Στο νηπιαγωγείο μας αγαπάμε να μαθαίνουμε μέσα από το παιχνίδι! Αυτή την εβδομάδα πραγματοποιήσαμε μια δημιουργική δραστηριότητα εισαγωγής στη λογική του προγραμματισμού (coding), χρησιμοποιώντας… κάρτες UNO!
Τα παιδιά τραβούσαν μία κάρτα και ακολουθούσαν τον «κανόνα» που είχαμε συμφωνήσει:
➡️ το χρώμα της κάρτας καθόριζε το χρώμα του λαμπιονιού
➡️ ο αριθμός της κάρτας έδειχνε πόσα τυπώματα θα κάνουν
Έτσι, βήμα-βήμα, δημιουργήσαμε όλοι μαζί μια πολύχρωμη χριστουγεννιάτικη αλυσίδα από λαμπιόνια, ακολουθώντας «εντολές»!
Η διαδικασία έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία:
✨ να εξασκηθούν στους αριθμούς
✨ να αναγνωρίζουν μοτίβα
✨ να εξασκηθούν στις ακολουθίες
✨ να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν
Και φυσικά… να διασκεδάσουν πολύ! 😊
Αρχικά τα παιδιά γράψανε τις λέξεις “ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ”
Έπειτα χρησιμοποιώντας τις κάρτες UNO δημιούργησαν την υπέροχη Χριστουγεννιάτικη αλυσίδα με λαμπιόνια!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου), το νηπιαγωγείο μας άνοιξε την αγκαλιά του και υποδέχτηκε μέλη του ΚΔΗΦ Ευημερία Καστοριάς, την κ. Έφη Κουρνούτη, ιδιοκτήτρια του ΚΔΗΦ και μητέρα μαθητή του νηπιαγωγείου μας, την κ. Ζωή και την κ. Αθηνά . Η ημέρα αυτή αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και καλλιέργεια αξιών, όπως ο σεβασμός, η αποδοχή και η ισότητα. Μέσα από βιωματικές δράσεις τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη διαφορετικότητα, να συνεργαστούν και να ανακαλύψουν ότι όλοι μπορούμε να συμμετέχουμε, να δημιουργούμε και να μοιραζόμαστε με τον δικό μας μοναδικό τρόπο.
Αρχικά η κ. Ζωή και η κ. Αθηνά διάβασαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο το παραμύθι που έχει δημιουργήσει το ΚΔΗΦ, με τίτλο “Η κυρία Ευημερία”.
Μίλησαν στους μαθητές/τριες για τη νοηματική γλώσσα και πόσο σημαντική είναι για κάποιους ανθρώπους!
Η κυρία Έφη έδειξε σε όλα τα παιδιά πως είναι το αρχικό του ονόματος τους στη νοηματική γλώσσα…
…και μας έμαθαν κάποιες λέξεις, όπως γειά, ευχαριστώ, παρακαλώ, σ’ αγαπώ στη νοηματική!
Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγραφίσανε την κυρία Ευημερία, αφού πρώτα εξηγήσαμε τι σημαίνει η λέξη και συζητήσαμε πως φαντάζονταν ότι θα ήταν η κυρία.
Τέλος όλα τα παιδιά μαζί συνεργάστηκαν και ζωγράφισαν με όμορφα χρώματα και σχέδια ένα πανό που έγραφε
“Η κυρία Ευημερία”!
Και το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό!!!
Η ημέρα μας γέμισε όμορφες εμπειρίες και συνεργασία. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το ΚΔΗΦ Ευημερία Καστοριάς και τις κυρίες Έφη, Ζωή και Αθηνά για την εξαιρετική παρουσίαση τους και τη συμμετοχή στις δράσεις μας. Συνεχίζουμε να καλλιεργούμε στα παιδιά τον σεβασμό και την αποδοχή, με δράσεις που ενισχύουν τη συμπερίληψη στην καθημερινή σχολική ζωή.
