Εργαστηριο Δεξιοτήτων – Μνημεία του κόσμου
Το προηγούμενο διάστημα στο Νηπιαγωγείο μας υλοποιήσαμε το εργαστήριο δεξιοτήτων “Μνημεία του κόσμου”. Το συγκεκριμένο εργαστήριο δεξιοτήτων ανήκει στον 4ο θεματικό κύκλό : Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία και ειδικότερα έχουμε επιλέξει σαν θεμα την ενότητα STEAM.
Πριν ξεκινήσουμε τις επισκέψεις μας σε διάφορα μνημεία του κόσμου φυσικά προετοιμαστήκαμε για το μεγάλο ταξίδι. Φτιάξαμε διαβατήρια, βαλίτσες με τα απαραίτητα και επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο!
Φυσικά στο ταξίδι με το αεροπλάνο οι αεροσυνοδοί μας πρόσφεραν κέρασμα!
Εργαστήριο Δέυτερο
Προορισμός Αθήνα – Επισκεπτόμαστε την Ακρόπολη
Περιήγηση στην γωνιά της ακρόπολης, εικονική επίοσκεψη στον χώρο της ακρόπολης μέσα από σχετικό βίντεο.
Ζωγραφίζουμε την ακρόπολη.
Χρησιμοποιώντας χάρακα κάνουμε ευθείες γραμμες και στη συνέχεια φτιάχνουμε κυλίνδους για να κατασκευάσουμε κίονες . Στην συνέχεια στήσαμε τους κίονες και ξεκινήσαμε να κατασκευάζουμε τον δικό μας Παρθενώνα. Ζωγραφίσαμε τις σκηνές στις ζωοφόρους και τοποθετήσαμε μέσα το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Θεάς Αθηνάς!
Εργαστήριο Τρίτο
Προορισμός Λονδίνο – επισκεπτομαστε το Μπιγκ Μπεν
Εντοπίσαμε το Λονδίνο στον χάρτη και μέσα από εικόνες και σχετικά βίντεο ξεναγηθηκαμε στην πόλη αλλά και στην γωνιά της Αγγλίας στο Νηπιαγωγείο μας! Στην συνέχεια επισκεφτήκαμε εικονικά το BigBen και προσπαθησαμε να το φτιάξουμε με διάφορους τρόπους. Με ζωγραφική, τρισδιάστατες κατακευες με διαφόρων τύπων τουβλάκια αλλά και με μία μεγάλη ομαδική κατασκευη.
Εργαστήριο τέταρτο
Προορισμός Παρίσι – Επισκεπτόμαστε τον πύργο του Άιφελ
Πύργος του Άιφελ κολάζ με χαρτί γκοφρέ και κατασκέυη με τουβλάκια
Ψηφιακή ξενάγηση στο παρίσι – περιήγηση στην γωνιά του Παρισιού στο Νηπιαγωγείο.
Οι αναμνήσεις μας από το ταξίδι στην Γαλλία
Κατασκευή πύργος του Αίφελ με γκοφρέτες και παρασκευή royal icing για το κόλλημα και το στήσιμο!
Εργαστήριο πέμπτο
Προορισμός Ιταλία – Επισκεπτόμαστε τον πύργο της Πίζας
Ζωγραφίζουμε και κολλάμε τον πύργο της πίζας!

Γέρνουμε σαν τον πύργο της πίζας
Science- Επιστήμη
Πείραμα της βαρύτητας με αφορμή το θρυλικό πείραμα της βαρύτητας από τον Πύργο της Πίζας από τον Γαλιλαίο
Σύμφωνα με τον μύθο ο Γαλιλαίος, αφήνοντας να πέσουν ελεύθερα διάφορα σώματα από τον Πύργο της Πίζας, απέδειξε πειραματικά ότι σώματα με διαφορετικές μάζες πέφτουν με την ίδια επιτάχυνση: «κάθε σώμα που αφήνεται να πέσει υπό την επίδραση του βάρους του αποκτά ίδια σταθερή επιτάχυνση, ανεξάρτητα της μάζας του, και σε κάθε στιγμή η απόσταση που διανύει είναι ανάλογη του τετραγώνου του παρελθόντος χρόνου».
Ξεκινάμε το πείραμα κ κάνουμε υποθέσεις
Κρατάμε δυο διαφορετικές μπάλες στα χέρια μας
Μια χάρτινη και μια από συμπαγές πλαστικό
Ποια θα πέσει πρώτη στο έδαφος πρώτη;;;
Ομαδική κατασκευή: πύργος της πίζας από χάρτινα ποτηράκια
Αναμνήσεις από ένα περιπετειώδες ταξίδι στην Πίζα!
