ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ 1ο τμήμα –υπ. εκπ/κος: Όλγα Ιππέκη

1ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ



Λήψη αρχείου

 

 

 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Απο την εκθεση ζωγραφικης μας με θεμα ¨πλημμυρες¨

DSCN2416 DSCN2411 DSCN2412 DSCN2413 DSCN2414 DSCN2415

 

3ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Ενδιαφέρομαι κι ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη (κάνε πράξη τη συνεργασία και την προσφορά)

ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΤΙΤΛΟΣ: «Μαθαίνω ν’ αγαπώ τους ανθρώπους όλης της γης»

Τίτλος προγράμματος : «Νοιάζομαι και Δρω» . Ίδρυμα Λαμπάκη

Διάρκεια : Φεβρουάριος – Μάρτιος 2024

Αριθμός Εργαστηρίων: 5 εβδομαδιαία

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ 3Ο ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ



Λήψη αρχείου

– Η ΠΑΡΑΓΩΜΕΝΗ ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ



Λήψη αρχείου

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ –

Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία 

Θέμα: STE(A)Μ 

Τίτλος: «Μαθαίνω να σκέφτομαι και να δημιουργώ- ρομπότ ανακύκλωσης.

ΟΛΓΑ ΙΠΠΕΚΗ- ΤΖΑΝΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ

Βασικοί στόχοι: ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού & δημιουργία κατασκευών που θα αναδεικνύουν τις ιδιότητες των υλικών και δυνατότητες επαναχρησιμοποίησης τους.

Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες ( 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος

Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου

Δεξιότητες του 21ου αιώνα

Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα (4cs)

Δεξιότητες της τεχνολογίας της μηχανικής και της επιστήμης

Δεξιότητες της τεχνολογίας,

Ρομποτική,

Δεξιότητες του νου

Στρατηγική Σκέψη,

Πλάγια σκέψη,

Ρουτίνες σκέψης και αναστοχασμός,

Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές,

Δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1

  Προβολή φωτογραφιών με θέμα τη διαχείριση των απορριμμάτων και την ρύπανση του περιβάλλοντος και τη λύση της ανακύκλωσης. Το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων  στη γειτονιά που μένουν διαπιστώνοντας ότι σε αρκετά σημεία συναντούν πεταμένα σκουπίδια κάτω. ΑναγνωρίΖουν το σήμα της ανακύκλωσης και η συζήτηση να καταλήξει ότι επειδή κάποιοι άνθρωποι δεν προσέχουν το περιβάλλον και δεν ρίχνουν τα απορρίμματά τους στους κάδους, μπορούμε να φτιάξουμε ένα ρομπότ που να εντοπίζει τα ανακυκλώσιμα υλικά και να τα μεταφέρει στους κάδους ανακύκλωσης.

 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ  2 Διάκριση των υλικών που ανακυκλώνονται ή όχι.Διαχείριση των απορριμμάτων, συλλογή και ταξινόμησή τους

 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3. Γνωριμία με το ρομπότ Beebot

Ένα ρομπότ για τα απορρίμματα …το ρομπότ δεν μπορεί να κινείται ελεύθερα οπουδήποτε αρα κατασκευάζουμε την πίστα μας

 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ  4. Κατασκευές με επαναχρησιμοποίηση υλικών-Οι μαθητές με τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και συσκευασιών κατασκευάζουν κτήρια που θα χρησιμοποιηθούν στη διαμόρφωση της πόλης μέσα στην οποία θα κινείται το ρομπότ. 

  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5. Οι μαθητές μαθαίνουν να δίνουν οδηγίες και να ακολουθούν οδηγίες βήμα βήμα.Η δραστηριότητα αυτή έχει μεγάλη σημασία γιατί οι μαθητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να ασκηθούν στο να δίνουν οδηγίες, να χρησιμοποιούν σωστά τον κατευθυντικό λόγο .

 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6. Προγραμματισμός του ρομπότ Beebot. Συλλογή και απόθεση ανακυκλώσιμων υλικών. Οι μαθητές/τριες ανακαλούν τις γνώσεις που έχουν για τα ανακυκλώσιμα υλικά. Σχεδιάζουν την πόλη τους και τοποθετούν πάνω στην πίστα τα κτήρια και τις εικόνες από τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα . Αρχίζουν να προγραμματίζουν το ρομπότ και να το οδηγούν σε συγκεκριμένες θέσεις με εντολές που θα του δώσουν

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7. Αποτίμηση του προγράμματος Οι μαθητές σε φύλλα εργασίας καταγράφουν τις απόψεις τους  και  τι θαβάλει ο καθένας/καθεμιά ξεχωριστά στον ατομικό του φάκελο.

πατήστε το παρακατω συνδεσμο

https://photos.google.com/share/AF1QipN3a-IhXZpDXeuztzhlz4o5_42c1UgEOayAgcGIrRN7V6lYEPCO9xYJoSePdaeCYA/photo/AF1QipNjdz-io-LRgoRQumN7tx0fZC-XFvvs5GKwfxmc?key=ZEhuZkp0YVFnR2VWdXZjTldPSDFTZDV4cng5YnRB