ETwinning project 2024-25

etwinning

Στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning Cultural Atlas: Worldwide Discoveries δημιουργήθηκαν, μαζί με τα παιδιά, τέσσερα βιβλία με διαφορετικά θέματα, ώστε τα παιδιά να ταξιδέψουν ψηφιακά και να γνωρίσουν τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, το κάθε σχολείο συμμετείχε σε μόνο θέμα.

Η δική μας ιστορία είναι στο πρώτο βιβλίο: “Διάσημα πιάτα”

Τα βιβλία αφορούν:

1. Διάσημα πιάτα


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

2. Διάσημα τουριστικά αξιοθέατα

3. Διάσημοι αθλητές

4. Διάσημοι εξερευνητές

 

“Θα ΄ρθω να σε βρω το Πάσχα”

Ένα βιωματικό, θεατρικό παιχνίδι για τα   πασχαλινά έθιμα της Μεγαλοβδομάδας έλαβε χώρα στο Νηπιαγωγείο μας!

H κυρία Μαρία Λαγουδάκη είναι ένα λαγουδάκι που για πολλά χρόνια βρίσκεται σε μια ξεχασμένη πασχαλινή αφίσα  στον τοίχο ενός παιδικού δωματίου. Φέτος όμως αποφασίζει με ένα μαγικό τρόπο να εγκαταλείψει τον τοίχο και την αφίσα και να βγει στον κόσμο! Πρώτο της μέλημα είναι να ‘ρθει να βρει τους μικρούς της φίλους και παρέα να ψάξουν για τα πασχαλινά έθιμα που γίνονται την μεγαλοβδομάδα σε διάφορα χωριά, πόλεις και νησιά!

Ξεκινώντας από το Σάββατο του Λαζάρου, ψάλλουμε τα κάλαντα του Λαζάρου και συνεχίζουμε στη Μεγαλοβδομάδα , φτιάχνοντας τσουρέκια και βάφοντας αυγά! Στολίζουμε τον επιτάφιο της Μ. Παρασκευής κι ετοιμάζουμε λαμπάδες για να υποδεχτούμε το Άγιο Φως! Από τα πασχαλινά έθιμα δεν λείπουν οι Μπότηδες της Κέρκυρας , το ομοίωμα του Ιούδα που καίνε σε πολλά μέρη της Ελλάδος και η μαγειρίτσα!

2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Η γιορτή αυτή καθιερώθηκε το 1966 από την Ι.Β.Β.Υ. -τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα-  με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο.

Screenshot 2

 

Η γιορτή του παιδικού βιβλίου έγινε αφορμή να γνωρίσουμε σημαντικούς παραμυθάδες, παλιούς αλλά και σύγχρονους και να “ταξιδέψουμε” μέσα από ιστορίες τους. Συζητήσαμε για την αξία, για την προσφορά του βιβλίου.

Συζητήσαμε, πως φτιάχνεται ένα βιβλίο και γνωρίσαμε τους συντελεστές του. Συζητήσαμε για τη δομή και τα στοιχεία που έχει μια ιστορία και έπειτα, είπαμε να γίνουμε και εμείς παραμυθάδες και να φτιάξουμε το δικό μας βιβλίο!

Ένας μικρός μαθητής μας είπε ότι όλα τα παιδικά βιβλία ξεκινούν με “Μια φορά και έναν καιρό ήταν…”, έτσι ξεκινάει και η δική μας ιστορία.

Το  βιβλίο γράφτηκε  και εικονογραφήθηκε εξ ολοκλήρου από τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας.

 

Τέλος, φτιάξαμε τους σελιδοδείκτες μας

eikona Viber 2025 04 05 16 16 05 778 eikona Viber 2025 04 05 16 16 05 439

(Ιδέα από Pinterest)

ETwinning project 2024-25

etwinning

Στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning Cultural Atlas: Worldwide Discoveries “επισκεφτήκαμε” πολλές χώρες. Οι φίλοι μας από την Τουρκία, μας έφτιαξαν μία μικρή παρουσίαση με τα ιστορικά μέρη 11 χωρών που τους έκαναν περισσότερο εντύπωση. Στο τέλος υπάρχει και ένα μικρό παιχνίδι!

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο!

https://scratch.mit.edu/projects/1146001111

Ζήτω η 25η Μαρτίου

Screenshot 1

Η 25η Μαρτίου είναι διπλή γιορτή, θρησκευτική και εθνική. Η εκκλησία μας γιορτάζει τον Ευαγγελισμό της Παναγίας και η Πατρίδα μας, η Ελλάδα, την έναρξη της επανάστασης τους 1821!

Αναπαράσταση του “κρυφού σχολειού”!

Τα παιδιά απαγγέλλουν τα ποιήματά τους!

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SaferInternet4Kids) 2025

Λάβαμε την πιστοποίηση για την υποστήριξη του νηπιαγωγείου μας στη δράση του SaferInternet4Kids.gr για την ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

saferintenet4kids

Δείτε τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SaferInternet4Kids) 2025

 

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025 – 2026 ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ 5/3/2025 ΕΩΣ 24/3/2025.