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Pastic Clever Schools, υλοποιώντας δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη μείωση της χρήσης πλαστικού. Στόχος του προγράμματος ήταν τα παιδιά να γνωρίσουν την αξία της ανακύκλωσης, να ανακαλύψουν πώς μπορούν να προστατεύουν το περιβάλλον και να υιοθετήσουν καθημερινές συνήθειες που μειώνουν την κατανάλωση πλαστικών.
Με μεγάλη χαρά λάβαμε το πιστοποιητικό συμμετοχής, επιβράβευση της συλλογικής προσπάθειας παιδιών, εκπαιδευτικών και οικογενειών.
Οι δράσεις μας δεν σταματούν εδώ! Θα συνεχίσουμε με νέες δραστηριότητες και δημιουργικές ιδέες, ώστε η προστασία του περιβάλλοντος να γίνει τρόπος ζωής για όλους μας.
Το ολοήμερο τμήμα του νηπιαγωγείου μας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό έργο eTwinning με τίτλο
“Captain code – Mission 1: The tiny seed guardians”
Το έργο βασίζεται στο παραμύθι του Eric Carle “To σποράκι ταξιδεύει…”
Οι εκπαιδευτικοί πραγματοποιήσαμε διαδικτυακή συνάντηση για να συζητήσουμε για την οργάνωση του έργου και τις αρχικές δραστηριότητες.
Όλοι οι εταίροι καρφιτσώσαμε το σχολείο μας στο χάρτη συνεργατών.
Αρχικά ζητήθηκε η συναίνεση των γονέων για τη συμμετοχή των μαθητών/τριών στο έργο.
Έγινε η παρουσίαση εκπαιδευτικών, μαθητών και σχολείων.
Πραγματοποιήθηκε προ αξιολόγηση των μαθητών για το έργο.
Δημιουργήσαμε ένα logo σε ηλεκτρονική μορφή. Τα παιδιά ψήφισαν το logo που τους άρεσε περισσότερο.
Η δική μας πρόταση για logo…
Στη συνέχεια για να δημιουργήσουμε το συνεργατικό logo, όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία ανέλαβαν να διακοσμήσουν ένα γράμμα του τίτλου του έργου, με όποιον τρόπο ήθελαν.
Η δική μας συνεισφορά στο logo…
… και το τελικό αποτέλεσμα με τη συνεισφορά από όλα τα σχολεία και το logo σε ηλεκτρονική μορφή που κέρδισε στην ψηφοφορία των μαθητών!
Δραστηριότητες Νοεμβρίου
Το μήνα Νοέμβριο η Vera η επιστήμονας μας ανέθεσε δραστηριότητες και πειράματα με τον αέρα, για να δούμε πως μπορούμε να σώσουμε το μικρό σποράκι από την περιπέτεια του με τον αέρα, που το φυσούσε μακριά.
Vera
Πρώτη μας αποστολή ήταν να πραγματοποιήσουμε πειράματα με τον αέρα. Χρησιμοπoιήσαμε ένα φασόλι, μια μπάλα πλαστελίνης και μια μπάλα αλουμινόχαρτο. Χρησιμοποιήσαμε για τον αέρα το στόμα μας (φυσώντας), ένα βιβλίο και ένα πιστολάκι μαλλιών.
Πειράματα
Αποτελέσματα
Δεύτερη αποστολή μας ήταν να βγούμε στη γειτονιά και να παρατηρήσουμε τον αέρα. Είδαμε την σημαία του σχολείου μας να κυματίζει, το χορταράκι να κουνιέται, όπως και τα κλαδιά των δέντρων. Τα φύλλα από το δέντρο τα είχε ρίξει ο αέρας.
Τρίτη αποστολή την οποία μας ανέθεσε η Vera η επιστήμονας, ήταν να κατασκευάσουμε ανεμοδείκτες και να τους κρεμάσουμε σε ένα δέντρο για να παρατηρήσουμε την κίνηση και την κατεύθυνση του αέρα.
Τέλος παίξαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι σε διαδικτυακή συνάντηση με τους φίλους μας από την Ισπανία, τους μαθητές της κυρίας Belen.