Εργαστήριο έκτο: Προορισμός Αίγυπτος – επισκεπτόμαστε τις πυραμίδες
Κατασκευή πυραμίδες από καλαμάκια και πλαστελίνη!
Κατασκεύη πυραμίδων από αυγοθήκες!
Τα παιδιά σχηματίζουν πυραμίδες με τα σώματα τους.
Εντοπιζουμε την Αίγυπτο στην Υδρόγειο σφαίρα , συζητάμε για αυτήν την χώρα και βλέποπυμε σχετικές εικόνες.
Είδαμε ιερογλυφική γραφή και γράψαμε και τις δικές μας ιστορίες στα ιερογλυφικά!
Συμπληρώσαμε τις βαλίτσες και τα διβατήρια μας μας με αναμνηστικά αυτοκόλλητα από όλους τους προορισμούς!
Παράλληλα με τις επισκέψεις μας στα σπουδαία μνημεία κάναμε διάφορες γλωσσικές,μαθηματικές και άλλες δραστηριότητες. Παρακάτω θα δείτε κάποιες από αυτές!
Το γράμμα Μμ του Μνημείου!
Το γράμμα Ββ της βρετανίας!
Το γράμμα Κκ του Κολοσαίου!
Αντιστοίχιση μνημείων με τις σημαίες των χωρών που επισκεφτήκαμε.
Παιχνίδι αντιστοίχισης με κάρτες τρισδιάστατα μνημεία.
Παζλ με τρισδιάστατα στοιχεία- Μνημεία του κόσμου
Ρομποτικη: Το Beebot το μελισσάκι επισκέπτεται διάφορα μνημεία!
φύλλο αξιολόγησης του εργαστηρίου
Εικόνες από τα ταξίδια μας!
Αυτονομία και οργάνωση στην προσχολική ηλικία.
Τις ευχαριστούμε πολύ για τις στοχευμένες παρουσιάσεις τους, οι οποίες ήταν το έναυσμα για συζήτηση, προβληματισμό αλλά κ ευκαιρία να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να αυτονομηθούν μεσω της οργανωσης του χώρου , του χρόνου κ της σκέψης τους!
Θεατρική παράσταση “Μια αποκριά μια ιστορία”!
Την Τρίτη 27/2/2023 είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσοιυμε μια υπέροχη διαδραστική παρασταση με αφορμή τις Απόκριες, στο Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Χίου.
Ευχαριστούμε πολύ το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) για την οργάνωση της παράστασης «Μια Αποκριά, μια Ιστορία»!!!
Η ομάδα θεάτρου Ανεμόμυλοι – Ομάδα Θεάτρου μας «ταξίδεψε»σε σημαντικούς σταθμούς της μαγικής ιστορίας της Αποκριάς. Μέσα από θεατρικό παιχνίδι, αυτοσχεδιασμούς, μεταμφιέσεις και μουσική, τα παιδιά γνώρισαν έθιμα και συνήθειες που συνδέονται με τις Απόκριες.
Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το Σχ.Έτος 2024-2025
Ενημέρωση για τις εγγραφές στο 6ο Νηπιαγωγείο Χίου
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές νηπίων-προνηπίων για το σχ. έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 1-20 Μαρτίου 2024.
Φέτος εγγράφονται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τα παιδιά που είναι γεννημένα το 2020.
Οι εγγραφές θα γίνονται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
από τους Γονείς και Κηδεμόνες του παιδιού με τους κωδικούς του taxisnet.
Για την εγκύκλιο των εγγραφών, με αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο εγγραφής και τα απαραίτητα δικαιολογητικά πατήστε ΕΔΩ (Θα τα βρείτε στις σελ. 3-4 του εγγράφου που επισυνάπτεται και συγκεκριμένα στην παράγραφο Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ )
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας:
Καθημερινά στο τηλέφωνο 2271020666 (9.00-13.00)
ή στο email του Νηπιαγωγείου 6nipchi@sch.gr
Η προσκόμιση των δικαιολογητικών για την εγγραφή του παιδιού σας θα γίνεται κατόπιν ραντεβού (12.00 – 13.30).
