ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ – LET’S TRY TOGETHER

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου eTwinning, πραγματοποιήσαμε τέσσερα πειράματα σχετικά με τα μικρόβια και τη υγιεινή των δοντιών.

ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΡΩΤΟ 

ΠΕΙΡΑΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ

ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΡΙΤΟ

ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ

TREE OF STORIES – ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΕΡΓΟ ETWINNING

Τη φετινή χρονιά το νηπιαγωγείο μας  θα  συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό έργο  eTwinning με τίτλο

“TREE OF STORIES”

που κύριο στόχο έχει να αγαπήσουν οι μαθητές τα βιβλία.

Βίντεο παρουσίασης της ιδρύτριας του έργου.

 

Βίντεο παρουσίασης 1ου Τμήματος

 

Βίντεο παρουσίασης 2ου Τμήματος

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ – “AROUND THE WORLD IN 180 DAYS”

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος  “AROUND THE WORLD IN 180 DAYS”, μάθαμε για την Ευρώπη, την ιστορία της, τα πιο γνωστά μνημεία, αγαπημένα φαγητά των κατοίκων των χωρών, τα ζώα που ζουν σε αυτή , χορέψαμε με κάποιες χαρακτηριστικές μουσικές  και κατασκευάσαμε κάποιες σημαίες χωρών.

Σας παρουσιάζουμε κάποιες  από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείου μας σχετικά με το θέμα!

Εβδομάδα Προγραμματισμού – Οκτώβριος 2023

 

Το νηπιαγωγείο μας φέτος  συμμετείχε στην Εβδομάδα Προγραμματισμού της ΕΕ (EU CODE WEEK), που πραγματοποιήθηκε  από τις 7 έως τις 22 Οκτωβρίου 2023, με χιλιάδες εκδηλώσεις και δραστηριότητες που ενθαρρύνουν τους μαθητές να αναλάβουν τον προγραμματισμό και να ακολουθήσουν σταδιοδρομία στους τομείς των θετικών επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών (STEM).

Συγκεκριμένα συμμετείχαμε σε δύο δραστηριότητες με τίτλο «Μαγικό Φθινόπωρο» και «Ανακάλυψε το κρυμμένο γράμμα».

 

Και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε!!!

Όλα τα παιδάκια μας πήραν την βεβαίωση συμμετοχής στις δραστηριότητες της εβδομάδας προγραμματισμού!

Παγκόσμια ημέρα των Ζώων

Η 4η Οκτωβρίου είναι αναγνωρισμένη ως η Παγκόσμια Ημέρα Ζώων. Γιορτάστηκε για πρώτη φορά το 1931 σε ένα συνέδριο οικολόγων στη Φλωρεντία, με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κόσμου για τα ζώα που κινδυνεύουν υπό εξαφάνιση και πλέον αποτελεί μια ημέρα υπενθύμισης ότι τα ζώα έχουν δικαιώματα που όλοι οι άνθρωποι οφείλουν να σέβονται και να προστατεύουν.

World Animal Day top

 Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος γιορτάσαμε στο νηπιαγωγείο μας την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στις 4 Οκτωβρίου 2023.

 Αρχικά έγινε συζήτηση με τα παιδιά στην ολομέλεια, με στόχο να γνωρίσουμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών σχετικά με τα ζώα (ιδεοθύελλα). Δημιουργήσαμε ένα εννοιολογικό χάρτη με τις απαντήσεις τους. (Τμήμα 1ο)DSC09807

 

ΤΙ ΤΡΩΝΕ; ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ;

ΠΩΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ;

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κάποια τρώνε φύλλα και χορταράκια Στον πάγο Κάποια σέρνονται Κάποια έχουν προβοσκίδα
Πίνουν γάλα από τις μαμάδες τους Στη λίμνη Κάποια πετάνε Κάποια έχουν φτερά
Τρώνε κλαδιά και κορμούς Στη θάλασσα Κάποια κολυμπάνε Κάποια έχουν τρίχωμα
Τρώνε άλλα μικρότερα ζώα και έντομα Στο δάσος Κάποια περπατάνε και τρέχουν Κάποια έχουν κέρατα
Στη ζούγκλα Κάποια έχουν λειρί
Στο χιόνι Κάποια έχουν μεγάλες ουρές και κάποια άλλα μικρές ουρές
Στα δέντρα Κάποια έχουν 4 πόδια και κάποια  έχουν δύο πόδια.

Τα έντομα έχουν περισσότερα πόδια

Σε φωλιές Κάποια έχουν αγκάθια
Κοντά στον άνθρωπο Κάποια έχουν ράμφος

 

Στη συνέχεια συζητήσαμε με τα παιδιά για τα δικαιώματα των ζώων.

