Άρθρα κατηγορίας Δράσεις
Επίσκεψη στο κτήμα Γουρδούπη.!!!
Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με την θεματική ενότητα, όργωμα – σπορά, επισκεφτήκαμε το κτήμα Γουρδούπη , στην Χαλανδρίτσα.!!!
Οι μαθητές μας ,είχαν έτσι την δυνατότητα να δουν με βιωματικό τρόπο, αλλά και συνάμα παραδοσιακό, το όργωμα με το άλογο, τα ζώα που υπήρχαν στο κτήμα, το ξυλόφουρνο , το πατητήρι, το πηγάδι.!!!
Ζύμωσαν μαζί με την Κα Γεωργία και τον Κον . Γεώργιο τα ψωμάκια τους και παρατήρησαν όλα τα στάδια από το αλεύρι μέχρι το ψήσιμο στον χώρο του αρτοποιείου.
‘Επειτα έφαγαν το κολατσιό τους, έπαιξαν και ανέβηκαν στο άλογο…..
….έτοιμα τα ψωμάκια μας….
…και τώρα ήρθε η ώρα για βόλτα με το άλογο.!!!!
…..οι μαθητές μας δεν ξέχασαν να πουν ευχαριστώ στην κα. Γεωργία, κον. Γεώργιο με τον δικό τους τρόπο….
….περάσαμε, υπέροχα…..
Επίσκεψη στο χώρο του σχολείου μας ,της ψυχολόγου Ψωμαθιανού Αλεξάνδρας, από το χαμόγελο του παιδιού και σε συνεργασία με το κέντρο πρόληψης με θέμα: ‘Ασφαλή όρια σώματος ‘
Η κολοκύθα……που έγινε πίτα.!!!!
Με αφορμή την κολοκύθα που έφερε στο Νηπιαγωγείο μας, η Στέλλα, μια μαθήτρια μας, σκεφτήκαμε να φτιάξουμε μια ωραία πίτα. Με την βοήθεια της Κα Γεωργίας Γεωργοπούλου ,την γιαγιά της Μαρίας,μιας μαθήτριας μας,φτιάξαμε μια υπέροχη πίτα.Η διαδικασία της προετοιμασίας και του ψησίματος έγινε στο νηπιαγωγείο μας. Όλοι οι μαθητές συμμετείχαν με χαρά και ενθουσιασμό στην προετοιμασία.
Συγκέντρωση υλικών…..
……η Κα Γεωργία έφτιαξε τα φύλλα.!!!!!
…ενώσαμε τα υλικά και τα βάλαμε στο ταψί
…ψήσαμε, κόψαμε, συσκευάσαμε την πίτα μας.!!!!!
…….και καλή μας όρεξη.!!!!!!
Happy Halloween!!!!!
Μμ…. μύρισε μουστοκούλουρο.!!!!
Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας, σταφύλι- τρύγος, αποφασίσαμε με τους μαθητές μας να φτιάξουμε τα δικά μας μουστοκούλουρα.!!
Όλοι οι γονείς ανταποκρίθηκαν πρόθυμα, συγκεντρώσαμε τα υλικά και ξεκινήσαμε……
Στη συνέχεια ενώσαμε τα υλικά μας.!!!
Ένας- ένας συμμετείχε στο ανακάτεμα των υλικών, σωστοί ζαχαροπλάστες…
Έτοιμη η ζύμη…… ξεκίνησε το πλάσιμο, η δημιουργία και η χαρά……
Τα ψήσαμε…..
Τα συσκευάσαμε ……
Γεια στα χεράκια μας…. !!!!
Επίσκεψη στο οινοποιείο.!!!!!
Τσίρι τιρι -τσιριτρό…….. και φτάσαμε ……στο οινοποιείο του Κου Σωτήρη Γιδιάρη στο Χαϊκάλι, μπαμπά μαθήτριας μας!!!!
Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας σταφύλι- Τρύγος πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας εκδρομή στο οινοποιείο.
Στο χώρο του οινοποιείου , οι μαθητές παρατήρησαν , τον χώρο οινοποίησης, ωρίμανσης, εμφιάλωσης του κρασιού.!!!!
Συμμετείχαν στην εμφιάλωση του κρασιού.!!!
Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τους αμπελώνες και μαζέψαμε τα σταφύλια.!!!
Αφού μαζέψαμε τα σταφύλια με τη βοήθεια του Κύριου Σωτήρη ,( τα πατήσαμε με τον παραδοσιακό τρόπο) και παρατηρήσαμε τον μούστο.!!
Συγκρίναμε τον παραδοσιακό τρόπο με τον σύγχρονο και είδαμε τα σύγχρονα πατητήρια και μηχανήματα που μαζεύουν τα σταφύλια.!!!
Απολαύσαμε το κολατσιό μας, παίξαμε και ζωγραφίσαμε.!!!
Τέλος μέσα από την αφίσα που είχαν ετοιμάσει στο σχολείο, όλα τα παιδιά είπαμε το ευχαριστώ μας στον Κύριο Σωτήρη για την όμορφη αυτή φιλοξενία στο οινοποιείο.!!!!
Πανελλήνια ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
“Πικ- νικ και παιχνίδια”
Άνοιξη!!!!
Καλωσορίζουμε την ομορφότερη εποχή του χρόνου!!!
Δραματοποιούμε το ποιήμα της κ. Λίας Αγαπητού
Μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε διάφορα εκπαιδευτικά λογισμικά ( tuxpaint, learning apps) και ζωγραφίζουμε την ανάπτυξη του φυτού, συμπληρώνουμε φύλλα εργασίας με μαθηματικά και γλώσσα.
Αντιστοίχιση λουλουδιών με αριθμό
Βίντεο με τις εργασίες των παιδιών για τα φυτά
Μιλάμε για το τι χρειάζεται ένα φυτό και το πώς αναπτύσσονται τα φυτά σε κάθε εποχή.
Ακούμε το υπέροχο παραμύθι :¨Στο ψηλό, ψηλό γρασίδι” ( είναι στα αγγλικά) και σκεφτόμαστε τι μπορεί να κρύβεται εκεί !!!
Κατασκευάζουμε ποτιστήρια και δέντρα ανθισμένα…
Αναγνωρίζουμε λέξεις για την άνοιξη και τις ταυτίζουμε σε ένα λουλούδι.
Διαβάζουμε την ” Κατσούφα πασχαλίτσα¨, παίζουμε παιχνίδια με αφορμή το παραμύθι και φτιάχνουμε τη δική μας πασχαλίτσα ρολόι.




















































































































































































