Γιορτή Λήξης Νηπιαγωγείου: «Η Μεγάλη Απόδραση από τον Βυθό»

Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η φετινή γιορτή λήξης του Νηπιαγωγείου μας με τίτλο «Η Μεγάλη Απόδραση από τον Βυθό», μια παράσταση εμπνευσμένη από το πρόγραμμα Ανακύκλωσης που υλοποιήσαμε κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Οι μικροί μας μαθητές, με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, παρουσίασαν ένα ξεχωριστό ταξίδι στον βυθό, με τη συμμετοχή της θεατρικής ομάδας «Το Μικρό Καρναβαλάκι», η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της εκδήλωσης. Τραγούδια, θεατρικά δρώμενα και βιωματικές δράσεις με τη συμμετοχή των γονέων μετέφεραν σημαντικά μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος και την αξία της ανακύκλωσης.

Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή αποτέλεσε η αποφοίτηση των νηπίων μας, τα οποία φόρεσαν τα ξεχωριστά αποφοίτησης καπέλα τους και έκαναν το πρώτο τους βήμα προς τη νέα σχολική τους πορεία.

Στο τέλος της γιορτής δόθηκαν αναμνηστικά δώρα και παγωτά στα παιδιά. Θερμές ευχαριστίες στους γονείς για την προσφορά των παγωτών, καθώς και στην κα Γεωργία από το Κτήμα «Γουρδούπη» για τη γενναιόδωρη συμβολή της. Ευχαριστούμε επίσης τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του όμορου 42ου Δημοτικού Σχολείου για την προσφορά των μπαλονιών, τα οποία γέμισαν χαμόγελα τα παιδιά και συμβόλισαν το ταξίδι των ονείρων τους προς το μέλλον.

 

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές μας ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι και στους απόφοιτούς μας καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα!

«Ένα ταξίδι γεμάτο χρώματα, όνειρα και αναμνήσεις…»

Με χαμόγελα, δημιουργικότητα και καλοκαιρινή διάθεση, οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου μας προετοιμάζονται για την ολοκλήρωση μιας υπέροχης σχολικής χρονιάς γεμάτης εμπειρίες, γνώσεις και όμορφες στιγμές.

Τις τελευταίες εβδομάδες, η τάξη μας μεταμορφώθηκε σε ένα πολύχρωμο εργαστήρι τέχνης και φαντασίας. Τα παιδιά δημιούργησαν μοναδικές καλοκαιρινές κατασκευές, γεμάτες χρώματα, ήλιους, κοχύλια και θαλασσινά στοιχεία, εκφράζοντας τη χαρά τους για τον ερχομό του καλοκαιριού.

Με ιδιαίτερη αγάπη και ενθουσιασμό σχεδίασαν και διακόσμησαν ευχετήριες κάρτες για τους γονείς τους, γεμίζοντάς τες με τρυφερές καλοκαιρινές ευχές και παιδικά μηνύματα που αποτυπώνουν την αθωότητα και τη ζεστασιά της παιδικής ψυχής.

IMG 5bdb9a537f155637aee548fa2de991df V

Παράλληλα, οι μικροί δημιουργοί ανέλαβαν την κατασκευή της πρόσκλησης για τη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς. Με φαντασία, συνεργασία και καλλιτεχνική έκφραση, ετοίμασαν προσκλήσεις που αντανακλούν τη χαρούμενη ατμόσφαιρα της μεγάλης μας γιορτής.

….. η πρόσκληση μας!!!!

Ξεχωριστή θέση στις δράσεις μας κατέχει η δημιουργία των αναμνηστικών μας μπλουζών. Τα παιδιά ζωγράφισαν με μεράκι έναν μαγευτικό θαλάσσιο κόσμο γεμάτο ψάρια, πολύχρωμους βυθούς, δελφίνια, χελώνες, αστερίες και άλλα θαλάσσια ζώα. Κάθε μπλουζάκι αποτελεί ένα μοναδικό έργο τέχνης και ένα πολύτιμο ενθύμιο των όμορφων στιγμών που μοιραστήκαμε αυτή τη σχολική χρονιά.

Με αστείρευτο κέφι, φαντασία και πολλά χρώματα, οι μικροί μας καλλιτέχνες διακόσμησαν και τις χάρτινες σακούλες τους, στις οποίες θα τοποθετήσουν όλες τις ζωγραφιές, τις κατασκευές και τις εργασίες που δημιούργησαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Κάθε σακούλα έγινε μοναδική, γεμάτη χρώματα, σχέδια και παιδικές πινελιές που αντικατοπτρίζουν τη δημιουργικότητα και τη χαρά των παιδιών.

Μαζί με τις αγαπημένες τους κυρίες, τα νήπια δημιούργησαν τα καπελάκια της αποφοίτησής τους, σύμβολα μιας σημαντικής μετάβασης και ενός νέου ξεκινήματος. Παράλληλα, κατασκεύασαν τα εντυπωσιακά καπέλα του βυθού που θα φορέσουν στη γιορτή λήξης, μεταμορφώνοντας τη σκηνή σε έναν μαγευτικό θαλάσσιο κόσμο γεμάτο χρώμα, φαντασία και παιδικά χαμόγελα.

… τα καπελάκια αποφοίτησης!!!

 

…….τα καπελάκια του βυθού για την γιορτή μας!!!!

Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η δημιουργία των «κουτιών των θησαυρών». Με πολλή αγάπη και συγκίνηση, τα παιδιά έβαψαν τις αυγοθήκες τους, οι οποίες μεταμορφώθηκαν σε ξεχωριστά κουτιά αναμνήσεων. Μέσα σε αυτά οι μαθητές που αποφοιτούν θα φυλάξουν μικρούς θησαυρούς από τη ζωή τους στο νηπιαγωγείο: στιγμές, συναισθήματα, φιλίες, γέλια και όμορφες αναμνήσεις που θα τους συντροφεύουν στα επόμενα βήματά τους.

……τα αναμνηστικά μας!!!!

Η δημιουργική μας διαδρομή ολοκληρώθηκε με τη ζωγραφική πολύχρωμων βότσαλων. Τα παιδιά τα διακόσμησαν με ενθουσιασμό, ενώ οι κυρίες τους έγραψαν επάνω τους ευχές γεμάτες αγάπη, αισιοδοξία και δύναμη. Μικρά αναμνηστικά γεμάτα νόημα, που θα θυμίζουν στα παιδιά πως το νηπιαγωγείο θα αποτελεί πάντα ένα ξεχωριστό κομμάτι της καρδιάς τους.

Καθώς η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, οι δημιουργίες αυτές δεν είναι απλώς κατασκευές. Είναι πολύτιμες αναμνήσεις, αποτυπώσεις συναισθημάτων, στιγμές συνεργασίας και αγάπης, που θα συνοδεύουν τα παιδιά στο επόμενο όμορφο ταξίδι της ζωής τους.

«Κάθε ζωγραφιά, κάθε κατασκευή, κάθε χρώμα κρύβει μια ιστορία. Και όλες μαζί συνθέτουν το πιο όμορφο αναμνηστικό μιας χρονιάς γεμάτης μάθηση, αγάπη και παιδικά χαμόγελα.»

 

Κάλαντα Λαζάρου

Με αφορμή το Σάββατο του Λαζάρου, οι μικροί μας μαθητές έγιναν δημιουργοί! Αφού ακούσαμε την ιστορία του Λαζάρου, αποτυπώσαμε το έθιμο στο χαρτί με τον δικό μας μοναδικό τρόπο.

Η πιο όμορφη στιγμή της ημέρας ήταν όταν υποδεχτήκαμε τους γονείς μας! Με μεγάλη περηφάνια, τα μικρά μας τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου με τον δικό τους μοναδικό τρόπο

IMG 20260403 121213 1 IMG 20260403 103455 1

Ζώντας τα Γεγονότα της 25ης Μαρτίου μέσα από τη Ματιά των Παιδιών!!!!

Στην τάξη του νηπιαγωγείου μας, οι μικροί μαθητές γνώρισαν με ενθουσιασμό τα σημαντικά γεγονότα της 25ης Μαρτίου 1821 και έμαθαν τι γιορτάζουμε αυτή τη σπουδαία ημέρα για την πατρίδα μας. Μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο, ήρθαν σε επαφή με την ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης και γνώρισαν τους ήρωες και τις ηρωίδες που αγωνίστηκαν για την ελευθερία.

…..εκπαιδευτικό Βίντεο για την 25η Μαρτίου….

Τα παιδιά άκουσαν και έμαθαν όμορφα τραγούδια και ποιήματα, γεμάτα νοήματα και συναισθήματα, ενώ παράλληλα εξασκήθηκαν σε παραδοσιακούς χορούς, τους οποίους θα παρουσιάσουν με χαρά και περηφάνια. Με πολλή δημιουργικότητα, έφτιαξαν προσκλήσεις για να καλέσουν τους γονείς τους στη γιορτή που ετοίμασαν με αγάπη.

…..η πρόσκληση για την γιορτή μας…..

20260317 141203 1 20260317 141213 1 20260313 085929 1

……..τα τραγούδια που μάθαμε……

Επιπλέον, κατασκεύασαν χειροτεχνίες εμπνευσμένες από την επέτειο, ενώ συμμετείχαν ενεργά στο στήσιμο των σκηνικών, δημιουργώντας ένα όμορφο και γιορτινό περιβάλλον. Με ενθουσιασμό και ανυπομονησία, όλα ήταν έτοιμα για τη μεγάλη τους γιορτή, μέσα από την οποία τίμησαν όλους εκείνους που αγωνίστηκαν για την ελευθερία της Ελλάδας.

