάλες της ΣΤ΄ τάξης

Αλεξιάδου Νικολέττα και Νάκη Σμαραγδή

6η Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Στο πλαίσιο της μέρας αυτής οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Β1 παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με το θέμα και ακολούθησε συζήτηση. Στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες κατασκεύασαν αφίσες σε ομαδοσυνεργατικο σχήμα.

Η Δασκάλα του Τμήματος,

Μαρία Μαριόλαeikona Viber 2025 03 25 10 28 59 598 eikona Viber 2025 03 25 10 29 00 778 eikona Viber 2025 03 25 10 29 00 826 eikona Viber 2025 03 25 10 29 02 499 eikona Viber 2025 03 25 10 29 02 536 eikona Viber 2025 03 25 10 29 02 570

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-26

Οι αιτήσεις εγγραφών στην Α΄ τάξη στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 6 Μαρτίου 2025 έως 26 Μαρτίου 2025. Επισημαίνεται ότι τη σχολική χρονιά 2025-2026 στην Α ́ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019.

Για τις εγγραφές θα μπορείτε να προσέρχεστε στο σχολείο μόνο μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στο 2310 774467.

Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού». Οδηγός για την ηλεκτρονική εγγραφή υπάρχει παρακάτω. Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων-ουσα την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον/η Διευθυντή/ντρια – Προϊστάμενο/η του δημοτικού σχολείου.

Απαραίτητα δικαιολογητικά που οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν:

1) Βεβαίωση φοίτησης από το νηπιαγωγείο.

2) Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας (π.χ. συμβόλαιο, λογαριασμός ΔΕΗ).

3) Το βιβλιάριο υγείας από το οποίο αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι γονείς και κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.

Αιτήσεις εγγραφής δύνανται να υποβάλλουν και γονείς ή κηδεμόνες που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, εφόσον στο σχολείο φοιτούν ήδη αδέλφια του προς εγγραφή μαθητή.

πίνακας με τα όρια των ΔΣ του Ελευθερίου-Κορδελιού (2025-26) Οδηγιες_Χρησης_Εγγραφη-_Α_Δημοτικου

Οδηγιες_Χρησης_Εγγραφη-_Α_Δημοτικου

Εργασίες Α’ Τριμήνου στο μάθημα των Εικαστικών

Παρουσιάζονται ενδεικτικά, μερικές από τις εργασίες των μαθητών και μαθητριών κατα την διάρκεια του Α’ τριμήνου με την εικαστικό του σχολείου κ. Χασάκιοϊλη Ιωάννα.

Α’ ΤΑΞΗ

Α τάξεις Ζωγραφίζω σαν τον ΒανΓκογκ Ξυλομπογιές μαρκαδόροι σε χαρτί Α τάξεις Πιγκουϊνάκι Ξυλομπογιές σε χαρτί Α τάξεις Προοπτική Ξυλομπογιές σε χαρτί Α τάξεις Βασικά και Συμπληρωματικά χρώματα Ανάμειξη χρωμάτων1 Ξυλομπογιές σε χαρτί Α τάξεις Διάστημα Ξυλομπογιές ή μαρκαδόροι σε χαρτί Α τάξεις Μαρκαδόροι σε χαρτί ψαλίδι

βΑ τάξεις Χριστουγεννιάτικες κάρτες Χρωματιστό χαρτόνι

Β’ ΤΑΞΗ

Β τάξεις Χιονισμένο τοπίο Μαρκαδόροι σε χαρτί Β τάξεις Χριστουγεννιάτικη κάρτα Χρωματιστά χαρτόνιαχρυσόκολλες Βτάξεις Πύργος του Άιφελ και Φάρος Μαρκαδόροι και ξυλομπογιές σε χαρτί

Γ’ ΤΑΞΗ

Γ τάξεις Ζωγραφική με γραμμές Μαρκαδόροι σε χαρτί Γ τάξεις Τρισδιάστατο χέρι Ξυλομπογιές σε χαρτί Γ τάξεις Χριστουγεννιάτικη κάρτα Χρωματιστό χαρτόνι χαρτί χρυσόκολλαμαρκαδόροι

Δ’ ΤΑΞΗ

Δ τάξεις Κάρτα Καρυοθραύστης1 Χρωματιστά χαρτόνια μαρκαδόροι Δ τάξεις Πορτρέτα που.μιλάνε Μαρκαδόροι σε χαρτί

Ε’ ΤΑΞΗ

Ε τάξεις Σπουδή σε μάτι Μολύβι σε χαρτί

ΣΤΕ τάξεις Χιονόμπαλα Μαρκαδόροι σε χαρτί χρωματιστό χαρτόνι

ΣΤ’ ΤΑΞΗ

ΣΤ τάξεις Χειμερινό Τοπίο Νερομπογιές σε χαρτί ακουαρέλας ΣΤ τάξεις Χριστουγεννιάτικες κάρτες χιονόμπαλα Χρωματιστά χαρτόνια μαρκαδόροι σε χαρτίeTwinning

Σχολές Γονέων: «Οικογένεια και ΔΕΠΥ: Μια διαταραχή που παγιδεύει ή ελευθερώνει δυνατότητες;»



Λήψη αρχείου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση