Με αφορμή το 5ο κεφάλαιο (του σχολικού μας βιβλίου) με τίτλο “Ready for action” (=έτοιμοι για δράση), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης σκέφτηκαν ιδέες και έφτιαξαν ζωγραφιές για τους τρόπους και τις πράξεις που χρειάζεται να κάνουμε για α σώσουμε το περιβάλλον και τον πλανήτη μας και έφτιαξαν αφίσα με τίτλο : “Ways to save our planet” (τρόπους να σώσουμε τον πλανήτη μας).
Στην ΣΤ’ τάξη και έχοντας σαν αφετηρία το 5ο κεφάλαιο (του σχολικού βιβλίου) με τίτλο “Travelling through time, (ταξιδεύοντας στον χρόνο) οι μαθητές/τριες προσπάθησαν να συγκρίνουν τις συνήθειες του σύγχρονου ανθρώπου με τις συνήθειες των ανθρώπων που ζούσαν σε πολύ παλαιότερες εποχές και συγκεκριμένα στην εποχή του Δαίδαλου και Ίκαρου. Αποτύπωσαν μέσω της ζωγραφικής τις συνήθειες που δεν είχαν τότε οι άνθρωποι και δημιούργησαν αφίσα με τίτλο “In Daedalus time people didn’t use to…” (Στην εποχή του Δαίδαλου κι άνθρωποι δεν συνήθιζαν να..)
Βασιζόμενοι στις πληροφορίες για τον μεγάλο θεατρικό συγγραφέα William Shakespeare, που αναφέρονται στο 7ο κεφάλαιο του βιβλίου Αγγικών της Έ τάξης, με τίτλο “Going back in time” (ταξιδεύοντας πίσω στον χρόνο), οι μαθητές παρακολούθησαν εκπαιδευτικό βίντεο με το έργο “Ρωμαίος και Ιουλιέτα”. Κατόπιν ζωγράφισαν όποια σκηνή του έργου τους κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον και δημιούργησαν τις παρακάτω αφίσες.