Poster Animals rights 1392x947 1

 

Ευαισθητοποιήσαμε τους μικρούς μαθητές σε σχέση με τα δικαιώματα τους και τις ανάγκες τους.

 

Στη συνέχεια αποφασίσαμε τα ψηφίσουμε το αγαπημένο μας κατοικίδιο ζώο. Στη ψηφοφορία δεν συμμετείχαν  όμως  μόνο οι μαθητές τους σχολείου μας, αλλά και οι φίλοι μας από τα νηπιαγωγεία που συμμετέχουν στο συνεργατικό πρόγραμμα με τίτλο «Κάθε μέρα διαφορετική, μια Παγκόσμια γιορτή». Τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι: 6ο Νηπιαγωγείο Καστοριάς, 1ο Νηπιαγωγείο Άργους Ορεστικού και το 2ο Νηπιαγωγείο Γρεβενών.

Η ψηφοφορία έγινε με δύο τρόπους. Αρχικά ψηφίσαμε σε έναν πίνακα διπλής εισόδου για να έχουμε το αποτέλεσμα της τάξης μας.

 

Και το αποτέλεσμα της τάξης είναι……

DSC09793

 

Στη συνέχεια κάθε παιδί ξεχωριστά ψήφισε το αγαπημένο του ζώο στον υπολογιστή ή στο τάμπλετ.

Και το τελικό αποτέλεσμα των μαθητών των τριών συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων είναι….

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ

Έπειτα οι μικροί μαθητές και των δύο τμημάτων,  έφτιαξαν μια κατασκευή  με γάτα (κόψιμο με ψαλίδι, τύπωμα με τέμπερα και ζωγραφική).

 

Το τελικό αποτέλεσμα… Εξαιρετικό!!!

 

 

Τέλος οι μαθητές του δεύτερου τμήματος διάβασαν το παραμύθι

«Ζωογραφιές, η πρώτη μου πινακοθήκη ζώων», της Τζούλια Ντόναλσον.

Αμέσως δημιουργήθηκε η έμπνευση….

Και η έμπνευση έφερε ένα αριστούργημα…

Απολαύστε το!!!!

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 10 07 224125

 

https://www.storyjumper.com/book/read/162562821/651f048ad060c

 

“Around the world in 180 days” – Ευρωπαϊκό έργο eTwinning

Κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς τα δύο πρωινά τμήματα του νηπιαγωγείου μας, θα συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκό έργο eTwinning, με τίτλο “Around the world in 180 days”. Το έργο θα πραγματοποιηθεί με την σύμπραξη σχολείων της Ευρώπης και της Ελλάδας.

Σκοπός του έργου είναι οι μαθητές να γνωρίσουν τις ηπείρους της Γης, τον πολιτισμό, την ιστορία, τη χλωρίδα και την πανίδα καθώς και τα σημαντικότερα μνημεία αυτών.

Κύριοι στόχοι του έργου είναι οι εξής:

Α. ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Α.1 ΓΛΩΣΣΑ

  • Να διακρίνουν τα διαφορετικά είδη προφορικών κειμένων

Α.1.3 Πολυγλωσσική Επικοινωνία

  • Να αναγνωρίζουν λέξεις σε άλλες γλώσσες που παρουσιάζουν σημασιολογική και φωνολογική ομοιότητα με την ελληνική
  • Να εκτιμούν τη σημασία της γνώσης και χρήσης των γλωσσών στη σύγχρονη πολυπολιτισμική κοινωνία
  • Να επιδεικνύουν σεβασμό στη γλωσσική και πολιτισμική ποικιλομορφία
  • Να συμμετέχουν/συνεργάζονται με ευχαρίστηση σε δραστηριότητες ανάγνωσης κειμένων (βιβλίων/μύθων) διαφόρων πολιτισμών

Α.2 Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

Α.2.1 Γνωριμία και Επικοινωνία με τις ΤΠΕ

  • Να εκτελούν απλές λειτουργίες/ ενέργειες των ΤΠΕ για την ολοκλήρωση εργασιών/ δραστηριοτήτων
  • Να χρησιμοποιούν απλά εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας , καθώς και εργαλεία συνεργατικής δημιουργίας αρχείων, ώστε να επικοινωνούν και να συνεργάζονται
  • Να αναζητούν και να επιλέγουν κατάλληλες πληροφορίες στο διαδίκτυο
  • Να τηρούν κανόνες ασφαλούς/ορθής χρήσης των ΤΠΕ

