“Αφήστε τα μάτια των παιδιών να λάμψουν με ένα παραμύθι…”

Συνεργατικό έργο Etwinning

“Let the childrens’ s eyes glitter with a fairytale…” by Hans Christian Andersen («Αφήστε τα μάτια των παιδιών να αστράψουν με ένα παραμύθι…» του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν)

Σύμφωνα με τις δημιουργούς του έργου «Η ιδέα του έργου είναι να χρησιμοποιηθούν τα παραμύθια του Άντερσεν για ένα σύνολο συνεργατικών δραστηριοτήτων στις οποίες όλα τα σχολεία που συμμετέχουν εργάζονται από κοινού.»

Τα Σχολεία που συμμετέχουν έχουν επιλέξει από ένα παραμύθι του Άντερσεν με κάποιον χαρακτηριστικό και πολύ γνωστό ήρωα. Εμείς επιλέξαμε το “Ασχημόπαπο” πραγματοποιώντας δραστηριότητες που ορίζονται από το έργο.

Αρχικά μάθαμε τη βιογραφία του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Γι’ αυτό τα παιδιά έφεραν δικά τους βιβλία του Άντερσεν ή και των γονέων τους ή άλλων συγγενών τους, ώστε να αντιληφθούν τη διαχρονική αξία των ωραίων παραμυθιών και γενικά των καλών βιβλίων.      Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου παρακολουθήσαμε εκδήλωση που διοργάνωσε η Ομάδα Αναμόρφωσης της Σχολικής Βιβλιοθήκης, σχετικά με τη ζωή και το έργο του μεγάλου παραμυθά, αλλά και με άλλες δράσεις σχετικά με τη φιλαναγνωσία.

Τα παιδιά έφτιαξαν σελιδοδείκτες με επίκαιρο θέμα (πασχαλινό) αλλά και, κυρίως, με θέμα τον αγαπημένο ήρωά τους το Ασχημόπαπο. Επίσης έφτιαξαν το «αξεσουάρ» που είναι η μακέτα της λίμνης με τους ήρωες του παραμυθιού, δηλαδή τα ζώα που εμφανίζονται στο παραμύθι, φτιαγμένα όλα από πλαστελίνη. Η δημιουργικότητα των παιδιών είναι εξαιρετική! Όμως βλέπουμε και τα έργα των εταίρων μας και παραδειγματιζόμαστε!

Συνδέσαμε την επεξεργασία του παραμυθιού με την ενότητα «Ενδιαφέρομαι κι ενεργώ» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με την έννοια της διαφορετικότητας και έγραψαν τα παιδιά σε ομάδες διαφορετική εξέλιξη της ιστορίας. Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία…

 

Ταξιδεύοντας με την ΣΤ’ (Country Reports- Presentations)

 

Οι εργασίες που ακολουθούν ,δημιουργήθηκαν από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης μετά την διδασκαλία του Κεφαλαίου 1 (Unit 1 – Our multicultural  class).Μέσα σε μια δύσκολη χρονιά , με πολλά προβλήματα,απουσίες και καθυστερήσεις ,τα παιδιά απέδειξαν ότι μπορούν να συνεργαστούν σε ομάδες και να δημιουργήσουν αξιόλογα έργα.

Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά κατάφεραν να

  • να πλοηγηθούν σε χρήσιμους ιστότοπους και να επιλέξουν πληροφορίες σημαντικές για την εργασία τους.
  • να ανακαλύψουν πληροφορίες για άλλες χώρες (σε σχέση με το κλίμα,τα φυσικά χαρακτηριστικά αλλά και τους ανθρώπους ,τις συνήθειες ,το φαγητό και τα αξιοθέατα).
  • να δουλέψουν ομαδικά (στην ώρα της πληροφορικής αλλά και από το σπίτι).
  • να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες χρησιμοποιώντας συνεργατικά εργαλεία (google presentations).
  • να προσθέσουν την δική τους φαντασία και αισθητική στις παρουσιάσεις τους.

Ευχαριστώ πολύ τους μαθητές μου που εργάστηκαν με υπομονή και επιμονή για να μάθουν αλλά και να δημιουργήσουν. Επίσης την εκπαιδευτικό της πληροφορικής,κυρία Χριστίνα Σαρίδη που διέθεσε χρόνο και βοήθησε τους μαθητές να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους .

Μπορείτε να δείτε τις παρουσιάσεις και να αφήσετε ένα σχόλιο ανατροφοδότησης στο τέλος του άρθρου. Επίσης μετά τις εργασίες ,μπορείτε να βρείτε ένα padlet με το διδακτικό υλικό του κεφαλαίου. Η σειρά παρουσίασης των εργασιών είναι τυχαία.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

 

Το padlet με το διδακτικό υλικό του κεφαλαίου

Μετάβαση στο padlet.com