Παράσταση «Οι Δροσουλίτες» από το Κουκλοθέατρο Κρήτης
Σχέδιο δράσης σχολικής μονάδας: 1η συνάντηση: Γονεικό άγχος τα πώς και τα γιατί;
Χειμώνας
Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων όλα τα παιδιά είχαν να πουν αρκετά νέα για το πως πέρασαν, για τα δώρα που πήραν από τον Άγιο Βασίλη, για ταξίδια και εκδρομές που κάναν, για ανθρώπους που συνάντησαν και άλλα πολλά! Εφόσον, είπαμε όλοι τα νέα μας ξεκινήσαμε με κέφι και χαρά τα ωραία μας παιχνίδια!
Αρχικά υποδεχθήκαμε το 2024! Βάλαμε τους αριθμούς στη σωστή σειρά, παίξαμε κινητικά παιχνίδια πηδώντας στους σωστούς αριθμούς που συμπληρώνουν το 2024! Κάναμε ένα καπελάκι για το νέο έτος! Και στολίσαμε το 2024 με την τεχνική του κολλάζ!
Επίσης, με το νέο έτος αποφάσισε επιτέλους να έρθει και ο Χειμώνας! Η θερμοκρασία έπεσε, οι βροχές ήρθαν, χιόνια έπεσαν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και όλα αυτά μας δώσαν αφορμή ώστε τα παιδιά να εκφράσουν τις εμπειρίες και τις απορίες τους τις οποίες αξιοποιήσαμε στις δραστηριότητες μας.
Μάθαμε το τραγούδι του Χειμώνα: “Α, α, α αρχίζει η παγωνιά”, μιλήσαμε για τις 5 φωνές Α, Ε, Ι, Ο, ΟΥ και κάναμε σχετικές δραστηριότητες. Τα παιδιά χόρευαν και όταν σταματούσε η μουσική έπρεπε να βρουν μια καρτέλα με μια φωνούλα και να την ταιριάξουν με την αντίστοιχη καρτέλα που έχει ένα άλλο παιδί (σύνδεση κεφαλαία-πεζά). Στη συνέχεια όταν ακούγαμε το τραγούδι σε κάθε στροφή έπρεπε να σηκωθούν τα αντίστοιχα παιδιά. Τέλος, τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες ζωγράφισαν από μία στροφή και έτσι εικονογραφήσαμε το τραγούδι!
Μιλήσαμε για τους μήνες του Χειμώνα και φυσικά εστιάσαμε στον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ. Βρήκαμε λέξεις από το κάθε γράμμα του μήνα και βρήκαμε ευκαιρία να ασχοληθούμε με το Ι,ι του Ιανουαρίου!
Διαβάσαμε παραμύθια με τα χαρακτηριστικά της εποχής!
Γίναμε ντετέκτιβ της τέχνης και ψάξαμε τα κλεμμένα κομμάτια από τους πίνακες ζωγραφικής! Αφού τα εντοπίσαμε τα επιστρέψαμε στη θέση τους. Στη συνέχεια το κάθε παιδί με μια χιονονιφάδα δήλωσε ποιο πίνακα θα αγόραζε και έτσι βρήκαμε ποιος πίνακας έχει την μεγαλύτερη αξία στην τάξη μας!
Και επειδή μας αρέσει η τέχνη άλλη μέρα ταυτίσαμε ποιήματα με πίνακες ζωγραφικής.
Κάναμε διάφορα πειράματα πήξης και τήξης.
Συγκρίναμε ποιο παγάκι έλιωσε πιο γρήγορα. Αυτό που ήταν σε θερμοκρασία δωματίου ή αυτό που ήταν πάνω στο καλοριφέρ;
Παρακολουθήσαμε βίντεο “Ο χιονάνθρωπος που λιώνει”
Και βάλαμε σε χρονική σειρά τη διαδικασία που λιώνει ο χιονάνθρωπος.
Μετρήσαμε 4 χιονονιφάδες και ασχοληθήκαμε με το 4…
Το κάθε παιδί έκανε 4 στροφές γύρω από τον εαυτό του και στη συνέχεια έπρεπε να βρει τη σωστή θέση για την καροτο-μύτη!!
Μιας και στη Χίο δεν μας έκανε το χατίρι ο καιρός να χιονίσει βρήκαμε άλλους τρόπους να φέρουμε το χιόνι στο σχολείο μας!!!
Κάναμε χιονόμπαλες από χαρτιά Α 4 και παίξαμε χιονοπόλεμο χωρισμένοι σε ομάδες. Στη συνέχεια καταμετρήσαμε ποια ομάδα έριξε περισσότερες χιονόμπαλες και φτιάξαμε και έναν χιονάνθρωπο!
