Με ιδιαίτερο σεβασμό και αγάπη τολμήσαμε να «παρακολουθήσουμε» ένα από τα πιο δημοφιλή έργα του Μ. Μπρέχτ, τον «Κύκλο Με Την Κιμωλία», που παρουσιάστηκε στο θέατρο” Μηχανουργείο”.
Ένα αριστουργηματικό παραμύθι από τα πιο αγαπημένα σε ειδική διασκευή για μαθητές.
Η «περιπέτεια» μοναδική, η εμπειρία «γενναιόδωρη» μας πρόσφεραν την χαρά της συμμετοχής και αναζήτησης για την «φύση» και την πράξη του ανθρώπου… το αποτέλεσμα για μας… διασκεδαστικό
Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η παράσταση βοήθησε ,στην ψυχική καλλιέργεια των μαθητών, ακόμα, να γνωρίσουν κάποιες από τις αξίες της ζωής, με λόγο άψογο, έξυπνο και διασκεδαστικό!
Οι μαθητές παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον την παράσταση!!
Τηρώντας τα έθιμα- Παραδόσεις της χώρας μας “Τσικνήσαμε και εμείς ” από τα πρωί στο προαύλειο του σχολείου μας.Ευχαριστούμε πολύ τον Κο : Ανδρέα και τον Κο : Γιώργο, που έστησαν ψησταριά και έψησαν πεντανόστιμα σουβλάκια, για τους μαθητές τους παππούδες -γιαγιάδες και γονείς που παραβρέθηκαν εκεί….
…γονείς -μαθητές και όσοι παραβρέθηκαν έγιναν μια παρέα, χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς,παιχνίδια με πολύχρωμα μπαλόνια, γαίτανάκι και στο τέλος γλυκάθηκαν όλοι μετά το σπάσιμο της πινιάτας.Χορός ,σαπερτίνες κομφετί ,μεταμφιεσμένοι μαθητές έκλεψαν την παράσταση.
Ευχαριστούμε παρα πολύ την κ.Βασίλη μαμά μαθήτριας μας για όλα όσα προσέφερε στο τσίκνισμα όπως: σουβλάκια , πιτάκια , τυροπιτάκια, λουκανοπιτάκια ,χύμους, αναψυκτικά, καραμέλες, σοκοφέρτες…για το γλέντι μας!
Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας ¨ ο τρύγος¨, παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο « ο τρύγος» ,είδαμε εικόνες με παραδοσιακές εικόνες για τον τρύγο.Δοκιμάσαμε σταφύλια καθώς και όλα τα παράγωγα των σταφυλιών (γλυκό σταφύλι, πετιμέζι, μουστοκούλουρα κρασί, ούζο, τσίπουρο,ξύδι…) Ευχαριστούμε όλους τους γονείς κ τις γιαγιάδες που βοήθησαν για τον εμπλουτισμό της θεματικής “Τρύγος”
Μάθαμε και τραγουδήσαμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου «τσίριτίρι- τσιριτρό» και το δραματοποιήσαμε.
Είδαμε το παραμύθι η « αλεπού και τα σταφύλια. Φτιάξαμε μια ομαδική εργασία εμπνευσμένοι από το παραμύθι. Κάναμε σταφύλια με πλαστελίνη και στάμπα.
Μετά από όλα αυτά γεμάτοι από γνώσεις ήμασταν έτοιμοι να το ζήσουμε από κοντά. Αποφασίσαμε να κάνουμε την πρώτη εκπαιδευτική μας επίσκεψη στο κτήμα Γουρδούπη, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε από κοντά όλη τη διαδικασία του τρύγου και να λάβουμε ενεργό ρόλο.
Βρεθήκαμε πρώτα στο αμπέλι , κόψαμε τα σταφύλια και τα συγκεντρώσαμε στο καλάθι, έπειτα τα πήγαμε στο πατητήρι και τα πάτησαν τα παιδιά, είδαν όλα τα προϊόντα που παίρνουμε από τα σταφύλια( κόκκινο, λευκό κρασί και το τσίπουρο).