……….τα σκηνικά μας για την γιορτή μας!!!!

20260323 133746 1 20260323 133723 1

………οι κατασκευές μας…..

Χελιδονίσματα

Τίτλος: «Ήρθε, ήρθε χελιδόνα…» – Υποδεχόμαστε την Άνοιξη!

Μέσα σε κλίμα χαράς και δημιουργικότητας, οι μικροί μας μαθητές υποδέχτηκαν την ομορφότερη εποχή του χρόνου! Αναβιώσαμε το έθιμο των Χελιδονισμάτων, φτιάξαμε τις δικές μας «χελιδόνες»  και πλημμυρίσαμε  με ανοιξιάτικα τραγούδια.

Τα παιδιά έμαθαν για το μακρινό ταξίδι των χελιδονιών και τη σημασία της αναγέννησης της φύσης. Η Άνοιξη είναι εδώ και η διάθεσή μας άνθισε μαζί της, αναβιώνοντας -τραγουδώντας το έθιμο  και στους γονείς μας!

IMG 20260306 095357

 

20260305 161254

Καλώς ήρθες, Άνοιξη!

Καλωσορίσαμε τον Μάρτη στο Νηπιαγωγείο μας!!

Στην τάξη του νηπιαγωγείου μας υποδεχτήκαμε με χαρά τον Μάρτη! Μιλήσαμε για το έθιμο του «Μάρτη» και ακούσαμε το αγαπημένο τραγούδι «Του Μάρτη», που μας έβαλε στο κλίμα της Άνοιξης. Στη συνέχεια φτιάξαμε τα δικά μας Μαρτάκια με άσπρη και κόκκινη κλωστή, για να τα φορέσουμε στο χεράκι μας, όπως λέει το έθιμο.

….το έθιμο του Μάρτη….

Μάθαμε όμορφες παροιμίες, όπως «Μάρτης γδάρτης και κακός παλουκοκάφτης» και συζητήσαμε τι σημαίνουν. Τέλος, καλωσορίσαμε την Άνοιξη με χαμόγελα, λουλούδια και πολλή δημιουργική διάθεση!

….ακούσαμε τις παροιμίες του Μάρτη…

…τα Μαρτάκια μας…..

 

 

……Καλό Μήνα!!!!!!!

Η Κυρά Σαρακοστή στην τάξη μας!!!!

Μετά τις χαρούμενες καρναβαλικές εκδηλώσεις, επιστρέψαμε στην τάξη μας γεμάτοι ενθουσιασμό. Αρχικά  μιλήσαμε για  αυτό το  παλιό έθιμο, την Κυρά Σαρακοστή. Έπειτα ακούσαμε το παραδοσιακό τραγούδι «Η Κυρά Σαρακοστή» και προσπαθήσαμε να τραγουδήσουμε όλοι μαζί τους στίχους. Στη συνέχεια, μάθαμε για τα υλικά που χρειάζονται για τη συνταγή της και συζητήσαμε τι συμβολίζει το καθένα.

…τα υλικά και η εκτέλεση για να φτιάξουμε την  Κυρά Σαρακοστή…

Υλικά 1 κούπα νερό χλιαρό  1 κούπα αλάτι  3 κούπες αλεύρι

Εκτέλεση: Σε ενα μπολ βάζουμε το νερό χλιαρό και προσθέτουμε το αλάτι ,το ανακατεύουμε  και στην συνέχεια προσθέτουμε και το αλευρι.Πλάθουμε την Κυρά Σαρακοστή, πέρνουμε λίγο ζυμάρι φτιάχνοντας τη φούστα,την μπλούζα, το μαντήλι,το σταυρό και τα 7 πόδια της, τη διακοσμούμε όπως θέλουμε και τη βάζουμε σε ένα ταψί το οποίο έχουμε στρώσει με λαδόκολλα.Την ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160 βαθμούς αντιστάσεις 30 λεπτά περίπου .

 

………Η Κυρά Σαρακοστή…….

 

20260224 143955 20260224 1439551

Στο τέλος φτιάξαμε τη δική μας Κυρά Σαρακοστή με χαρτόνια και χρώματα. Της βάλαμε επτά ποδαράκια και συμφωνήσαμε πως κάθε εβδομάδα θα κόβουμε ένα, μέχρι να φτάσει το Πάσχα. Έτσι, μετράμε τον χρόνο δημιουργικά και κρατάμε ζωντανό αυτό το όμορφο παλιό έθιμο στην τάξη μας.

 

20260224 140159

Σας ευχόμαστε “Καλή Σαρακοστή”.