Δημιουργήσαμε χιόνι με μαγειρική σόδα και μαλακτική κρέμα μαλλιών ώστε να έχουν τα ζωάκια μας ένα περιβάλλον που τους ταιριάζει. Βέβαια έπρεπε τα παιδιά να εντοπίσουν τα πολικά ζώα από τη γωνία με τα ζωάκια!
Παίξαμε bowling με χιονάνθρωπους και για να βρούμε το νικητή προσθέσαμε τους πόντους των δύο γύρων.
Δημιουργήσαμε σύνθετες λέξεις με το χιόνι.
Τα ρούχα του Χειμώνα
Μιλήσαμε για τα ρούχα του Χειμώνα και κάναμε σχετικές δραστηριότητες:
Τα παιδιά ένωναν τις σχετικές εικόνες και συμπληρωνόταν η αντίστοιχη λέξη.
Κάναμε τη μπουγάδα με τα χειμωνιάτικα ρούχα. Χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε ομάδα έπρεπε να απλώσει τα ρούχα στη σωστή θέση. Ποια ομάδα θα τα άπλωνε και γρήγορα και σωστά;
Κάναμε σκούφους ακολουθώντας το μοτίβο:
Φτιάξαμε γάντια χρησιμοποιώντας άσπρη κηρομπογιά και νερομπογιές. Ενώ τα σχέδια ήταν αόρατα αποκαλύφθηκαν όταν βάλαμε από πάνω τη νερομπογιά.
Διαβάσαμε το ουκρανικό παραμύθι “Το μαγικό γάντι” και κάναμε σχετικές δραστηριότες: Τα παιδιά αναδιηγήθηκαν την ιστορία βάζοντας τα ζώα στη σωστή χρονική σειρά, δίνοντας έμφαση στην αριθμητική ακολουθία 1ος, 2ος, 3ος κοκ., παίξαμε παιχνίδι ταύτισης λέξεων κεφαλαία-πεζά και αναγνώρισης λέξεων, ενώνοντας την εικόνα του κάθε ζώου με την αντίστοιχη λέξη. Στο τέλος το κάθε παιδί ζωγράφισε το γάντι με τα ζωάκια και βρήκαμε ευκαιρία να ασχοληθούμε και με το “Γ,γ”
Πολικά ζώα
Με ευκαιρία τη συζήτηση για τo κρύο και το χιόνι αναφερθήκαμε στα πολικά ζώα που ζουν σε αυτές τις συνθήκες. Εντοπίσαμε στην υδρόγειο σφαίρα που είναι ο Βόρειος και Νότιος πόλος ή αλλιώς Αρκτική και Ανταρκτική και ξεκινήσαμε τα παιχνίδια!
Αφού πρώτα παρατηρήσαμε σχετικό εποπτικό υλικό και αντίστοιχο εκπαιδευτικό βίντεο βάλαμε τα ζώα στο σπίτι τους! Έχοντας βοήθεια και τους πίνακες αναφοράς!
Μάθαμε το τραγούδι: “Τα ζώα των πάγων” παραλλαγή του τραγουδιού “Α, α, α αρχίζει η παγωνιά” και το δραματοποιήσαμε κάνοντας τις αντίστοιχες κινήσεις.
Παίξαμε bingo με τα πολικά ζώα..
Διάφορα παιχνίδια στον υπολογιστή..
και διάφορα επιτραπέζια παιχνίδια..
Στη συνέχεια είπαμε να ασχοληθούμε πιο συγκεκριμένα με τους πιγκουίνους! Παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο, ρωτήσαμε τα παιδιά να μας πουν τι τους έκανε εντύπωση, μάθαμε πληροφορίες για τον κύκλο ζωής των πιγκουίνων, χορέψαμε μουσικοκινητικό τραγούδι και κάναμε τους δικούς μας πιγκουίνους με την τεχνική του κατευθυνόμενου σχεδίου! Κατευθυνόμενο σχέδιο αλλά τόσο διαφορετικά τα πιγκουινάκια μας!!
Επιπλέον, μιλήσαμε για τις πολικές αρκούδες!! Είδαμε σχετικό βίντεο με πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες και μετά παίξαμε παιχνίδι ερωτήσεων στον υπολογιστή! Με κάθε σωστή απάντηση μαζεύαμε πόντους! Και επειδή είμαστε φοβερή ομάδα τα πήγαμε περίφημα!
Βρήκαμε ευκαιρία να μετρήσουμε το ύψος μας με ένα όχι και τόσο συμβατικό τρόπο..
Γνωρίσαμε τη Σκωτσέζα ζωγράφο Lucy Campbell που έχει ζωγραφίσει αρκετούς πίνακες με την πολική αρκούδα. Τα παιδιά παρατήρησαν τους πίνακες, τους περιέγραψαν, έδωσαν σε κάθε πίνακα ένα δικό τους τίτλο ενώ στη συνέχεια άκουσαν την ονομασία που είχε δώσει η ίδια η ζωγράφος στον πίνακα. Στη συνέχεια τα παιδιά ψήφισαν τον αγαπημένο τους πίνακα και παίξαμε και ένα παιχνίδι μνήμης.
Και φυσικά φτιάξαμε και μερικές πολικές αρκουδίτσες!
Ζώα σε χειμερία νάρκη
Μετά από τόση συζήτηση για τα πολικά ζώα προβληματιστήκαμε και για τα ζώα που είναι και πιο κοντά μας.. Αρέσει σε όλα τα ζώα το κρύο; Το αντέχουν; Κάπως έτσι ξεκίνησε ο προβληματισμός μας και μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Διαβάσαμε το παραμύθι: “Ξενοδοχείο: Η Χειμερία Νάρκη” και παίξαμε παιχνίδια ταύτισης λέξεων και αριθμών. Ο Ξενοδόχος μπέρδεψε τα κλειδιά και τις πόρτες των δωματίων που είναι το κάθε ζώο. Τα παιδιά καλούνται να βοηθήσουν τον Ξενοδόχο να βάλουν σωστά τις πόρτες και τα κλειδιά ώστε όταν έρθει η ώρα να ξυπνήσουν να μπορέσουν να ξεκλειδώσουν. Στη συνέχεια το κάθε παιδί έκανε το δικό του ξενοδοχείο ζώων.
Παρατηρήσαμε οπτικό υλικό με ζώα που είναι στις φωλιές τους και έχουν πέσει σε χειμερία νάρκη. Περιγράψαμε τις εικόνες και στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδια ταύτισης λέξεων. Αρχικά, τα παιδιά έπρεπε να ενώσουν τις καρτέλες με τα ονόματα των ζώων κεφαλαία-πεζά. Ενώ μετά, έπρεπε να αναγνωρίσουν τις λέξεις και να τις ενώσουν με το αντίστοιχο ζώο.. Μετά δημιουργήσαμε τη δική μας φωλιά της χειμερίας νάρκης! Τα παιδιά ομαδοποιήσαν τα ζώα, τα βάλαν να είναι μαζί και στο τέλος φτιάξαν τις πινακίδες με τα ονόματά τους, είτε αντιγράφωντας από πίνακα αναφοράς είτε με ελεύθερη γραφή.
Δεν χάσαμε ευκαιρία να κάνουμε ένα ακόμη γραμματάκι… Με αφορμή τα γλυκά σκατζοχοιράκια σχηματίσαμε το Σ,σ,ς με διάφορους τρόπους, βρήκαμε λέξεις που ξεκινούν από Σ,σ και τέλος κάναμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Γίναμε χελωνίτσες και παίξαμε παιχνίδι ισορροπίας και συγκέντρωσης. Ποιος θα καταφέρει να φτάσει στο τέλος της διαδρομής χωρίς να ρίξει το καβούκι του!
Οι Τρεις Ιεράρχες
Στις 30 Ιανουαρίου, κάθε χρόνο, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών. Η γιορτή τους είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητών. Στο Νηπιαγωγείο μας, για να τους τιμήσουμε, μάθαμε τα ονόματά τους, αναφερθήκαμε στη ζωή τους, στην προσφορά τους στα γράμματα, είδαμε εικόνες, μάθαμε μια προσευχούλα και φτιάξαμε και μια κατασκευούλα, για να την πάρουμε μαζί μας στο σπίτι!
Επίσης, παίξαμε και ένα παιχνίδι σχετικό με τα γράμματα.. Χωρίστηκαν τα παιδιά σε τρεις ομάδες και η κάθε ομάδα έπρεπε να βρει λέξεις από το αρχικό του ονόματος του κάθε αγίου Β, Γ, Ι.
Φεβρουάριος
Καλωσορίσαμε τον Φεβρουάριο, τον τελευταίο μήνα του Χειμώνα με ένα ωραίο τραγουδάκι που του ταιριάζει. Τα παιδιά μάθαν τα λόγια χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο εικονόλεξο!
Στη συνέχεια διαβάσαμε το Μύθο του Φλεβάρη, τον δραματοποιήσαμε και τον ζωγραφίσαμε!
Κοπη βασιλόπιτας για καλή και τυχερή χρονια!
Τα Χριστούγεννα της προσφοράς! (Εργαστήριο Δεξιοτήτων από την ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνικη ευθύνη)
Φέτος στο Νηπιαγωγείο μας προσεγγίσαμε την θεματική των Χριστουγέννων με έναν διαφορετικό τρόπο. Μέσα από το εργαστήριο δεξιοτήτων “Τα Χριστούγγενα της προσφοράς” εστιάσαμε στην αξία της προσφοράς και του εθελοντισμού και παροτρύναμε τα παιδιά να βρουν τρόπους να προσφέρουν χαρά σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν και συμμετείχαν με προθυμία στις δράσεις του εργαστρηρίου.
Ενδεικτικά οι δράσεις του εργαστηρίου μας ήταν οι εξής:
1. Κατασκευή χριστουγεννιάτικων ευχετήριων καρτών για να προσφερθούν σε ασθενείς του νοσοκομείου της περιοχής μας.
2. Συμμετοχή στον δημιουργικό διαγωνισμό του Make a wish το Αστέρι της ευχής με την κατασκευή αφίσας.
3. Με την πολύτιμη βοήθεια των γονέων και κηδεμόνων των μικρών μας μαθητών συλλέξαμε είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας για την Στέγη υποστηριζόμενης διαβίωσης της ΕΓΑΝΥ( Εταιρεία Γονέων Ατόμων Νοητικά Υστερούντων )που εδρεύει στο Νεχώρι της Χίου. Στην συνέχεια επισκέφτηκαν το Νηπιαγωγείο μας εκπρόσωποι της Στέγης οι οποίοι μίλησαν τα παιδιά για το έργο τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν και παρέλαβαν τα προιόντα που συλλέξαμε
4. Ανάγνωση του παραμυθιού Ενα δώρο για τον καθένα που μιλάει για την αξία της προσφοράς και ποικίλες δραστηριότητες βασισμένες στο παραμύθι.
5. Ομαδική κατασκευή παπλώματος για την θεατρική παράσταση μας φτιαγμένο από χρώματα φαντασία και λέξεις που σχετίζονται με την αγάπη, την προσφορά και την αλληλεγύη.
6.Χριστουγεννιάτικη παράσταση “Το δώρο της παπλωματούς” ένα κλασικό διαχρονικό παραμύθι που μιλάει για την αξία της προσφοράς.
Παράλληλα με τις δράσεις του εργαστηρίου δεξιοτήτων κάναμε φυσικά πολλές χριστπουγεννιάτικες κατασκευές, παίξαμε χριστουγεννιάτικα παιχνίδια και τραγουδήσαμε κάλαντα .
Βήμα βήμα ζωγραφίζουμε τον Ρούντολφ!
Ταξινομούμε χριστουγεννιάτικες μπάλες με κριτήριο το σχήμα, το μέγεθος και το χρώμα! Στην συνέχεια με τις μπάλες φτιάξαμε ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο.

κατασκευή Χριστουγεννιάτικων καρτών
Ομαδική σύνθεση χριστουγεννιάτικου δέντρου απο μικρότερα χριστουγεννιάτικα δέντρα και κατασκευή μπότας του Αη – Βασίλη!
Γιορτινή γιρλάντα!
Το γράμμα Δ του Δώρου!
Διάφορα Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια!
τραγουδάμε κια χορέυουμε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια!

















































































































































































































