Στη συνέχεια φτιάξαμε τα δικά μας μουστοκούλουρα. Αφού έβαλαν τις ποδιές τους και συγκέντρωσαν τα υλικά βρέθηκαν στο εργαστήρι , ένωσαν τα υλικά με την βοήθεια της κυρίας Γεωργίας στο μίξερ και έκαναν τη ζύμη, έπλασαν όλοι μαζί τα μουστοκούλουρα, η χαρά ήταν μεγάλη. Στην συνέχεια τα βάλαμε στο φούρνο και περιμέναμε να ψηθούν.
Ωστόσο , εμείς απολαύσαμε το κολατσιό μας στον υπέροχο χώρο, παίξαμε με τα κουταβάκια , το άλογο και είδαμε όλα τα ζωάκια που ήταν στο κτήμα.
Ολοκληρώσαμε αυτή την όμορφη εμπειρία και πήραμε το δρόμο της επιστροφής έχοντας ο καθένας μας όλες αυτές τις εμπειρίες και φυσικά και τα δικά μας μουστοκούλουρα.
Δεν ξεχάσαμε να ευχαριστήσουμε την κυρία Γεωργία για την ωραία φιλοξενία –ξενάγηση στο κτήμα, της δώσαμε για δώρο μια υπέροχη ζωγραφιά που ετοίμασαν τα παιδιά στην τάξη.
Η 4 Απριλίου, έχει θεσπιστεί ως η παγκόσμια ημέρα των αδέσποτων ζώων. Καθιερώθηκε με πρωτοβουλία των ολλανδικών φιλοζωικών οργανώσεων το 2010 για την ευαισθητοποίηση της διεθνούς κοινότητας σχετικά με την τύχη των 600 εκατομμυρίων αδέσποτων ζώων που υπολογίζεται ότι διαβιούν υπό άθλιες συνθήκες στον πλανήτη μας. Είναι μια ημέρα ευαισθητοποίησης και υπενθύμισης όσων μπορούμε να κάνουμε για να μην υπάρχουν αδέσποτα. Γιατί όπως είπαν και τα παιδιά:
“κανένα ζώο δεν πρέπει και δεν αξίζει να ζει στο δρόμο”.
Στα πλαίσια εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αδέσποτων Ζώων- 4 Απριλίου, με τους μαθητές μας παρακολουθήσαμε παραμύθια, τραγούδια και έπειτα συζητήσαμε τι λύσεις προτείνουμε ώστε και αυτά τα ζώα να έχουν μια καλύτερη τύχη. Ακούστηκαν οι απόψεις όλων των μαθητών.
…..έπειτα βγήκαμε μια βόλτα στην πλατεία που είναι κοντά στο σχολείο μας, εκεί συναντήσαμε μια κυρία που είχε βγάλει βόλτα το σκυλάκι της, αφού φωτογραφηθήκαμε μαζί του η κυρία μας είπε πως το σκυλάκι της ήταν κάποτε και αυτό αδέσποτο και πως αυτή το υιοθέτησε και του πρόσφερε όλα όσα χρειαζόντανε, αγάπη, τροφή και σπίτι.!!!
Στα πλαίσια της Αγωγής Υγείας υλοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα ” Διατροφικής Αγωγής” , από την Πολυχρονοπούλου Όλγα, Τ Ε επισκέπτρια Υγείας και την Παρανού Αικατερίνη Τ Ε Νοσηλεύτρια.
Χρησιμοποιήθηκε κατά την παρουσίαση έντυπο και οπτικοακουστικό υλικό από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας.
Ήταν μια ευχάριστη και χρήσιμη παρουσίαση για την υγιεινή διατροφή.
Στο STEM Education Patras δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να ανακαλύψουν την εκπαιδευτική ρομποτική και να αγαπήσουν τις Φυσικές επιστήμες, τα Μαθηματικά και την σπουδαιότητα της Σύγχρονης Τεχνολογίας.
Ήταν μια ευχάριστη εμπειρία για τους μαθητές μας.!!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.