Α.2.2 Ανακάλυψη, Προγραμματισμός και Ψηφιακό Παιχνίδι

  • Να διακρίνουν τις βασικές εντολές προγραμματισμού, προγραμματιζόμενων παιχνιδιών
  • Να αναγνωρίζουν λογισμικά ανοικτού και κλειστού τύπου σε σχέση με τις λειτουργίες και τον τρόπο χρήσης τους
  • Να εκτελούν απλές ασκήσεις πρακτικής και εξάσκησης με ειδικά λογισμικά κλειστού τύπου
  • Να παίζουν, να σχεδιάζουν και να δημιουργούν ψηφιακά παιχνίδια
  • Να αντιμετωπίζουν τις ΤΠΕ ως εργαλεία που ενισχύουν τη σκέψη και τις ικανότητές τους και όχι μόνο ως μέσα διασκέδασης και ψυχαγωγίας

Α.2.3 Επεξεργασία της Πληροφορίας και Ψηφιακή Δημιουργία

  • Να αναγνωρίζουν και να οργανώνουν τις πληροφορίες με τις ΤΠΕ ανάλογα με τις ανάγκες και το θέμα που μελετούν
  • Να γνωρίζουν τα ψηφιακά εργαλεία που είναι απαραίτητα για να διαχειριστούν και να παρουσιάσουν τις πληροφορίες

Β. ΠΑΙΔΙ, ΕΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Β.1 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Β.1.1 Αίσθηση Εαυτού

  • Να προσδιορίζουν προσωπικούς στόχους και προϋποθέσεις για την επίτευξή τους
  • Να αναγνωρίζουν τι ξέρουν και τι θέλουν να μάθουν
  • Να συνεισφέρουν σε συνεργατικές δραστηριότητες
  • Να απολαμβάνουν να μαθαίνουν

Β.2 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Β.2.1 Ιστορία και Πολιτισμός

  • Να σέβονται την ιστορική, πολιτιστική και θρησκευτική κληρονομιά του τόπου τους και των άλλων λαών

Β.2.2 Σχέση με Φυσικό και Δομημένο Περιβάλλον

  • Να προσδιορίζουν τα γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος ξεκινώντας από το οικείο περιβάλλον τους
  • Να ταξινομούν τα ζώα ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο ζουν

Β.2.3 Κοινωνική και Οικονομική Ζωή

  • Να αναγνωρίζουν μέσα ενημέρωσης και πηγές πληροφόρησης 

Γ. ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Γ.2 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Γ.2.1 Ζωντανοί Οργανισμοί

  • Να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες των ανθρώπων, των ζώων και των φυτών

Δ. ΠΑΙΔΙ, ΣΩΜΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ

Δ.2 ΤΕΧΝΕΣ

  • Να αναγνωρίζουν ποικίλα μουσικά είδη από ένα ευρύ ρεπερτόριο της εθνικής και παγκόσμιας μουσικής κληρονομιάς

 

Βίντεο παρουσίασης του έργου στη αγγλική γλώσσα, από την ιδρύτρια του έργου.

 

Βίντεο παρουσίασης του έργου (1o Tτμήμα) 

 

Βίντεο παρουσίασης του έργου (2o Tτμήμα) 

 

Καλό μας ταξίδι!!!

“Ο φίλος μας ο κύριος Κ.Ο.Κ.”

Τελευταίο εργαστήριο δεξιοτήτων για φέτος “Ο φίλος μας ο κύριος Κ.Ο.Κ.” και τελείωσε με τον καλύτερο τρόπο! Η επίσκεψη της Τροχαίας Καστοριάς στο νηπιαγωγείο μας, ενθουσίασε τους μαθητές μας!

                 DSC09530            DSC09510

Στη συνέχεια ως αξιολόγηση του όλου προγράμματος, οι μαθητές έγραψαν και εικονογράφησαν ένα παραμύθι με έναν παλιό μας γνώριμο τον Τσιπ. Πλέον είμαστε σίγουροι ότι οι μικροί μας μαθητές έμαθαν πολλά και σίγουρα θα τα τηρήσουν στη ζωή τους!!! Διαβάστε το παραμύθι μας

«Ο Τσιπ και οι φίλοι του»

350134475 633695708340082 7686292632251082509 n 1

 

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “Our kindness tree”

To 6o Νηπιαγωγείο Καστοριάς  συμμετείχε φέτος στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα  eTwinning με τίτλο

  «Our kindness tree».