Έπειτα από όλα αυτά καταφέραμε να κερδίσουμε το βραβείο των μικρών επιστημόνων που μας χάρισε η ηρωίδα μας η Vera.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τα καταφέραμε και ανυπομονούμε για την επόμενη αποστολή που θα μας υποδείξει ο επόμενος ήρωας του έργου!
Με μεγάλη χαρά λάβαμε την Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας για το eTwinning έργο “Steam and 4 seasons” που υλοποιήθηκε στο 6ο Νηπιαγωγείο Καστοριάς το σχολικό έτος 2024-2025. Το ταξίδι μας στις εποχές μέσα από δραστηριότητες Steam διακρίθηκε λαμβάνοντας υψηλή βαθμολογία, για την ποιότητα, τη συνεργασία, την καινοτομία και τη δημιουργικότητα. Ευχαριστώ πολύ τη συνιδρύτρια του έργου Simona Rohrmann και όλες τις αγαπημένες μου συνεργάτιδες και πλέον φίλες μου, για την άψογη συνεργασία και τη δημιουργικότητα τους.
Στο έργο συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από 7 χώρες, την Ελλάδα, την Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Κύπρο και τη Μάλτα.
Επίσης ευχαριστώ πολύ τους μικρούς μου μαθητές που συμμετείχαν με ενθουσιασμό, ζήλο και χαρά στις δραστηριότητες του έργου και τους γονείς που αγκάλιασαν το έργο μας, ήταν πάντα δίπλα μας και συμμετείχαν ενεργά!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας (3 Δεκεμβρίου), μέλη του ΚΕ.ΔΑ.Σ.Υ. Καστοριάς, η κ. Έλενα Παπαδοπούλου, Νηπιαγωγός ΕΑΕ και η κ. Ευγενία Αγαθοπούλου, Θεραπευτών Λόγου ΠΕ21 επισκέφτηκαν το νηπιαγωγείο μας και υλοποίησαν την εκπαιδευτική δράση “Τα 6 καπέλα σκέψης και ο Έλμερ”. Σκοπός της δράσης ήταν να τονιστεί η σημασία της συμπερίληψης στο νηπιαγωγείο και η καλλιέργεια της διαφορετικότητας, της αποδοχής και της συνεργασίας μέσα από τη βιωματική τεχνική του Edward De Bono.
Οι μαθητές/τριες γνώρισαν τη μασκότ του Έλμερ μέσα από παιχνίδι, συζητήσαμε τη σημαίνει διαφορετικός και διαβάσαμε τη ιστορία του Έλμερ.
Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε το παραμύθι μέσα από τα 6 καπέλα σκέψης και χωριστήκαμε σε ομάδας με το ζάρι των χρωμάτων.
Κάθε ομάδα ζωγράφισε ανάλογα με το χρώμα του καπέλου (λευκό – πληροφορίες, κόκκινο συναισθήματα, κίτρινο – θετική σκέψη, μαύρο – δυσκολίες/προβλήματα, πράσινο – ιδέες).
Οι ομάδες παρουσίασαν τη δουλεία τους στην ολομέλεια και εξηγούσαν τι ζωγράφισαν και τι τους οδήγησε να αποφασίσουν, στο τι θα έκαναν τελικά. Όλες οι ομάδες συνεργάστηκαν άψογα μεταξύ τους.
Δείτε τα έργα τους …
Τέλος στην ολομέλεια χρησιμοποιήσαμε το μπλε καπέλο και συζητήσαμε τι μάθαμε μέσα από αυτό το παραμύθι και τη δράση.
Καταγράψαμε τις απαντήσεις των παιδιών.
Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Έλενα και την κυρία Ευγενία για την πραγματικά εξαιρετική δράση που υλοποίησαν στο νηπιαγωγείο μας, αγγίζοντας ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι η συμπερίληψη και η διαφορετικότητα μέσα από την τεχνική των 6 καπέλων σκέψης, με τρόπο κατανοητό για τους μαθητές/τριες μας, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον τους, ενώ ταυτόχρονα κατανόησαν με παιγνιώδη τρόπο την έννοια της συμπερίληψης!
