Την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε η πρώτη από τις δύο προγραμματισμένες ενδοσχολική επιμόρφωση διάρκεια μίας ώρας, σχετικά με το σχολικό ιστολόγιο. Παρουσιάστηκε η διαδικασία εγγραφής των εκπαιδευτικών ως συντάκτες του ιστολογίου καθώς και ο τρόπος δημιουργίας άρθρων σε αυτό. Επίσης, συζητήθηκε η ανάγκη και τα πλεονεκτήματα της συμμετοχικής χρήσης του ιστολογίου, από όσο το …



























