https://padlet.com/rinakikaragianni/nr2k0u5u81df0y60
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης, ερεύνησαν, ενημερώθηκαν, δημιούργησαν και έπαιξαν, στα πλαίσια δράσεων των εργαστηρίων δεξιοτήτων.
https://padlet.com/rinakikaragianni/nr2k0u5u81df0y60
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης, ερεύνησαν, ενημερώθηκαν, δημιούργησαν και έπαιξαν, στα πλαίσια δράσεων των εργαστηρίων δεξιοτήτων.
Η Ε’ τάξη επισκέφθηκε τον κήπο του σχολείου μας, ο οποίος δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος «Πράσινο- Αειφόρο σχολείο».
Ήταν η ιδανική ευκαιρία για να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με τη γη και να φυτέψουν λουλούδια, φράουλες, πατάτες, καλαμπόκι κ.α. Έπαιξαν με το χώμα, έμαθαν πώς γίνεται η κομποστοποίηση και απόλαυσαν τη χαρά της ενασχόλησης με τη φύση. Αφορμή για τη δράση μας αυτή στάθηκε και η ενασχόληση μας στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με το περιβάλλον ( κίνδυνοι, αιτίες, λύσεις της κλιματικής αλλαγής).
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες) καθιερώθηκε να εορτάζεται στις 3 Δεκεμβρίου από το 1992, επειδή εκείνη την ημέρα η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υιοθέτησε το Πρόγραμμα Δράσης για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες.
Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την προώθηση δράσεων υποστήριξης των συγκεκριμένων συμπολιτών μας, αλλά και ενημέρωσης και αφύπνισης της κοινωνίας μας. Η αποστολή του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με αναπηρίες μέσω εθνικών, περιφερειακών και παγκόσμιων προσπαθειών, καθώς και η αύξηση της ευαισθητοποίησης.
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία. Στοχεύει στην προώθηση της κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και στην κινητοποίηση υποστήριξης της αξιοπρέπειας και της ευημερίας των ατόμων με αναπηρία. Επιδιώκει επίσης να επιστήσει την προσοχή στο γεγονός ότι το κέρδος από την ένταξη των ατόμων με αναπηρία σε κάθε πτυχή της ζωής είναι συνολικό και μας αφορά όλους.
Στην Ελλάδα, ο αριθμός των ατόμων με αναπηρία, υπολογίζεται γύρω στο 1 εκατομμύριο. Τα στοιχεία στηρίζονται σε ποσοστά του ΠΟΥ και των επίσημων φορέων του κράτους.
Όταν αναφερόμαστε σε ειδικές ανάγκες εννοούμε κάθε πνευματική ή σωματική αναπηρία η οποία χρίζει ειδικής μεταχείρισης ώστε το άτομο να αναπτύξει ισότιμα όλες τις ικανότητες του και να ενταχθεί στη κοινωνία. Αυτές μπορεί να είναι αισθητηριακές αναπηρίες (τύφλωση, κώφωση) σωματικές αναπηρίες, (εγκεφαλική παράλυση, ακρωτηριασμένα άκρα) νοητική καθυστέρηση, χρωμοσωμικά σύνδρομα, Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (αυτισμός), ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία κλπ).
Πηγή https://www.moh.gov.gr/articles/news/2076-pagkosmia-hmera-atomwn-me-eidikes-anagkes
Κατά την διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς 2021-2022 στα πλαίσια του προγράμματος καλλιέργειας δεξιοτήτων ,οι μαθητές συμμετείχαν σε 4 προγράμματα των τεσσάρων θεματικών κύκλων .
Το 1ο πρόγραμμα ανήκει στον θεματικό κύκλο : «Ζω καλύτερα –ΕΥ ΖΗΝ» και είχε τίτλο « Ο μαγικός κόσμος της τάξης μας».
Κατά την διάρκεια του προγράμματος ανάμεσα σε άλλες δράσεις οι μαθητές (ενδεικτικά) :
Έγραψαν τους κανόνες της τάξης τους.
Έμαθαν για τον εαυτό τους. (φωτ.1,2)Έγραψαν για αυτούς που θαυμάζουν και για αυτά που είναι περήφανοι.
Έγραψαν τα δικά τους παραμύθια .(φωτ.2)
Έφτιαξαν ηλεκτρονικό βιβλίο με το αγαπημένο τους αντικείμενο. ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (1)
Έμαθαν για τις αξίες της ζωής μας μέσα από τα παραμύθια και έγραψαν δικά τους παραμύθια που κατέληγαν σε ηθικά διδάγματα και αναδείκνυαν αξίες και στάσεις ζωής . (φωτ.3)
Έγραψαν ποιήματα για τις αξίες της ζωής και ζωγράφισαν το καλάθι της γενναιοδωρίας.(φωτ.4)
Έμαθαν να να επιλύουν συγκρούσεις και να διατηρούν τον αυτοέλεγχό τους .(φωτ.5). Να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους και να τους δίνουν χρώμα .(φωτ.6)
Έγραψαν συνθήματα για την επίλυση συγκρούσεων .(φωτ.7)
Ορίσανε ως σύμβολο της τάξης τους την κουκουβάγια .