Στα πλαίσια του προγράμματος “Μικροί φύλακες του νερού”, αναβιώσαμε ένα πανάρχαιο ελληνικό έθιμο.
Την Περπερούνα!
Η Πιρπιρούνα ή Περπερούνα ή Περπερού είναι ένα πανελλήνιο πανάρχαιο έθιμο που το κάνουν τα κορίτσια, όταν υπάρχει ανομβρία. Διαλέγουν ένα κοριτσάκι 8-10 ετών, συνήθως φτωχό ή ορφανό, και το στολίζουν με λουλούδια και πρασινάδα. Η πρασινάδα χρησιμεύει όπως λένε «για να πρασινίσει ο κάμπος σαν τη Πιρπιρού». Όλη η παρέα των κοριτσιών, με την Πιρπιρού στη μέση, φτάνει στα σπίτια και τραγουδά το τραγουδάκι της Περπερούνας.
Μόλις τελειώσει το τραγούδι, η νοικοκυρά κάθε σπιτιού βγαίνει έξω και χύνει πάνω στο κεφάλι του παιδιού νερό ευχόμενη: «Καλή βροχή να δώσει ο Θεός κι καλό μπερεκέτ(ι)». Έπειτα δίνει ένα νόμισμα στο κοριτσάκι ή ό,τι άλλο έχει για το καλό. Σε άλλους τόπους της πατρίδας μας το έθιμο της Πιρπιρούνας ή Περπερούνας είναι κάπως διαφορετικό. Στον Πόντο για παράδειγμα αντί για παιδί, για να μην το καταβρέχουν και κινδυνεύσει έτσι να κρυώσει, ντύνανε μια σκούπα. Έκαναν κάτι σαν σκιάχτρο και το γύριζαν από σπίτι σε σπίτι τραγουδώντας ένα άλλο τραγούδι. Οι νοικοκυρές περιέλουζαν αυτό το σκιάχτρο με νερό και φιλοδωρούσαν τα παιδιά που το κρατούσαν.
Η περπερούνα
Περπερούνα περπατεί
και το Θιο παρακαλεί
για να βρέξει μια βροχή
μια βροχή μια σιγανή
για να γέν’ τα στάρια μας
κι τα καλαμπόκια μας
μπάρις μπάρις τα νιρά
μπάρις μπάρις τα κρασιά
Δείτε πως αναβιώσαμε το έθιμο στο νηπιαγωγείο μας!
Με αφορμή την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε το παραμύθι της Ευγενίας Φακίνου, “Η Ντενεκεδούπολη”. Μιλήσαμε για τις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας.
Σήμερα για να κατανοήσουν καλύτερα οι μαθητές/τριες την έννοια της Δημοκρατίας, πραγματοποιήσαμε εκλογές στο νηπιαγωγείο. Υποψήφιοι ήταν, ποιοι άλλοι … οι ήρωες της Ντενεκεδούπολη.
Αρχικά τα παιδιά ετοίμασαν τις ταυτότητες τους και έγραψαν σε αυτές το όνομά τους. Στη συνέχεια ορίστηκαν δύο παιδιά εφορευτική επιτροπή, στους οποίους εξηγήσαμε τι πρέπει ακριβώς να κάνουν και έπαιξαν εξαιρετικά καλά το ρόλο τους.
Εξηγήσαμε τι είναι τα ψηφοδέλτια, η κάλπη, το παραβάν. Η εφορευτική επιτροπή σημείωνε τα ονόματα των ψηφοφόρων, αφού έβλεπε την ταυτότητα και έδινε το ψηφοδέλτιο. Η ψηφοφορία ήταν μυστική (ο φωτογράφος δεν έβλεπε, απλά αποτύπωνε τη στιγμή).
Στη συνέχεια ξεκίνησε η ψηφοφορία…
Τέλος έγινε η καταμέτρηση των ψήφων, παρουσία όλων των ψηφοφόρων.