  Σκοπός  αυτής  της  δράσης  είναι  να  ενθαρρύνει  ευγενικές  πράξεις  κατά  τη διάρκεια του σχολείου και να εξαλείψει τον εκφοβισμό. Οι μαθητές καλούνται να βρουν έναν δημιουργικό  τρόπο για να εκφράσουν  καλοσύνη και ψυχική ευγένεια μέσα στο περιβάλλον του σχολείου. Στη συνέχεια, θα δημιουργήσουν το δέντρο της καλοσύνης της τάξης τους.

Συμμετέχουν συνολικά 35 σχολεία από διάφορες χώρες : Τουρκία (11), Ελλάδα (9), Ιταλία (6), Πολωνία (3), Ρουμανία (3), Κροατία (1), Λιθουανία (1), Δημοκρατία της Μολδαβίας (1).

Ηλικία συμμετεχόντων: 5-18ετών.

ΣΤΟΧΟΙ
• Να βοηθήσει την τάξη να επικεντρωθεί σε ευγενικές και χρήσιμες πράξεις.
• Να ενισχύσει το αίσθημα ενότητας στο σχολείο.
• Να καλλιεργήσουν οι μαθητές αισθήματα αγάπης για τους συμμαθητές τους.
• Να δημιουργήσει ευγενικά συναισθήματα στα παιδιά, με σκοπό τη βελτίωση της συμπεριφοράς.
• Να ενισχύσει τα θετικά χαρακτηριστικά του χαρακτήρα.
• Να μειώσει τον εκφοβισμό.
• Να διαβάσουν οι μαθητές αντίστοιχα έργα μαθητών, όσο το δυνατόν περισσότερων σχολείων.
• Να εργάζονται σε ομάδες, συνεισφέροντας ο καθένας με τις δικές του παρατηρήσεις και πάντα με σεβασμό στις εργασίες και τις απόψεις των συμμαθητών του.
• Να συνεργάζονται όχι μόνο σε επίπεδο τάξης, αλλά και στο ευρύτερο δυνατό πλαίσιο (τάξεις από διαφορετικές χώρες).

Το βίντεο παρουσίασης του νηπιαγωγείου μας.

Οι δράσεις του νηπιαγωγείου μας σχετικά με το πρόγραμμα.

6th Kindergarten School of Kastoria

6 Μαρτίου , Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού.

6 Μαρτίου , Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού.

Την εβδομάδα που μας πέρασε, μιλήσαμε μέσα από παραμύθια και βίντεο, για τον σχολικό εκφοβισμό, ώστε να δώσουμε στα παιδιά να καταλάβουν τι ακριβώς σημαίνουν οι δύο αυτές λέξεις, με τρόπο απλό και κατανοητό.

Αρχικά διαβάσαμε το παραμύθι «Η Μόνα σε καινούριο σχολείο». Η Μόνα η χελώνα μετακόμισε σε καινούριο σπίτι και έπρεπε να πάει σε καινούριο σχολείο. Όμως εκεί δεν ήταν όλα ρόδινα… Τρία ζωάκια της έκαναν την ζωή δύσκολη!

Δείτε εδώ το παραμύθι.

paramuthia_gia_ekfovismo

Όση ώρα διάβαζα το παραμύθι τσαλάκωνα και έσκιζα μια χάρτινη καρδιά, κάθε φορά που η Μόνα πληγώνονταν και στεναχωριόταν, απ΄ την  συμπεριφορά των τριών ζώων, χωρίς όμως να τους εξηγήσω γιατί το κάνω αυτό. Στο τέλος η καρδιά είχε αυτή τη μορφή.

ΚΑΡΔΙΑ

Τα παιδιά ρωτήθηκαν πως πιστεύουν ότι ένοιωθε η Μόνα. Οι απαντήσεις τους είναι οι εξής:

  • Άσχημα
  • Λυπημένη
  • Στεναχώρια
  • Χάλια
  • Έλεγε ότι ήταν άρρωστη για να μην πάει σχολείο
  • Έκλαιγε
  • Φοβόταν

Συζητήσαμε για την συμπεριφορά των τριών ζώων και πως ένοιωσαν τα ίδια ακούγοντας το παραμύθι.

Όλα τα παιδιά απάντησαν ότι ένοιωσαν άσχημα και στεναχωρήθηκαν, ήθελαν να μιλήσουν στην  Μόνα και να τις συμπαρασταθούν.

Κατασκευάσαμε λοιπόν ο  καθένας  μια χελώνα και ήρθε η ώρα να της μιλήσουμε.

.jpg

1678385820541

Τα λόγια των παιδιών προς την Μόνα….

