Την τελευταία εβδομάδα πριν από τις διακοπές του Πάσχα, οι μαθητές και οι μαθήτριες μας της Β’ Γυμνασίου μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους και με εμάς την υπέροχη εμπειρία τους στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των μαθημάτων της Χημείας και της Γεωγραφίας, αφιερώθηκε μια (1) διδακτική ώρα για κάθε τμήμα της Β’ τάξης, ούτως ώστε τα παιδιά που παρακολούθησαν σε δύο ομάδες τις δύο διαφορετικές εκθέσεις του Μουσείου, να παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους την εμπειρία τους αναφορικά με την έκθεση στην οποία ξεναγήθηκαν, εφαρμόζοντας στην πράξη την αλληλοδιδακτική.
Έτσι, τα παιδιά, μες στην τάξη πλέον, χωρίστηκαν ξανά σε δύο ομάδες, την ομάδα της έκθεσης “Σεισμός στο Μουσείο” και την ομάδα της έκθεσης “Κλιματική Αλλαγή και εμείς”.
Κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας, τα παιδιά συνεργάστηκαν αρμονικά, μοίρασαν τις αρμοδιότητες τους, έγραψαν τα κείμενα τους και αξιοποιώντας φωτογραφίες από τις δύο εκθέσεις, μας παρουσίασαν αυτά που είδαν, άκουσαν και βίωσαν, μέσα από την εμπειρία των διαδραστικών και πολυμεσικών εφαρμογών που πλαισίωναν τις εκθέσεις του Μουσείου.
Δύο μοναδικές εκθέσεις παρουσιάστηκαν υπέροχα μέσα από τα μάτια των παιδιών…