Το σχολείο μας τιμήθηκε σήμερα με έναν Έπαινο από τον Σύλλογο Εθελοντικής Προσφοράς και Στήριξης «Ορίζοντας», για τη συμμετοχή μας και τη δέσμευσή μας στα εκπαιδευτικά τους προγράμματα.
Όπως γνωρίζετε, στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων «Ο Πυξιδούλης και η Πυξιδούλα στο Νηπιαγωγείο», είχαμε παρακολουθήσει το πρόγραμμα «Ταξίδι στη Λυπημένη Χώρα». Μέσα από το υπέροχο αυτό ταξίδι, με την καθοδήγηση της κ. Ευαγγελίας Μαρκάκη, τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με σημαντικές αξίες, όπως η αποδοχή της διαφορετικότητας, η αναγνώριση των συναισθημάτων και η ενσυναίσθηση.
Ο έπαινος αυτός δεν ανήκει μόνο στο σχολείο μας, αλλά και σε κάθε ένα παιδί που συμμετείχε με την ψυχή του, καθώς και σε εσάς, που στηρίζετε τις προσπάθειές μας για μια ολόπλευρη αγωγή των παιδιών.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και συνεχίζουμε με την ίδια αγάπη και αφοσίωση!









