Στη θεματική ενότητα των εργαστηρίων δεξιοτήτων για τα δικαιώματα των παιδιών έγινε ανάλυση του βιβλίου “Τρώγεται η ενσυναίσθηση;” . Στόχος του εργαστηρίου ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες να κατανοήσουν την έννοια της ενσυναίσθησης και να καλλιεργήσουν τον σεβασμό προς τη διαφορετικότητα. Το συγκεκριμένο βιβλίο επιλέχθηκε διότι καλλιεργεί τη συναισθηματική νοημοσύνη και μαθαίνει στα παιδιά να δημιουργούν υγιείς και ασφαλείς σχέσεις. Με την ολοκλήρωση της ανάγνωσης του βιβλίο οι μαθητές και οι μαθήτριες “μπήκαν στα παπούτσια του άλλου” και αποτύπωσαν πάνω σε χάρτινες πατημασιές τα δικά τους σενάρια και συναισθήματα.