Και νικήτρια βγήκε η Μηλίτσα, η αγαπημένη των παιδιών.
Η σημερινή μας δραστηριότητα έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν τη σημασία της επιλογής, της συνεργασίας και του σεβασμού στη γνώμη των άλλων. Οι μικροί μας ψηφοφόροι συμμετείχαν με ενθουσιασμό και υπευθυνότητα στη διαδικασία! Μέσα από το παιχνίδι της Ντενεκεδούπολης, βίωσαν στην πράξη τις αξίες της δημοκρατίας με έναν τρόπο χαρούμενο και κατανοητό.
Αυτές οι μικρές εμπειρίες είναι που χτίζουν τα πρώτα τους βήματα ως ενεργοί, σκεπτόμενοι πολίτες.
Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει για πρώτη φορά φέτος στη δράση των “Plastic Clever Schools”.
Τα “Plastic Clever Schools” είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για σχολεία που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση μαθητών και εκπαιδευτικών σχετικά με την πλαστική ρύπανση. Σκοπός του είναι να ενδυναμώσει τους μαθητές να αναλάβουν δράση, μειώνοντας τα πλαστικά απόβλητα εντός του σχολείου, στο σπίτι και στην κοινότητα, μέσω πρακτικών βημάτων που εστιάζουν στη μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση του πλαστικού. Το πρόγραμμα παρέχει εκπαιδευτικό υλικό και πόρους για τους εκπαιδευτικούς, ευθυγραμμισμένο με στόχους βιώσιμης ανάπτυξης, όπως η δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος.
Οι δράσεις μας ξεκίνησαν παρακολουθώντας βίντεο από τους υπεύθυνους του προγράμματος στην Ελλάδα και ειδικούς για το θέμα. Τα βίντεο αυτά ήταν αρκετά ώστε να μας προβληματίσουν και να μας ευαισθητοποιήσουν απέναντι στην πλαστική ρύπανση.
Στη συνέχεια αποφασίσαμε να βγούμε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας και στο κοντινό μας πάρκο για να τα καθαρίσουμε! Φορέσαμε όλοι γάντια μια χρήσης … και βγήκαμε έξω για την αποστολή μας!
Η δουλειά η οποία έκαναν οι μαθητές μας ήταν εξαιρετική! Ο αύλειος χώρος του νηπιαγωγείου και το πάρκο έγιναν πεντακάθαρα! Δεν έμεινε ούτε ένα σκουπιδάκι!
Όταν τελειώσαμε την καθαριότητα αποφασίσαμε να ρίξουμε τα γάντια μιας χρήσης στον κάδο ανακύκλωσης πλαστικών που βρίσκεται έξω από το νηπιαγωγείο μας, ώστε να πάνε για ανακύκλωση!
Την επόμενη μέρα έγινε η καταγραφή και η καταμέτρηση των πλαστικών που υπάρχουν στο νηπιαγωγείο μας.
Τα αποτελέσματα ήταν αποκαρδιωτικά…
Στο νηπιαγωγείο μας έχουμε πολλά αντικείμενα πλαστικά.
Ακολούθησε συζήτηση με τα παιδιά και προβληματιστήκαμε πολύ. Έπρεπε να ετοιμάσουμε ένα σχέδιο δράσης για τη μείωση των πλαστικών στο νηπιαγωγείο μας. Οι ιδέες των παιδιών ήταν πολλές και σημαντικές. Έτσι συντάξαμε το σχέδιο δράσης του νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το οποίο το επόμενο χρονικό διάστημα θα προσπαθήσουμε να μειώσουμε τη χρήση πλαστικών, όσο το δυνατόν περισσότερο.