 Εγγραφές μετά τις 24 Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ  2021

Οι εγγραφές μαθητών/τριών στα συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία πραγματοποιούνται σύμφωνα με την παράγραφο 13 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109). Κατά τις εγγραφές των μαθητών/τριών τα συστεγαζόμενα σχολεία θεωρούνται ως ένα σχολείο.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109). 

Η υποβολή των αιτήσεων-Υπεύθυνων Δηλώσεων εγγραφών της περ. α της παρ. 4 μπορεί να γίνεται και με ηλεκτρονικά μέσα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην διάταξη 4Α του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).

Συγκεκριμένα οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025 – 2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025 – 2026, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

Από το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου 1566/1985 (Α 167), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 34 του ν. 4704/2020 (Α 133) η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  2. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχήςστο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται απο το Νηπιαγωγείο).

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.) Ατομικό-Δελτίο-Υγείας-Μαθητή

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

 

Σημειώνεται ότι για τα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Τηλέφωνο Νηπιαγωγείου:  2821088080

Email: mail@6nip-chanion.chan.sch.gr

Όρια Σχολικής Μονάδας

Ακτή Κανάρη – Ακτή Παπανικολή – Περγάμου (ζυγοί αριθμοί) – Σελίνου –
Κουστογεράκου – Κισάμου – Βάσσου – Σελίνου – Αγίου Κωνσταντίνου – Πατρ.
Ιωαννικείου – Πατρ. Αθανασίου – Ακτή Κανάρη.

“Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας Μικρός που ήταν πολύ Μεγάλος” Οικία-Μουσείο Βενιζέλου (Χαλέπα).

Screenshot 1 1

Στο πλαίσιο ενασχόλησης μας με τα συναισθήματα πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στην Οικία-Μουσείο του Ελευθέριου Βενιζέλου, το οποίο βρίσκεται στην Χαλέπα Χανίων. Εκεί, με ξεναγό την κα Ρία Μαρκουλάκη συμμετείχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης με τίτλο «Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας μικρός που ήταν πολύ μεγάλος …».

εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 53 304 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 53 274 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 53 246 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 53 196 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 53 149 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 908 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 878 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 847 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 817 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 764 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 731

εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 677 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 703

Μέσα από ένα παραμύθι, τα παιδιά ταξίδεψαν στον χρόνο, έκαναν βόλτα στην ιστορική συνοικία της Χαλέπας, με μία διαφορετική προσέγγιση ποιυ ενεργοποιεί τα συναισθήματα!

Η δράση έκλεισε με ένα παιχνίδι μνήμης και με τη διατύπωση των εντυπώσεών τους από όσα έμαθαν για τη ζωή του σπουδαίου αυτού πολιτικού.

εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 649

Επιστρέφοντας στο νηπιαγωγείο, ανοίξαμε τα δώρα που μας έδωσαν στο μουσείο

εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 621

Αρχικά ανοίξαμε το γράμμα της σοφής χελώνας που ζει στον κήπο του Μουσείου και το συζητήσαμε.

εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 585

Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε τα φυλλάδιο που μας έδωσαν και κάναμε το φύλλο εργασίας. Τα παιδιά αποτύπωσαν ένα συναίσθημά τους αιτιολογώντας πότε ένιωσαν έτσι, και αντίστοιχα έκαναν το ίδιο και για τον Ελευθέριο Βενιζέλο.

εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 256 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 320 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 361 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 409 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 465 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 496 εικόνα Viber 2025 02 24 14 45 52 543

Tα έθιμα της Αποκριάς!

Ένα βιωματικό, θεατρικό παιχνίδι έλαβε χώρα στο Νηπιαγωγείο μας! Μια βόλτα με μεταμφιέσεις, χορό και πολλά γέλια! Απο την Κρήτη με τους αρκουδιάρηδες, στη Νάξο με τους κορδελάτους και τους κουδουνάτους! Στου Κουτρούλη το γάμο κάπου στην Πελοπόννησο και στα αλευρομουτζουρώματα στο Γαλαξίδι ! Ανάψαμε τους φανούς στην Κοζάνη και το τέλος του ταξιδιού μας
βρήκε στη Νάουσα σε ξέφρενο χορό με τον γενίτσαρο και τη μπούλα! Από την όμορφη αυτή διαδρομή δεν έλειψε το πολύχρωμο γαϊτανάκι! Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό και όλοι ξεφαντώσαμε στον ρυθμό της Αποκριάς!

ETwinning project 2024-25

Στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning Cultural Atlas: Worldwide Discoveries μας ζητήθηκε να μαγειρέψουμε ένα πιάτο του τόπου μας.

Μαζί με τα παιδιά αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον παραδοσιακό Κρητικό Ντάκο!

Δείτε το αποτέλεσμα!