Εκπαίδευση μαθητών στην παροχή Πρώτων Βοηθειών

Στις 23/05/2024 ολοκληρώθηκε το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας που διοργανώνει κάθε χρόνο το KIDS SAVE LIVES – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές και οι μαθητές της Ε και ΣΤ τάξης, με την καθοδήγηση της πιστοποιημένης εκπαιδευτικού Χριστοπούλου Θεώνης, γνώρισαν και στην πράξη τις αξίες εθελοντισμού, αλληλεγγύης, ισότητας και ασφάλειας. Εξασκήθηκαν στην ΚΑΡΠΑ, τη θέση ανάνηψης και την αντιμετώπιση θύματος πνιγμονής από ξένο σώμα.
Το σχολείο μας βρίσκεται ανάμεσα στις 1.000 σχολικές μονάδες, που πρόκειται να λάβουν επίσημη πιστοποίηση στη Βασική Υποστήριξη της Ζωής!
Οι μαθητές μαθαίνουν να παρέχουν Πρώτες Βοήθειες όταν και αν χρειαστεί!

2 3 4

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

 

Την  Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 η Β΄ τάξη του Σχολείου μας  με συνοδούς  τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των τμημάτων Ιωάννα Κωνσταντοπούλου (Β1), Βασιλική Κουτμάνη (Β2),

Κωνσταντίνα Κωνσταντοπούλου (Υπεύθυνη παράλληλης στήριξης) και Θεώνη Χριστοπούλου (Υπεύθυνη Τμήματος Ένταξης) πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών..

Το Μουσείο φιλοξενούσε την Περιοδική έκθεση ¨1822-1895 Από τον Λουί στον Παστέρ¨ η οποία είχε σχεδιαστεί από το Δίκτυο Παστέρ, το Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας για τα 200 χρόνια από τη γέννηση του Λουί Παστέρ.

Τα παιδιά περιηγήθηκαν στην έκθεση και συμμετείχαν στις δράσεις του προγράμματος με θέμα :΄ Επίθεση στο σχολείο της καλής υγείας ¨

Παρακολούθησαν βίντεο για τη ζωή του Παστέρ. Κατανόησαν τη σημασία της Παστερίωσης και έπαιξαν σχετικά παιχνίδια.

Ακολούθησε παρουσίαση σχετική με τα μικρόβια και την αντιμετώπιση τους από τον οργανισμό.  Έγινε εμπέδωση με ένα επιτραπέζιο παιχνίδι.

Εργάστηκαν σε ομάδες με τη βοήθεια του προσωπικού του Μουσείου με θέματα : α) Κανόνες για τη διατροφή β) Κανόνες για το περιβάλλον γ) Κανόνες υγείας. Μόλις τελείωσαν , η κάθε ομάδα παρουσίασε στις άλλες την εργασία της.

Οι μαθητές μέσω της παρατήρησης, της σύγκρισης, της ενεργούς συμμετοχής και της βιωματικής προσέγγισης ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, γνώρισαν πλευρές της επιστήμης αλλά και την εφαρμογή τους στην καθημερινή  ζωή.

Με όλες αυτές τις δράσεις εξοικειώθηκαν με το χώρο του Μουσείου και το αναγνώρισαν ως τόπο μάθησης και διασκέδασης ταυτόχρονα.

Me, Myself and my Future Job (Unit 6 -6th grade – Resources)

file 663fb013526c6 1

Στο παρακάτω pdf μπορείτε να δείτε το υλικό από το βιβλίο των Αγγλικών, Unit 6 – Me .myself and my future Job,να ζωντανεύει μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις , βίντεο και διαδραστικές ασκήσεις, που αφορούν το λεξιλόγιο και την γραμματική του κεφαλαίου.

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σαν Lesson Plan (Σχέδιο Μαθήματος) για παρουσίαση και εξάσκηση στην τάξη ή ακόμα να το ανεβάσετε στην ηλεκτρονική σας τάξη ,σαν υλικό αναφοράς για τους μαθητές σας. Το υλικό μπορεί να ανέβει στην ηλεκτρονική σας τάξη (αν διαθέτετε) έτσι ώστε να μπορούν οι μαθητές να το χρησιμοποιήσουν στο δικό τους ρυθμό, γεγονός που βοηθά τους «ντροπαλούς» μαθητές μας ,που θέλουν το δικό τους χρόνο και ρυθμό για να αφομοιώσουν την ύλη.

Για τους συναδέλφους των ελληνικών , αποτελεί μια διδακτική πρόταση για το τρόπο που μπορείτε να ενσωματώσετε την τεχνολογία στην διδασκαλία σας. Μπορείτε να δείτε την χρήση διαφορετικών ψηφιακών εργαλείων και να την προσαρμόσετε στο γνωστικό σας αντικείμενο.

Πιστεύω ότι όταν το υλικό παρουσιάζεται διαδραστικά , ελκύει τους νεαρούς μαθητές κινητοποιώντας το ενδιαφέρον τους και ενισχύοντας την συμμετοχή τους.

Τα εργαλεία που αξιοποίησα στο συγκεκριμένο υλικό είναι:

  • Google slide presentations
  • Quizizz
  • Learning apps
  • Liveworksheets
  • E me content (Interactive book)
  • Eme content (drag and drop exercise)
  • Nearpod presentations (included in the interactive Book)
  • Canva (infographic – printable template)

Στο pdf που ακολουθεί, όλοι οι σύνδεσμοι είναι ενεργοί.



Λήψη αρχείου

 

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου-Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αμαλιάδας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα  Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου)* , οι Β τάξεις του σχολείου μας με την συνοδεία των εκπαιδευτικών: Κουτμάνη Βασιλική, Κωνσταντοπούλου Ιωάννα, Κωνσταντοπούλου Κωνσταντίνα και Χριστοπούλου Θεώνη,  επισκέφθηκαν την Παπαχριστοπούλειο Δημοτική Βιβλιοθήκη Αμαλιάδας,  όπου είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν από την υπεύθυνη κα Μοσχόβου Άννα και να κάνουν ποικίλες βιωματικές δράσεις φιλαναγνωσίας. 

***Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. 

20240409 100859

Παρακολουθήσαμε βίντεο και απαντήσαμε σε quiz

20240409 102707 20240409 102716

 

20240409 104439

Φτιάξαμε τους δικούς μας σελιδοδείκτες!

20240409 104323 20240409 104335 20240409 1044220

20240409 111757

Παρουσιάσαμε αποφθέγματα γνωστών συγγραφέων και ετοιμάσαμε κολλάζ

20240409 11190420240409 112826

20240409 112508

Γράψαμε στα συννεφάκια κανόνες συμπεριφοράς  στον χώρο της βιβλιοθήκης και τα κολλήσαμε σε διάφορα εμφανή σημεία

20240409 112511 20240409 112610

20240409 114441

Αναμνηστικό από την υπεύθυνη κα. Μοσχόβου Άννα

20240409 114447 20240409 114552