  • Έλα να παίξουμε μαζί
  • Θα σε βοηθήσω εγώ
  • Σ’ αγαπάω
  • Συγνώμη
  • Έλα να σε κάνω μια αγκάλιαζα
  • Να διαβάσουμε μαζί παραμύθια για να νοιώσεις καλύτερα
  • Δεν θα σου ξανατσαλακώσει κανείς την καρδιά
  • Θα σου δώσω πολλά φιλιά
  • Να πάμε βόλτα μαζί
  • Θα σε προσέχουμε εμείς
  • Πες το στην μαμά σου ή στην κυρία σου

Αφού έδειξαν την συμπαράσταση τους  στην Μόνα ρώτησα τα παιδιά τι θα της πρότειναν να κάνει…

Οι απαντήσεις των παιδιών ήταν οι εξής:

  • Να το πει στον διευθυντή για να το συζητήσουν
  • Να βρει έναν φίλο να το πει
  • Να τους πει «Δεν μου αρέσει αυτό που κάνετε»
  • Να το πει στην κυρία

Στη συνέχεια ρώτησα τα παιδιά να μου πούνε τι είναι αυτό που κάνει  τα ίδιους  να φοβούνται.

Οι απαντήσεις είναι οι εξής:

  • Τα κακά όνειρα
  • Το σκοτάδι, γιατί βλέπω σκιές με το φωτάκι στο δωμάτιο μου
  • Οι τρομακτικές ταινίες
  • Τα φαντάσματα
  • Τα μεγάλα παιδιά
  • Όταν με μαλώνουν
  • Τα κακά παιδιά (στο σημείο αυτό εξήγησα στα παιδιά ότι δεν υπάρχουν κακά παιδιά, αλλά άσχημες συμπεριφορές)
  • Όταν με χτυπάνε
  • Τα τέρατα

 Στη συνέχεια τα παιδιά έπρεπε να απαντήσουν πότε νοιώθουν ασφάλεια

(εξήγησα την λέξη και τι σημαίνει).

Τα παιδιά λοιπόν νοιώθουν ασφάλεια όταν…

  • Είμαι κοντά στην μαμά μου
  • Είμαι με την μαμά μου και τον μπαμπά μου
  • Όταν είμαι στο σχολείο γιατί έχω την κυρία μου
  • Στο σπίτι μου
  • Όταν είμαι με την αδερφή μου
  • Στην εκκλησία
  • Όταν είμαι με φίλους μου
  • Όταν είμαι με την γιαγιά και τον παππού
  • Όταν με προσέχει κάποιος

Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο για να καταλάβουν την έννοια του σχολικού εκφοβισμού.

Στάσου πλάι μου

Στη συνέχεια έπρεπε να ξεκαθαρίσουμε ποιες συμπεριφορές είναι εκφοβισμός και ποιες μια απλή ενόχληση.

Την ιδέα την πήραμε από το blog του Πυθαγόρειου  Νηπιαγωγείου.

ΓΑΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ

Έτσι διαχωρίσαμε  τα προβλήματα ανάλογα με το μέγεθος  τους και συζητήσαμε πως πρέπει να  αντιδρούμε σε κάθε περίπτωση και τι πρέπει να κάνουμε.

Είδαμε τα παρακάτω  βίντεο και συζητήσαμε  για την κάθε περίπτωση.

For the birds

Rock, Paper, Scissors Advert

Είχε έρθει η ώρα να σκεφτούμε για το δικό μας  σύνθημα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού.

Τα παιδιά αποφάσισαν….

«ΑΓΑΠΗ  ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΙΑ»

 Στη συνέχεια αποφασίσαμε να  «γιατρέψουμε» την καρδιά  της  Μόνα. Χρησιμοποιήσαμε   χάνζαπλαστ  για να κολλήσουμε την σχισμένη καρδούλα και της είπαμε ευγενικές λέξεις για να νοιώσει καλύτερα.

1

 

Συζητήσαμε για το πώς θέλουμε να είναι  η ζωή στα σχολεία και κατασκευάσαμε μια αφίσα.

2

 

Τέλος κάναμε ατομική κατασκευή τον πίνακα του Keith Haring με τίτλο «BEST BUDDIES».

ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ BEST BUDDIES CL 1

Δείτε τις δικές μας κατασκευές…

Μα το ποιο σημαντικό από όλα είναι να μάθουν τα παιδιά να μιλάνε για αυτά που τους συμβαίνουν και να ζητάνε βοήθεια όποτε χρειαστεί…

Το σύνθημα του “Χαμόγελου του παιδιού” είναι “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”, για την Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού.

Και εμείς το συνθέσαμε με τα τουβλάκια του οικοδομικού υλικού.

ΤΩΡΑ

Γιατί δεν θέλουμε να υπάρχουν παιδιά με τσαλακωμένες καρδιές, θέλουμε παιδιά χαρούμενα και ευτυχισμένα!!!