Τέλος δημιουργήσαμε μια αφίσα με το σύνθημα μας, το οποίο είναι …
“ΜΕΙΩΝΩ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ, ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΓΑΠΩ”
Στο ολοήμερο τμήμα σκεφτήκαμε να τοποθετήσουμε πλαστικά καπάκια νερού στην εικόνα της Γη μας…
και ιδού το αποτέλεσμα…
Τελικά όμως αποφασίσαμε να μην τα κολλήσουμε στην αφίσα μας … γιατί τα καπάκια τα συγκεντρώνουμε για ένα πολύ καλό σκοπό!
Οι δράσεις θα συνεχιστούν! Η υπόσχεσή μας θα γίνει πράξη! Είναι ώρα να αναλάβουμε δράση!
Επιθυμούμε έναν πλανήτη καθαρό και μαθαίνουμε στους μαθητές/τριες μας να αγαπούν και να φροντίζουν τη Γη!
Πραγματοποιήθηκε η πρώτη διαδικτυακή συνάντηση εκπαιδευτικών στην οποία συζητήθηκαν θέματα για την οργάνωση του έργου.
Δημιουργήθηκαν οι ομάδες εργασίας και όλοι οι εταίροι πρότειναν δραστηριότητες για το έργο. Οι μικρές ομάδες ανά θεματική, αξιολόγησαν τις δραστηριότητες και αποφάσισαν ποιες θα υλοποιηθούν κατά τη διάρκεια του έργου. Έγινε καταμερισμός δραστηριοτήτων και το “ταξίδι” μας ξεκίνησε…
Αρχικά ζητήσαμε την γονική συναίνεση των γονέων των μαθητών μας…
… και δείξαμε στους μαθητές μας ένα βίντεο από την πλατφόρμα SaferInternet4kids | SaferInternet4kids για να συζητήσουμε τους βασικούς κανόνες του διαδικτύου
Παράλληλα όλοι οι εταίροι δημιουργήσαμε τους κανόνες Netiquette του έργου, σε μια συνεργατική αφίσα!
Παρουσίαση εκπαιδευτικών, σχολείων, πόλεων και χωρών.
Δημιουργήσαμε ένα συνεργατικό συννεφόλεξο με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών, όπου όλες οι συνεργαζόμενες χώρες έγραψαν τη λέξη “Γειά” στη γλώσσα τους!
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η προ-αξιολόγηση του έργου από τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς των μαθητών μας και αναμένουμε τα τελικά αποτελέσματα.
Έπειτα από όλα αυτά και αφού μπήκε πια ο Οκτώβριος λάβαμε ένα γράμμα στο νηπιαγωγείο μας και σε όλα τα συνεργαζόμενα νηπιαγωγεία, στο οποίο η σταλίτσα ενημέρωσε τους μαθητές ότι θα γίνουν φέτος οι “Μικροί φύλακες του νερού”. Παράλληλα τους ανέθεσε την πρώτη μας αποστολή, που δεν ήταν άλλη από το να δημιουργήσουμε όλοι οι εταίροι με τους μαθητές μας τη δική μας σταγόνα mascot.
Και φυσικά αμέσως πιάσαμε δουλειά! Δείτε πως δημιουργήσαμε τη δική μας σταγόνα mascot!
Στη συνέχεια όλοι οι μαθητές ψήφισαν την αγαπημένη τους mascot!
Η νικήτρια mascot είναι αυτή που δημιούργησαν οι φίλοι μας από την Ιταλία, οι μαθητές της κυρίας Florida.
Όμως πως θα φωνάζουμε τη σταγόνα μας;
Δεν πρέπει να έχει ένα όνομα;
Ακολούθησε ψηφοφορία για το όνομα της mascot. Τα τρία υποψήφια ονόματα ήταν Aqualino, Droppy και Splashy!
Και το όνομα αυτής…
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε το συνεργατικό λογότυπο του έργου μας!
Κάθε νηπιαγωγείο ανέλαβε ένα ή δύο γράμματα. Αφού οι μαθητές ζωγράφησαν ότι αυτοί επιθυμούσαν σχετικό με το πρόγραμμα, στη συνέχεια με ένα ψηφιακό εργαλείο δημιουργήσαμε ο καθένας το γράμμα που είχε αναλάβει!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή