Την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2026, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη ενδοσχολική επιμόρφωση διάρκεια μίας ώρας, σχετικά με το σχολικό ιστολόγιο. Συζητήθηκαν θέματα και επιλύθηκαν απορίες σχετικά με την λειτουργία του ιστολογίου, Επίσης, έγινε αναφορά σε θέματα δεοντολογίας σχετικά με τις αναρτήσεις που πραγματοποιούνται στο σχολικό ιστολόγιο (π.χ. χρήση εικόνων, απόκρυψη προσώπων μαθητών/τριών κ.ά.). Εισηγητής της επιμόρφωσης υπήρξε …


























